Ogłoszenie z dnia 2023-01-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00487857/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-09
- 2022/BZP 00515884/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-27
- 2022/BZP 00518847/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa boiska z bieżnią wraz z budową oświetlenia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Budziszewice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647813
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul.J.Ch.Paska, 66
1.5.2.) Miejscowość: Budziszewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-212
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 447102389
1.5.8.) Numer faksu: 447102389
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@budziszewice.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.budziszewice.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.budziszewice.net oraz https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa boiska z bieżnią wraz z budową oświetlenia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab7d165e-77b9-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00038098
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039150/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Przebudowa boiska z bieżnią wraz z budową oświetlenia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00487857
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i następnie wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie boiska z bieżnią wraz z budową oświetlenia w miejscowości Budziszewice, ul.Szkolna, działka nr ew.635. Zakres robót obejmuje m.in. 1) wymianę kauczukowo-poliuretanowej nawierzchni boiska wielofunkcyjnego na nawierzchnię z trawy syntetycznej -pow.boiska 1332,50m2; 2)wymianę nawierzchni z mączki ceglanej bieżni okólnej 3-torowej na poliuretanowo-gumową-pow.741,60m2, 3)wymianę piłkochwytów-153,20mb; 4)wymianę trybun wraz z zadaszeniem trybun na 88 miejsc, 5)budowę oświetlenia-oświetlenie boiska za pomocą opraw oświetleniowych zlokalizowanych na masztach 6)zabezpieczenie skarpy przed osuwaniem płytą ażurową.
Prace projektowe – zakres dokumentacji projektowej powinien być kompletny dla realizacji i prawidłowego działania całości planowanej inwestycji. Do zadania Wykonawcy w tym zakresie należy m.in. uzyskanie mapy do celów projektowych, uzyskanie warunków technicznych przyłączeniowych, wykonanie projektu koncepcyjnego, dokumentację projektowo-kosztorysową wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych uzgodnień, decyzji, opinii, pozwoleń, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Zakres przedmiotu do zaprojektowania i wykonania szczegółowo określony i opisany został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. Zadanie ma być zaprojektowane z uwzględnieniem wszystkich wymagań zawartych w tym PFU jak również dodatkowych wymagań określonych przez Zamawiającego w SWZ, w tym we wzorze umowy stanowiącym jej integralną część i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45236110-4 - Wyrównywanie nawierzchni boisk sportowych
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu złożono 5 ofert z cenami brutto: 1.595.180,09zł; 1.744.771,62zł; 1.492.793,19zł; 1.368 .800,02 zł; 1.845.000,00 zł. Tymczasem, kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 1.100.000,00 zł, o czym poinformował przed otwarciem ofert.Art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli (…) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.” Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty zamierzonej.
W takim stanie faktycznym i prawnym przedmiotowe postępowanie należało unieważnić na podstawie art.255 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1368800,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1845000,00 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i modernizacja systemów zaopatrzenia w wodę oraz wykonanie przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Bargłów Kościelny
- Budowa 2 budynków mieszkalno-usługowych wielorodzinnych przy ul. Św. Anny oraz Św. Jacka w Wejherowie.
- Modernizacja Targowiska przy ul. Namysłowskiej 8 w Warszawie
- Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych- modernizacja (przebudowa) drogi w m. Kazimierek
- Budowa oświetlenia drogowego na ulicy Władysława Zamoyskiego w miejscowości Dąbcze
- Wykonanie instalacji gazowej oraz cieplnej (CO) łączącej mikrobiogazownie z jednostką kogeneracyjną, wraz z budową pomieszczenia dla kogeneratora na terenie RGD Brody
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.