Ogłoszenie z dnia 2024-01-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00519681/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi transportowe (w tym załadunek i rozładunek oraz holowanie uszkodzonego sprzętu) realizowane na rzecz 17 WOG w Koszalinie oraz jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321203128
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 4-go Marca 3
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-901
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 261456195
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 17wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://17wog.wp.mil.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/17wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi transportowe (w tym załadunek i rozładunek oraz holowanie uszkodzonego sprzętu) realizowane na rzecz 17 WOG w Koszalinie oraz jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29aa159b-8dea-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00038051
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00132609/25/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.21 Usługi transportowe (w tym załadunek i rozładunek sprzetu oraz holowanie uszkodzonego sprzetu) na rzecz 17 WOG oraz jw. będących na jego zaopatrzeniu.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00519681
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 38/WOG/U/SPiZRW/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 74650,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są: „Usługi transportowe (w tym załadunek i rozładunek sprzętu oraz holowanie uszkodzonego sprzętu) realizowane na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie oraz jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu”.
1. Zakresem usługi transportowych objęte będą następujące czynności:
1) Świadczenie usług transportu/holowania (kierowcy);
2) Odkręcanie wału, odblokowanie hamulców, podłączenie oświetlenia , zapięcie oraz zapięcie pasów transportowych oraz innych niezbędnych czynności zabezpieczenia pojazdu do transportu (kierowcy).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Projekt umowy stanowiący załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji.
3. Zamawiający informuje, że Wykonawca wybrany w postępowaniu będzie zobowiązany realizować zamówienie 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87268,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87268,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87268,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LKV SERVICE PAWEŁ BONDALSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 320716587
7.3.3) Ulica: Świętego Wojciecha 31B
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-666
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87268,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- DZP.261.5.2025 Modernizacja niecki basenowej ze "sztuczną falą" - dostawa i montaż wodnego placu zabaw
- Dostawa testów do wykrywania materiału genetycznego metodą Real Time PCR w systemie zamkniętym kompatybilnym z posiadanym przez Zamawiającego aparatem GENEXPERT firmy CEPHEID dla SZGiCHP w Koszalinie
- Dostawa sprzętu informatycznego na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (3 zadania).
- Usługa Fizyka Medycznego i Inspektora Ochrony Radiologicznej
- Czyszczenie separatorów wraz z wywozem i utylizacją odpadów w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania RDW w Stargardzie
- Termomodernizacja budynku biurowego WIORiN w Koszalinie Oddział w Sławnie przy ul. Sempołowskiej 1 A
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa holowania i parkowania pojazdów samochodowych silnikowych do celów procesowych na terenie KPP w Ostrowcu Świętokrzyskim o masie całkowitej do 3,5 tony
- Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów oraz części pojazdów na koszt Policji dla jednostek Policji garnizonu śląskiego
więcej: Usługi holownicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.