Ogłoszenie z dnia 2024-01-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00527381/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury drogowej i oświetleniowej oraz budowa infrastruktury rekreacyjnej w m. Skórnice -etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA FAŁKÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648066
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 1A
1.5.2.) Miejscowość: Fałków
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-260
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@falkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.falkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-36eacdc0-9038-11ee-9fb5-3edbb70f45bd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury drogowej i oświetleniowej oraz budowa infrastruktury rekreacyjnej w m. Skórnice -etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36eacdc0-9038-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00037890
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00074006/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Modernizacja infrastruktury drogowej i oświetleniowej oraz budowa infrastruktury rekreacyjnej w m. Skórnice - etap II - PŁ PIS PGR edycja 6
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00527381
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie polega na kompleksowej przebudowie infrastruktury drogowej wraz z oświetleniem ulicznym oraz budowie miejsc postojowych z infrastrukturą rekreacyjną i wypoczynkową w m. Skórnice (i w jej bezpośrednim sąsiedztwie), w której funkcjonowało Państwowe Gospodarstwo Rybackie. Zadanie polega na zmianie nawierzchni dróg z kruszywa na masę asfaltowo bitumiczną, wykonanie poszerzeń i ujednolicenie szerokości dróg, budowa chodników a także modernizacja oświetlenia ulicznego poprzez zmianę starych energochłonnych opraw na nowoczesne, energooszczędne oprawy LED oraz montaż nowych, autonomicznych solarnych latarni oświetleniowych. Ponadto zadanie obejmuje zagospodarowanie terenu, budowę miejsc postojowych i wiat wypoczynkowych w Skórnicach przy drodze krajowej nr DK42 ze swobodnym dostępem dla wszystkich mieszkańców miejscowości oraz użytkowników dróg.
Przedmiot zamówienia obejmuje infrastrukturę:
1. Droga na działce nr 617 Skórnice - Poręba, dł 630m x 3m
2. Droga na działce nr 814 Skórnice - PKP dł 540m x 3m
3. Droga na działce nr 707/2 Skórnice - (stara dr.krajowa) dł 160m x 5m + 290m x 3m
4. Droga na działce nr 279 i 270 Skórnice - do ul.Leśna dł 738m x 3m
5. Chodnik wzdłuż ul.Nadrzecze w Skórnicach, 463m x 1,5m
6. Chodnik wzdłuż ul.Leśnej w Skórnicach, od DK42 do skrzyżowania, 237m x 1,5m
7. Chodnik wzdłuż ul.Leśnej w Skórnicach, strona prawa za skrzyżowaniem , 606m x 1,5m
8. Wolnostojące, autonomiczne, zasilane energią słoneczną latarnie solarne LED-35kpl
9. Energooszczędne, uliczne oprawy LED zasilane linią kablową – 6 szt
10. Zagospodarowanie terenu, miejsca postojowe i wiaty wypoczynkowe z koszami na śmieci przy DK42
Inwestycja przyniesie znaczne i wymierne korzyści dla mieszkańców Skórnic, gdyż zostanie zrealizowana w miejscowości i jej bezpośrednim otoczeniu. Odnowienie terenu w miejscowości wraz z przebudową dróg oraz budową chodników i oświetlenia ulicznego, przyniesie mieszkańcom Skórnic liczne korzyści. Poprawione drogi i chodniki zapewnią łatwiejszy i bezpieczniejszy dostęp do różnych miejsc, zachęcając do aktywności na świeżym powietrzu. Budowa oświetlenia ulicznego zwiększy bezpieczeństwo mieszkańców Skórnic, umożliwiając korzystanie z przestrzeni publicznych także po zmroku. Te inwestycje podniosą jakość życia społeczności, sprzyjając integracji społecznej i promując zdrowszy i bardziej aktywny tryb życia. To kompleksowe odnowienie terenu z infrastrukturą rekreacyjną i wypoczynkową przyczyni się przede wszystkim do rozwoju lokalnej społeczności, poprawy wizerunku okolicy i zwiększenia jej atrakcyjności głównie dla mieszkańców Skórnic.
Szczegółowy opis zakresu prac został określony w przedmiarze robót stanowiący załącznik nr 2 do SWZ. Przygotowany na podstawie przedmiarów kosztorys ofertowy, należy dostarczyć do zamawiającego przed podpisaniem umowy.
Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22§ 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2022r. , poz. 1510 ze zm.) obejmują następujące rodzaje czynności:
- roboty ogólnobudowlane
Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w dokumentacji standardów.
Wymagany okres gwarancji:
- co najmniej 3 lata
(okres gwarancji stanowi dodatkowe kryterium oceny ofert)
Zadanie objęte dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2634660,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3786533,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2634660,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Drogowych DUKT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591982659
7.3.3) Ulica: Zakładowa 17
7.3.4) Miejscowość: Nowiny
7.3.5) Kod pocztowy: 26-052
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Zakład Budowlano - Drogowy DUKT Sp z o.o. Sp.K,- Wykonanie części robót drogowych
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD ROBÓT DROGOWYCH DUKT SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD ROBÓT DROGOWYCH DUKT SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2634660,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 160051K Sokołowice Stara Wieś w miejscowości Sokołowice w km 0+000-0+398
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowości Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1672W Warka - Chynów na odcinku ul. Gośniewskiej oraz drogi powiatowej Nr 6602W stanowiącej ul. Obwodową w Warce
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
- Budowa parkingu P&R przy drodze wojewódzkiej nr 430 w Luboniu
- Budowa boiska do hokeja na trawie przy ul. Olimpijskiej 2 w Siemianowicach Śląskich- zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.