eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RząśniaDostawa lekkiego oleju opałowego do celów grzewczych



Ogłoszenie z dnia 2025-01-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa lekkiego oleju opałowego do celów grzewczych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rząśnia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647931

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 37

1.5.2.) Miejscowość: Rząśnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-332

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 446317122

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rzasnia

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rzasnia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fde14ce6-847d-49ed-9cb0-274302a30e91

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno – Przedszkolny im. Jana Pawła II w Rząśni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5080062973

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja

1.5.2.) Miejscowość: Rząśnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-332

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 446317197

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkolarzasnia@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsprzasnia.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa lekkiego oleju opałowego do celów grzewczych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fde14ce6-847d-49ed-9cb0-274302a30e91

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00037941

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039614/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa lekkiego oleju opałowego do celów grzewczych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00503657

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UGI.271.24.2024.PC

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla zamawiającego lekkiego oleju napędowego grzewczego Ekoterm lub równoważnego w łącznej ilości ok. 187 tys. litrów.
2. Olej opałowy będący przedmiotem dostawy musi mieć parametry określone w Polskiej Normie PN-C-96024:2020-12. Przetwory naftowe. Oleje opałowe, dla oleju opałowego lekkiego L-1.
3. W przypadku awarii powstałych w wyniku dostarczenia oleju opałowego zanieczyszczonego lub niespełniającego określonych powyżej parametrów, wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z ich usunięciem.
4. Olej dostarczony może być tylko wraz z certyfikatem jakości oleju.
5. Zamawiający nie udziela zaliczek na wykonanie zamówienia oraz nie wnosi przedpłat na poczet realizowanych dostaw. Rozliczenia po wykonaniu i dokonaniu protokólarnego odbioru.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych dostaw w ramach przedmiotu zamówienia, które dostosowywane będą do potrzeb i warunków zaopatrzenia w ciepło odbiorców.
7. Olej dostarczany będzie z zachowaniem wszystkich obowiązujących przepisów regulujących przewóz materiałów niebezpiecznych przez osoby posiadające stosowne uprawnienia transportem Wykonawcy do miejsc wskazanych przez Zamawiającego sukcesywnie, zgodnie z indywidualnymi zamówieniami. Olej będzie dostarczany do kotłowni w budynku Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Rząśni oraz Gminnego Domu Kultury w Kodraniu, kotłowni w budynkach komunalnych Gminy Rząśnia w Suchowoli, Białej, Rząśni i Stróży.
8. Załadunek, rozładunek i transport zostanie ujęty w cenie jednostkowej oleju.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 665720,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 699380,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 665720,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dros Sawicki sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5741771696

7.3.4) Miejscowość: Przystajń

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 665720,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.