Ogłoszenie z dnia 2022-01-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00253515/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Jednostek Politechniki Warszawskiej nr.ref. ZP.D.MR.21.2021
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WARSZAWSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001554
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: PLAC POLITECHNIKI 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-661
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 234 14 93
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzata.radziejowska@pw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pw.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pw_edu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Jednostek Politechniki Warszawskiej nr.ref. ZP.D.MR.21.20212.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66fd9d0a-3001-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00037852
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00099646/31/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Zakup artykułów spożywczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00253515/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.D.MR.21.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - Wydziały4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 94764,38 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część II - Administracja Centralna4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 68469,46 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 7) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), zwaną dalej ustawą Pzp, Politechnika Warszawska zawiadamia, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.
Zamawiający w dniu 13.12.2021r. jako najkorzystniejszą wybrał ofertę złożoną do części I i II przez Wykonawcę
Krystyna Sikorska, Artur Sikorski s.c. ul. W. Korotyńskiego 21 lok. 118, 02-123 Warszawa, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
Zamawiający dnia 10.01.2022r wezwał wykonawcę do stawienia się w siedzibie Zamawiającego dn. 13.01.2022r.
o godz. 09:00 w celu podpisania umowy oraz 17.01.2022r. wezwał wykonawcę do stawienia się w siedzibie Zamawiającego dnia 20.01.2022r o godz. 09:00 w celu podpisania umowy. Wykonawca nie stawił się
w wyznaczonych terminach oraz nie złożył pisemnej rezygnacji. Zamawiający uznaje, iż wykonawca nie reagując na wezwania Zamawiającego tym samym uchylił się od podpisania umów.
W związku z uchyleniem się Wykonawcy Krystyna Sikorska, Artur Sikorski s.c. ul. W. Korotyńskiego 21 lok. 118, 02-123 Warszawa od podpisania umów do części I i II niniejszego postępowania oraz odrzuceniu pozostałych ofert złożonych w postępowaniu Zamawiający unieważnia postępowanie na udzielenie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86472,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86472,39
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 7) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), zwaną dalej ustawą Pzp, Politechnika Warszawska zawiadamia, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.
Zamawiający w dniu 13.12.2021r. jako najkorzystniejszą wybrał ofertę złożoną do części I i II przez Wykonawcę
Krystyna Sikorska, Artur Sikorski s.c. ul. W. Korotyńskiego 21 lok. 118, 02-123 Warszawa, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
Zamawiający dnia 10.01.2022r wezwał wykonawcę do stawienia się w siedzibie Zamawiającego dn. 13.01.2022r.
o godz. 09:00 w celu podpisania umowy oraz 17.01.2022r. wezwał wykonawcę do stawienia się w siedzibie Zamawiającego dnia 20.01.2022r o godz. 09:00 w celu podpisania umowy. Wykonawca nie stawił się
w wyznaczonych terminach oraz nie złożył pisemnej rezygnacji. Zamawiający uznaje, iż wykonawca nie reagując na wezwania Zamawiającego tym samym uchylił się od podpisania umów.
W związku z uchyleniem się Wykonawcy Krystyna Sikorska, Artur Sikorski s.c. ul. W. Korotyńskiego 21 lok. 118, 02-123 Warszawa od podpisania umów do części I i II niniejszego postępowania oraz odrzuceniu pozostałych ofert złożonych w postępowaniu Zamawiający unieważnia postępowanie na udzielenie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65637,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65637,97 PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ROLETY MATERIAŁOWE DO KWATER INTERNATOWYCH
- Część 1: Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Powstańców Śląskich - Sternicza Część 2: Przebudowa skrzyżowania ul. Puławskiej z ul. Jagielską wraz z ul. Drumli
- Świadczenie usług w zakresie przeglądu serwisowego i konserwacji stałej urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych w pomieszczeniach technicznych i biurowych oraz kurtyn powietrznych.
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych oraz wynajmu sal szkoleniowych w związku z organizacją: "Kongresu Sportu Akademickiego i Gali Sportu Akademickiego" w terminie 29 - 31.10.2025 roku.
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
- Wykonanie usług cateringowych podczas 12 Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanisława Moniuszki w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej w Lubaniu.
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi w Chorzowie, ul. Skrajna 2 - I/2025
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 26 w Chorzowie, ul. Ligonia 14 - I/2025
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Mariusza Zaruskiego w Pucku - dostawa pozostałych produktów spożywczych
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych
- Różne produkty spożywcze
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.