eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BojadłaPrzebudowa drogi gminnej nr 000509F i 000507F w miejscowości Bojadła



Ogłoszenie z dnia 2023-01-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 000509F i 000507F w miejscowości Bojadła

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOJADŁA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770592

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sulechowska 35

1.5.2.) Miejscowość: Bojadła

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-130

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: URZAD@BOJADLA.PL

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bojadla.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz https://bip.bojadla.pl/11/ZAMOWIENIA_PUBLICZNE/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej nr 000509F i 000507F w miejscowości Bojadła

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49afa309-6bea-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00038057

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013227/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa drogi gminnej nr 000509F i 000507F w miejscowości Bojadła

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie dofinansowane będzie z udziałem środków publicznych krajowych i unijnych w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00456961/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.271.14.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 788637,87 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej oraz przebudowie drogi gminnej
nr 000509F i drogi nr 000507F w miejscowości Bojadła, w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, szczegółowo określone w:
1) programie funkcjonalno- użytkowym (załącznik nr 4 SWZ) wraz z załącznikami,
2) wzorze umowy (załącznik nr 3).
Program funkcjonalno-użytkowy określa wszystkie wymagania dotyczące sporządzenia dokumentacji projektowej, a także
wykonania robót budowlanych w zakresie przebudowy infrastruktury drogowej.
W zakresie planowanego przedsięwzięcia jest wykonanie projektu budowlanego, uzyskanie pozwolenia na budowę lub,
jeżeli nie ma takiej potrzeby, to zgłoszenia wykonania robót budowlanych, wykonanie projektów wykonawczych, specyfikacji
technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów robót oraz innych dokumentów i opracowań
niezbędnych do realizacji zamierzenia a następnie realizacja zamierzenia budowlanego zgodnie z opracowaną
dokumentacją projektową. W ramach przedmiotu zamówienia należy uzyskać (także uaktualnić lub zweryfikować w
zależności od potrzeb) wszelkie decyzje administracyjne i uzgodnienia niezbędne do zaprojektowania i wykonania
przedmiotu zamówienia. Wszelkie opłaty i koszty z tym związane ponosi Wykonawca. Podane rozwiązania konstrukcyjne
należy traktować jako minimalne propozycje, które nie ograniczają możliwości innych rozwiązań po uprzednim uzyskaniu
akceptacji Zamawiającego.
Dokumentacja projektowa powinna być kompletna z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć, spełniać wymagania
obowiązującego prawa, norm oraz przepisów techniczno-budowlanych. Wykonawca jest odpowiedzialny za zorganizowanie
procesu wykonania opracowań projektowych.
Dane wyjściowe i materiały niezbędne do wykonania zamówienia – podkłady geodezyjne, warunki techniczne, wypisy z
rejestru gruntów, badania geotechniczne, uzgodnienia itp. – Wykonawca uzyska we własnym zakresie, chyba że w ich
posiadaniu jest Zamawiający i ma możliwość ich udostępnienia. Koszty pozyskania map do celów projektowych, badań
geotechnicznych, warunków technicznych przyłączy, uzgodnień oraz innych materiałów niezbędnych do realizacji
przedmiotu zamówienia pokrywa Wykonawca.
Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych
w zakresie wynikającym z przepisów. Do dokumentacji technicznej należy dołączyć oświadczenie osoby posiadającej
odpowiednie uprawnienia budowlane, iż projekt został opracowany zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami oraz
zasadami wiedzy technicznej. Dokumentację projektową należy przekazać w formie papierowej i elektronicznej.
Zakres robót przewidzianych do realizacji został wskazany w załączniku nr 4 do SWZ - PFU i obejmuje między innymi
wykonanie:
Zakres planowanej przebudowy drogi gminnej obejmuje między innymi:
a. rozebranie istniejących nawierzchni dróg,
b. rozebranie istniejącego pobocza oraz terenów zielonych,
c. wycięcie drzew i krzewów kolidujących z inwestycją,
d. regulacja pionowa studni,
e. humusowanie wraz z obsianiem trawą,
f. ustawienie krawężników betonowych oraz obrzeży,
g. wykonanie nowej nawierzchni drogi, chodników i poboczy,
h. uporządkowanie terenu inwestycji,
i. wykonanie oznakowania docelowego.
Zestawienie powierzchni przebudowywanego terenu:
- powierzchnia drogi z kostki betonowej - 929,00 m2
- powierzchnia drogi z asfaltu - 1 376,00m2
- powierzchnia zjazdów - 84,50m2
- powierzchnia chodników i poboczy z kostki betonowej - 360,50m2
- powierzchnia poboczy z kruszywa - 642,50m2
ŁĄCZNIE: 3 392,50m2
Projektowana konstrukcja drogi gminnej z kostki betonowej:
• warstwa ścieralna z kostki betonowej bezfazowej - 8 cm,
• podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - 3 cm,
• podbudowa zasadnicza – z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0- 31,5mm - 20 cm,
• grunt stabilizowany cementem o Rm=2,5MPa - 10 cm
łączna grubość nawierzchni: 41 cm
Projektowana konstrukcja drogi gminnej z asfaltu:
• warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S - 4 cm,
• warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W - 6 cm,
• podbudowa zasadnicza – z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0-31,5mm - 20 cm,
• grunt stabilizowany cementem o Rm=2,5MPa - 10 cm
łączna grubość nawierzchni: 40 cm
Projektowana konstrukcja zjazdów z kostki betonowej:
• warstwa ścieralna z kostki betonowej bezfazowej - 8 cm,
• podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - 3 cm,
• podbudowa zasadnicza – z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0-31,5mm - 20 cm,
łączna grubość nawierzchni: 31 cm
Projektowana konstrukcja chodników i poboczy z kostki betonowej:
• warstwa ścieralna z kostki betonowej bezfazowej - 8 cm,
• podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - 3 cm,
• podbudowa zasadnicza – z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0-31,5mm - 10 cm,
łączna grubość nawierzchni: 21 cm
Wszystkie prace budowlane należy wykonywać pod nadzorem osoby uprawnionej, zgodnie z Programem Funkcjonalno
Użytkowym (PFU) oraz zgodnie z normami i z obowiązującymi przepisami prawa. Elementy nieuwzględnione lub
niedostatecznie opisane w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, bezwzględnie skonsultować z inwestorem. Rozbieżności
pomiędzy elementami dokumentacji projektowej, zawsze będą interpretowane na korzyść inwestora.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 969887,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1283480,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 969887,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD MELIORACYJNO-BUDOWLANY MEL-BUD RYSZARD TARNOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9270000233

7.3.3) Ulica: WIŚNIOWA 2

7.3.4) Miejscowość: SULECHÓW

7.3.5) Kod pocztowy: 66-100

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 970024,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.