Ogłoszenie z dnia 2025-01-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00636249/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dzierżawa nowych urządzeń biurowych wraz z serwisem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: BIEBRZAŃSKI PARK NARODOWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200667985
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 8
1.5.2.) Miejscowość: Osowiec-Twierdza
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-110
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@biebrza.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bbpn.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bde0f174-7285-4223-91be-e17694966d811.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dzierżawa nowych urządzeń biurowych wraz z serwisem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bde0f174-7285-4223-91be-e17694966d81
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00037850
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00636249
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.27.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa urządzeń wraz ze świadczeniem usługi serwisowo-eksploatacyjnej zapewniającej utrzymanie tych urządzeń w stanie pełnej funkcjonalności wspartej usługą zdalnego monitoringu urządzeń, zgodnie z wymaganiami i warunkami zawartymi w SWZ i obejmuje:
1.1. dzierżawa i serwis:
a) urządzeń kopiująco-drukująco–skanujących – 13 szt.
b) niszczarek dokumentów – 14 szt.,
których specyfikacja techniczna zawarta jest w Załączniku nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia;
1.2. serwis urządzeń kopiująco-drukująco–skanujących
a) Canon iRA DX C3725i - 1 szt.
b) Canon iRA DX C3725i – 1 szt.
c) Canon MF728Cdw – 1 szt.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie, zainstalowanie i doprowadzenie do pełnej gotowości do pracy (podłączenie do infrastruktury Zamawiającego oraz uruchomienie i wstępną konfigurację urządzeń) wszystkich dostarczonych urządzeń oraz serwis 3 wskazanych urządzeń Zamawiającego następujących lokalizacjach:
2.1. 2 kompletów urządzeń kopiująco - drukująco – skanujących – A3, w lokalizacji:
a) 19-110 Goniądz, Osowiec-Twierdza 8, parter – 1 szt.
b) 19-110 Goniądz, Osowiec-Twierdza 8, I piętro – 1 szt.
2.2. 11 kompletów urządzeń kopiująco - drukująco – skanujących – A4, w lokalizacji:
a) 19-110 Goniądz, Osowiec-Twierdza 8, parter – 4 szt.
b) 19-110 Goniądz, Osowiec-Twierdza 8, I piętro – 1 szt.
c) 19-104 Trzcianne, Składowa 4 – 1 szt.
d) 19-104 Laskowiec 1a/2 – 1 szt.
e) 19-206 Rajgród, Grzędy 2, – 1 szt.
f) 19-110 Goniądz ul. Jagiellońska 26 – 1 szt.
g) 19-110 Goniądz ul. Kościuszki 46 – 1 szt.
h) 19-110 Wólka Piaseczna 25 – 1 szt.
2.3 2 kompletów niszczarek dokumentów – A3, w lokalizacji:
a) 19-110 Goniądz, Osowiec-Twierdza 8, parter – 1 szt.
b) 19-110 Goniądz, Osowiec-Twierdza 8, I piętro – 1 szt.
2.4 12 kompletów niszczarek dokumentów – A4:
a) 19-110 Goniądz, Osowiec-Twierdza 8, – 4 szt.
b) 19-110 Goniądz, Osowiec-Twierdza 8a, – 1 szt.
c) 19-104 Trzcianne, Składowa 4 – 1 szt.
d) 19-104 Laskowiec 1a/2 – 1 szt.
e) 19-206 Rajgród, Grzędy 2, – 1 szt.
f) 19-110 Goniądz, ul. Jagiellońska 26 – 1 szt.
g) 19-110 Goniądz, ul. Kościuszki 46 – 1 szt.
h) 19-110 Wólka Piaseczna 25 – 1 szt.
i) 19-206 Rajgród, Orzechówka – 1 szt.
2.5 serwis urządzeń Zamawiającego kopiująco-drukująco–skanujących:
a) Canon iRA DX C3725i - 19-206 Rajgród, Grzędy 1 – 1 szt.
b) Canon iRA DX C3725i – 16-200 Dąbrowa Białostocka, Kuderewszczyzna 19 – 1szt.
c) Canon MF728Cdw – 19-206 Rajgród, Orzechówka – 1 szt.
3. Miejsce i termin dostawy przedmiotu zamówienia:
3.1. Biebrzański Park Narodowego w Osowcu-Twierdzy 8, 19-110 Goniądz, gmina Goniądz, powiat moniecki, województwo podlaskie. Wszelkie formalności i koszty związane z dostawą wydzierżawionych urządzeń dla wskazanych w SWZ lokalizacji leżą po stronie Wykonawcy przedmiotu zamówienia.
3.2. Termin dostawy i instalacji wydzierżawionych urządzeń, podany przez Wykonawcę w ofercie, nie może być dłuższy niż 30 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
3.3. Szacunkowa ilość wszystkich wykonanych kopii/wydruków formatu A4 w czasie trwania umowy na urządzeniach dzierżawionych i serwisowanych:
a) czarno -białej: format powyżej 1 000 000 szt.
b) kolorowe: format powyżej 300 000 szt.
4. Gwarancja i serwis:
4.1. Gwarancja i serwis w całym okresie trwania umowy dla urządzeń wg załącznika nr 1 do SWZ:
4.2. Naprawa w miejscu instalacji urządzenia, w najszybszym możliwym czasie, nie dłużej niż w ciągu dwóch dni roboczych od zgłoszenia. Dostępność serwisu 5 dni w tygodniu – poniedziałek-piątek w godzinach 8:00 – 16:00.
4.3. Ponadto oferowane urządzenia muszę być fabrycznie nowe, pochodzić z oficjalnej polskiej autoryzowanej dystrybucji, być przeznaczony do użytku na terenie Polski i posiadać gwarancję producenta.
4.4. Dojazd do miejsca lokalizacji urządzenia powinien wynosić maksymalnie 24 godziny roboczych od chwili zgłoszenia awarii lub serwisu przez Zamawiającego.
4.5. Naprawy i serwis gwarancyjny urządzeń muszą być realizowane przez Wykonawcę.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30121200-5 - Urządzenia fotokopiujące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30191400-8 - Niszczarki
50310000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych
79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 430124,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 430124,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 430124,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MITEL Michal Szorc
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON:511434556
7.3.3) Ulica: ul. Suwalska 69A
7.3.4) Miejscowość: Ełk
7.3.5) Kod pocztowy: 19-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 430124,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI OSOWIEC-TWIERDZA
więcej: przetargi OSOWIEC-TWIERDZA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie i druk materiałów promujących XXVII Warmińsko-Mazurskie Dni Rodziny w formie zaproszeń i plakatu
- Sukcesywne usługi druku wraz z dostawą na potrzeby Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
- Usługa druku i dostawy plakatów oraz magazynu dla Wydziału Sztuki Akademii Tarnowskiej
- Wykonanie oraz dostawa drukowanych materiałów edukacyjno-informacyjnych (przewodnik - 700 sztuk, mapa - 1200 sztuk) dla Gminy Lublin
- Sukcesywne usługi poligraficzne na wydruki wielkoformatowe dla potrzeb działań wystawienniczych Muzeum Historycznego Miasta Krakowa wraz z dostawą
- Świadczenie usług poligraficznych dla Teatru Wielkiego w Łodzi
więcej: Urządzenia fotokopiujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.