Og³oszenie z dnia 2023-01-17
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00072989/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-31
- 2023/BZP 00126255/01 - Wynik z dnia 2023-03-08
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa boiska wielofunkcyjnego w Drawskim M³ynie i Pi³ce oraz termomodernizacja gminnej hali sportowej w Drawsku w Gminie Drawsko
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Drawsko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791075
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Powstañców Wielkopolskich 121
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Drawsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-733
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 672569128
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminadrawsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gminadrawsko.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa boiska wielofunkcyjnego w Drawskim M³ynie i Pi³ce oraz termomodernizacja gminnej hali sportowej w Drawsku w Gminie Drawsko
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-101f3762-964e-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00038111
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00022966/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Budowa boiska wielofunkcyjnego w Drawskim M³ynie i Pi³ce oraz termomodernizacja gminnej hali sportowej Drawsku w Gminie Drawsko
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/gminadrawsko3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/gminadrawsko
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postêpowaniu
komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawcami odbywa siê za pomoc± ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem
platformy www.platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/gminadrawsko za po¶rednictwem formularza
„Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. Wszelk± korespondencjê zwi±zan± z niniejszym postêpowaniem, nale¿y przekazywaæ za
po¶rednictwem platformy. Korespondencjê uwa¿a siê za przekazan± w terminie, je¶li dotrze do zamawiaj±cego przed up³ywem
wymaganego terminu. Ka¿da ze stron na ¿±danie drugiej niezw³ocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomo¶ci elektronicznej.
2. Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami s±:
1) w zakresie dotycz±cym przedmiotu zamówienia: Dariusz Bielawski, e-mail: komunalka@gminadrawsko.pl, tel. 67 2569128.
2) w zakresie dotycz±cym zagadnieñ proceduralnych:
Dariusz Bielawski, e-mail: komunalka@gminadrawsko.pl tel 67 2569128
3. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/gminadrawsko.
4. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami,
w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane by³y w formie elektronicznej za
po¶rednictwem platformazakupowa.pl/pn/gminadrawsko. i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
5. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za
po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê
komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
6. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl.
Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie
zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest
konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego
wykonawcy.
7. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na
platformazakupowa.pl przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e
trafiæ do folderu SPAM.
8. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i
przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania
sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
6) Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
9. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: www.platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gminadrawsko
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
Og³oszenie nr 2022/BZP 00176002/01 z dnia 2022-05-25
2022-05-25 Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1) – zwane dalej RODO, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Wójt Gminy Drawsko, ul. Powstañców Wielkopolskich 121, 64-733 Drawsko.
2. Administrator wyznaczy³ inspektora ochrony danych, z którym mog± siê Pañstwo skontaktowaæ poprzez adres e-mail:
urzad@gminadrawsko.pl, we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw
zwi±zanych z przetwarzaniem danych.
3. Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie obowi±zuj±cych przepisów prawa, zawartych umów lub na podstawie
udzielonej zgody, w celu wype³nienia obowi±zków prawnych ci±¿±cych na administratorze danych, wynikaj±cych z zadañ gminy – w
oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm. – dalej uPzp) oraz aktów wykonawczych
do uPzp, zwi±zanych z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu
nieograniczonego i realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego, zawarcia i realizacji umowy z osob±, której dane dotycz±,
okre¶lonym w tre¶ci zgody.
4. Podanie danych osobowych jest wymagane na podstawie przepisów prawa.
5. Pañstwa dane osobowe bêd± przekazywane innym organom publicznym i podmiotom wy³±cznie na podstawie obowi±zuj±cych
przepisów prawa.
6. Odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp, dostawcy systemu elektronicznego obiegu dokumentów, poczty elektronicznej, us³ug IT
oraz podmioty wspieraj±ce w ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn±, organy w³adzy publicznej oraz podmioty wykonuj±ce zadania
publiczne lub dzia³aj±ce na zlecenie organów w³adzy publicznej - w zakresie i w celach, które wynikaj± z przepisów powszechnie
obowi±zuj±cego prawa, inne podmioty, które przetwarzaj± dane osobowe na podstawie umów podpisanych z administratorem, oraz
podmioty, które wyst±pi± o informacje na podstawie ustawy o dostêpie do informacji publicznej.
7. Nie podanie przez Pañstwo danych osobowych wy³±cza mo¿liwo¶æ realizacji celów okre¶lonych w pkt. 3.
8. Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± przez okres niezbêdny do realizacji celów okre¶lonych w pkt. 3, a po tym czasie przez
okres wynikaj±cy z obowi±zuj±cych przepisów prawa, w szczególno¶ci ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz
aktach wykonawczych do tej ustawy, t.j. 5 lat. W przypadku projektów dofinansowanych z bud¿etu Unii Europejskiej – okres
przetwarzania wynika³ bêdzie z zasad okre¶lonych w Wytycznych w zakresie kwalifikowalno¶ci wydatków w ramach Europejskiego
Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Spo³ecznego, Funduszu Spójno¶ci oraz Programu Operacyjnego
Infrastruktura i ¦rodowisko na lata 2014-2020.
9. W odniesieniu do Pañstwa danych osobowych nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym nie bêd± profilowane.
10. W zawi±zku z przetwarzaniem Pañstwa danych osobowych jeste¶cie Pañstwo uprawnieni do:
1) dostêpu do swoich danych osobowych,
W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1 – 3 RODO, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku,
Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz± wskazania dodatkowych informacji maj±cy na celu sprecyzowanie ¿±dania,
w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
2) sprostowania swoich danych osobowych (skorzyst
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): RODO (ograniczenia stosowania): wniesienia ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych (prawo do
ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków
ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego),
4) wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku gdy przetwarzanie
danych osobowych naruszy³oby przepisy ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych.
11. Nie przys³uguje Pañstwu prawo:
- do usuniêcia danych osobowych;
- do przenoszenia danych osobowych;
- sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c
RODO.
12. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa art. 18 ust. 1
rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GK-ZP.271.1.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.5.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 2869918,70 PLN
4.1.6.) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 2869918 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Budowa boiska wielofunkcyjnego w Drawskim M³ynie”
Kod CPV 4500 000-7 – Roboty rozbiórkowe i demonta¿owe
45110000-1 – Przygotowanie terenu i roboty ziemne
45233200-1- Nawierzchnie poliuretanowe 45111291-4– Zagospodarowanie terenu
45310000-3 – O¶wietlenie terenu
45332300-5 – Instalacje kanalizacji deszczowej
Zakres zamówienia obejmuje:
Roboty ziemne, Wykonanie nawierzchni sportowo syntetycznej poliuretanowej, roboty zwi±zane z
zagospodarowaniem terenu boiska, o¶wietlenie terenu boiska, kanalizacji deszczowej boiska, obs³uga geodezyjna
Szczegó³owy opis zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej:
- projekt budowlany, przedmiar robót, SST. Za³ nr 10 do SWZ
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 1041715,83 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami
oceny ofert:
Czê¶æ I
1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;
2) Okres gwarancji (G) – waga kryterium 40 %.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60 %
cena najni¿sza brutto
spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60 %
cena oferty ocenianej brutto
a) Podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu
Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu
zamówienia.
2) Okres gwarancji (G) – waga 40 %
Zamawiaj±cy bêdzie przyznawa³ punkty w zakresie kryterium Termin gwarancji. W tym kryterium Wykonawca mo¿e otrzymaæ max.
40 punktów
Wykonawca mo¿e wyd³u¿yæ termin odpowiedzialno¶ci z tytu³u terminu gwarancji. Punktacja bêdzie przyznawana w nastêpuj±cy
sposób:
a) za udzielony 36 miesiêczny okres odpowiedzialno¶ci z tytu³u terminu gwarancji Wykonawca otrzyma 0 punktów,
b) za udzielony 48 miesiêczny okres odpowiedzialno¶ci z tytu³u terminu gwarancji Wykonawca otrzyma 20 punktów,
c) za udzielony 60 miesiêczny (lub wiêcej) okres odpowiedzialno¶ci z tytu³u terminu gwarancji Wykonawca otrzyma 40 punktów.
Zamawiaj±cy nie bêdzie przyznawa³ punktów czê¶ciowych. Oznacza to, ¿e Wykonawca w ramach kryteriów mo¿e otrzymaæ
odpowiednio 0 albo 20 albo 40 punktów. Ilo¶æ punktów = %.
Lp= liczba punktów uzyskanych przez ofertê
Lp=C+G
3. Sposób oceny ofert:
1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powy¿ej kryteria oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do
dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki, 2) o wyborze oferty zadecyduje najwiêksza liczba uzyskanych punktów
(Lp).
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym
Og³oszenie nr 2022/BZP 00176002/01 z dnia 2022-05-25
2022-05-25 Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
zaoferowanej ceny.
5. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadaæ bêdzie wszystkim wymaganiom uPzp oraz SWZ i
zostanie uznana za najkorzystniejsz±.
6. Zamawiaj±cy poprawi w ofercie:
1) oczywiste omy³ki pisarskie,
2) oczywiste omy³ki rachunkowe, z uwzglêdnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) inne omy³ki polegaj±ce na niezgodno¶ci oferty z dokumentami zamówienia, niepowoduj±ce istotnych zmian w tre¶ci oferty,
- niezw³ocznie zawiadamiaj±c o tym wykonawcê, którego oferta zosta³a poprawiona.
7. W przypadku wyst±pienia przes³anek, o których mowa w art. 255 uPzp Zamawiaj±cy uniewa¿ni postêpowanie.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Budowa boiska wielofunkcyjnego w Pi³ce”
Kod CPV4500 000-7 – Roboty rozbiórkowe i demonta¿owe
45110000-1 – Przygotowanie terenu i roboty ziemne
45233200-1- Nawierzchnie poliuretanowe
45111291-4– Zagospodarowanie terenu
45342000-6 – Ogrodzenie terenu
45332300-5 – Instalacje kanalizacji deszczowej
Zakres zamówienia obejmuje:
Roboty rozbiórkowe, roboty przygotowawcze i ziemne, wykonanie nawierzchni sportowo syntetycznej poliuretanowej, zagospodarowaniem terenu boiska wykonanie kanalizacji deszczowej boiska, obs³uga geodezyjna
Szczegó³owy opis zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej:
- projekt budowlany, przedmiar robót, SST. Za³ nr 10 do SWZ.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 389631,18 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeñ
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami
oceny ofert:
Czê¶æ I
1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;
2) Okres gwarancji (G) – waga kryterium 40 %.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60 %
cena najni¿sza brutto
spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60 %
cena oferty ocenianej brutto
a) Podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu
Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu
zamówienia.
2) Okres gwarancji (G) – waga 40 %
Zamawiaj±cy bêdzie przyznawa³ punkty w zakresie kryterium Termin gwarancji. W tym kryterium Wykonawca mo¿e otrzymaæ max.
40 punktów
Wykonawca mo¿e wyd³u¿yæ termin odpowiedzialno¶ci z tytu³u terminu gwarancji. Punktacja bêdzie przyznawana w nastêpuj±cy
sposób:
a) za udzielony 36 miesiêczny okres odpowiedzialno¶ci z tytu³u terminu gwarancji Wykonawca otrzyma 0 punktów,
b) za udzielony 48 miesiêczny okres odpowiedzialno¶ci z tytu³u terminu gwarancji Wykonawca otrzyma 20 punktów,
c) za udzielony 60 miesiêczny (lub wiêcej) okres odpowiedzialno¶ci z tytu³u terminu gwarancji Wykonawca otrzyma 40 punktów.
Zamawiaj±cy nie bêdzie przyznawa³ punktów czê¶ciowych. Oznacza to, ¿e Wykonawca w ramach kryteriów mo¿e otrzymaæ
odpowiednio 0 albo 20 albo 40 punktów. Ilo¶æ punktów = %.
Lp= liczba punktów uzyskanych przez ofertê
Lp=C+G
3. Sposób oceny ofert:
1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powy¿ej kryteria oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do
dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki, 2) o wyborze oferty zadecyduje najwiêksza liczba uzyskanych punktów
(Lp).
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym
Og³oszenie nr 2022/BZP 00176002/01 z dnia 2022-05-25
2022-05-25 Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
zaoferowanej ceny.
5. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadaæ bêdzie wszystkim wymaganiom uPzp oraz SWZ i
zostanie uznana za najkorzystniejsz±.
6. Zamawiaj±cy poprawi w ofercie:
1) oczywiste omy³ki pisarskie,
2) oczywiste omy³ki rachunkowe, z uwzglêdnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) inne omy³ki polegaj±ce na niezgodno¶ci oferty z dokumentami zamówienia, niepowoduj±ce istotnych zmian w tre¶ci oferty,
- niezw³ocznie zawiadamiaj±c o tym wykonawcê, którego oferta zosta³a poprawiona.
7. W przypadku wyst±pienia przes³anek, o których mowa w art. 255 uPzp Zamawiaj±cy uniewa¿ni postêpowanie.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Termomodernizacja gminnej hali sportowej w Drawsku w Gminie Drawsko”
Kod CPV dla robót projektowych
451-8 Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne;
71 20 00 00-0 Us³ugi architektoniczne i podobne;
71 30 00 00-1 Us³ugi in¿ynieryjne;
71 40 00 00-2 Us³ugi architektoniczne dotycz±ce planowania przestrzennego i zagospodarowania
terenu;
71 50 00 00-3 Us³ugi zwi±zane z budownictwem;
71 60 00 00-4 Us³ugi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej;
Kod CPV dla robót budowlanych
45 1 00000-8 Przygotowanie terenu pod budowê
45 2 00000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich
czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
45 3 00000-0 Roboty instalacyjne w budynkach
45 5 00000-2 Wynajem maszyn i urz±dzeñ wraz z obs³ug± operatorsk± do prowadzenia robot z zakresu budownictwa oraz in¿ynierii wodnej i l±dowej
Zakres zamówienia obejmuje:
Przedmiotem Zamówienia jest termomodernizacja gminnej hali sportowej w Drawsku w Gminie Drawsko.
W ramach zamówienia przewiduje siê wykonanie dokumentacji projektowej, wszystkich niezbêdnych
czynno¶ci formalno-prawnych niezbêdnych do prawid³owej, zgodnej z przepisami prawa realizacji
inwestycji, oraz wykonanie w oparciu o przygotowany projekt robót budowlanych obejmuj±cych:
- termomodernizacjê budynku hali sportowej tym m. in. docieplenie dachu, wymianê pokryæ
dachowych, przebudowê kominów, wymianê stolarki okiennej, wymianê o¶wietlenia, monta¿
o¶wietlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, przebudowê schodów i pochylni zewnêtrznych
- roboty budowlane dostosowuj±ce budynek do obowi±zuj±cych przepisów ochrony p-po¿ i
ewakuacji, w tym wynikaj±cym z postanowieñ o odstêpstwie od obowi±zuj±cych przepisów w
tym zakresie wydanym przez Wielkopolskiego Komendanta Wojewódzkiego Pañstwowej
Stra¿y Po¿arnej, je¶li takowe zostanie wydane (w przypadku gdy zakres i charakter robót
spowoduje konieczno¶æ dostosowania budynku w tym zakresie)
- wykonanie innych niezbêdnych prac towarzysz±cych.
Szczegó³owy opis zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno-U¿ytkowym za³ nr 8
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 1429571,69 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71000000-8 - Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71200000-0 - Us³ugi architektoniczne i podobne
71300000-1 - Us³ugi in¿ynieryjne
71400000-2 - Us³ugi architektoniczne dotycz±ce planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
71500000-3 - Us³ugi zwi±zane z budownictwem
71600000-4 - Us³ugi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
45500000-2 - Wynajem maszyn i urz±dzeñ wraz z obs³ug± operatorsk± do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz in¿ynierii wodnej i l±dowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami
oceny ofert:
Czê¶æ I
1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;
2) Okres gwarancji (G) – waga kryterium 40 %.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60 %
cena najni¿sza brutto
spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60 %
cena oferty ocenianej brutto
a) Podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu
Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu
zamówienia.
2) Okres gwarancji (G) – waga 40 %
Zamawiaj±cy bêdzie przyznawa³ punkty w zakresie kryterium Termin gwarancji. W tym kryterium Wykonawca mo¿e otrzymaæ max.
40 punktów
Wykonawca mo¿e wyd³u¿yæ termin odpowiedzialno¶ci z tytu³u terminu gwarancji. Punktacja bêdzie przyznawana w nastêpuj±cy
sposób:
a) za udzielony 36 miesiêczny okres odpowiedzialno¶ci z tytu³u terminu gwarancji Wykonawca otrzyma 0 punktów,
b) za udzielony 48 miesiêczny okres odpowiedzialno¶ci z tytu³u terminu gwarancji Wykonawca otrzyma 20 punktów,
c) za udzielony 60 miesiêczny (lub wiêcej) okres odpowiedzialno¶ci z tytu³u terminu gwarancji Wykonawca otrzyma 40 punktów.
Zamawiaj±cy nie bêdzie przyznawa³ punktów czê¶ciowych. Oznacza to, ¿e Wykonawca w ramach kryteriów mo¿e otrzymaæ
odpowiednio 0 albo 20 albo 40 punktów. Ilo¶æ punktów = %.
Lp= liczba punktów uzyskanych przez ofertê
Lp=C+G
3. Sposób oceny ofert:
1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powy¿ej kryteria oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do
dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki, 2) o wyborze oferty zadecyduje najwiêksza liczba uzyskanych punktów
(Lp).
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym
Og³oszenie nr 2022/BZP 00176002/01 z dnia 2022-05-25
2022-05-25 Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
zaoferowanej ceny.
5. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadaæ bêdzie wszystkim wymaganiom uPzp oraz SWZ i
zostanie uznana za najkorzystniejsz±.
6. Zamawiaj±cy poprawi w ofercie:
1) oczywiste omy³ki pisarskie,
2) oczywiste omy³ki rachunkowe, z uwzglêdnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) inne omy³ki polegaj±ce na niezgodno¶ci oferty z dokumentami zamówienia, niepowoduj±ce istotnych zmian w tre¶ci oferty,
- niezw³ocznie zawiadamiaj±c o tym wykonawcê, którego oferta zosta³a poprawiona.
7. W przypadku wyst±pienia przes³anek, o których mowa w art. 255 uPzp Zamawiaj±cy uniewa¿ni postêpowanie.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w punkcie 5 niniejszego rozdzia³u, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie. (czê¶æ 1 i 2)
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, i¿ posiada ¶rodki
finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 1.000.000,00 z³. (czê¶æ 3)
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Dla czê¶ci 1 i 2
1.1 w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczy³ co najmniej jedn± co najmniej 1 robotê budowlan± polegaj±ce na budowie boisk sportowych o nawierzchni poliuretanowej o warto¶ci co najmniej 400 000,00 z³otych brutto dla czê¶ci 1 i 150 000,00 z³otych brutto dla czê¶ci 2; za³ nr 5
- dysponuje lub bêdzie dysponowaæ na czas realizacji zamówienia odpowiednio
wykwalifikowanym personelem:
• kierownik budowy – wymagania:
osob± posiadaj±ca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej okre¶lone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z pó¼n. zm.) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiednie kwalifikacje uzyskane za granic±, uznane w Polsce na podstawie przepisów o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej. – warunek dotyczy ka¿dej z czê¶ci ( 1 i 2)
Przedmiotowe zamówienie winno zostaæ ukoñczone w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
1.2. Przed³o¿enia Zamawiaj±cemu, sporz±dzonego na za³±czniku do SWZ Nr 7 wykazu osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Dla czê¶ci 3
1.1 Wykonawca musi wykazaæ, ¿e posiada do¶wiadczenie w postaci wykonania w trybie „zaprojektuj i wybuduj” co najmniej jednego zamówienia polegaj±cego na przebudowaniu lub wybudowaniu obiektu mieszkalnego, urzêdu, szko³y, przedszkola lub innego budynku u¿yteczno¶ci publicznej , o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 600.000,00 z³otych brutto. Za³ nr 5
Przedmiotowe zamówienie winno zostaæ ukoñczone w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
1.2. Przed³o¿enia Zamawiaj±cemu, sporz±dzonego na za³±czniku do SWZ Nr 7 wykazu osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug projektowych, kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Osoby posiadaj±ce uprawnienia do projektowania i kierowania robotami budowlanymi okre¶lone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z pó¼n. zm.) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiednie kwalifikacje uzyskane za granic±, uznane w Polsce na podstawie przepisów o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej.
Z wykazu musi wynikaæ dysponowanie:
1) co najmniej jedn± osob±, która bêdzie uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia i posiada do¶wiadczenie, wykszta³cenie i kwalifikacje zawodowe, tj. uprawnienia budowlane do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej;
2) co najmniej jedn± osob±, która bêdzie uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia i posiada do¶wiadczenie, wykszta³cenie i kwalifikacje zawodowe, tj. uprawnienia budowlane do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami w specjalno¶ci instalacje elektryczne;
3) co najmniej jedn± osob±, która bêdzie uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia i posiada do¶wiadczenie, wykszta³cenie i kwalifikacje zawodowe, tj. uprawnienia budowlane do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami w specjalno¶ci instalacje sanitarne;
4) co najmniej jedn± osob±, która bêdzie uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia i posiada do¶wiadczenie, wykszta³cenie i kwalifikacje zawodowe, tj. uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ;
5) co najmniej jedn± osob±, która bêdzie uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia i posiada do¶wiadczenie, wykszta³cenie i kwalifikacje zawodowe, tj. uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do projektowania w specjalno¶ci architektonicznej.
6)co najmniej jedn± osob± - projektantem posiadaj±cym uprawnienia do projektowania w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych, w zakresie odpowiadaj±cym posiadanym uprawnieniom,
7)co najmniej jedn± osob± - projektantem posiadaj±cym uprawnienia do projektowania w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych, a w zakresie odpowiadaj±cym posiadanym uprawnieniom.
Przez „pe³ni³a funkcjê Projektanta” nale¿y rozumieæ pe³nienie funkcji projektanta w my¶l art. 20 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2017 poz. 1332).
3. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenie
wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn±
ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej
grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o
dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej; za³±cznik
nr4 do SWZ
2) Odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy
wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Do
oferty Wykonawca zobowi±zany jest na podstawie art. 125 ust. 1 uPzp do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o
spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z Za³±cznikiem nr 2
do SWZ;
2. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega
wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej; za³±cznik nr4 do SWZ2) Odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII pkt. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
p³atno¶æ (ze ¶rodków w³asnych Zamawiaj±cego w formie zaliczki – w wysoko¶ci 5% wynagrodzenia brutto) – w terminie 14 dni od protokolarnego przekazania Wykonawcy terenu budowy7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 6 do SWZ.Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie. 3.Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 6 do SWZ. 4.Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-02-02 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: www.platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gminadrawsko
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-02 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zadanie dofinansowane ze ¶rodków Rz±dowego Funduszu Polski £ad:Programu Inwestycji strategicznychPRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ci±giem pieszo - jezdnym, o¶wietleniem oraz niezbêdn± infrastruktur± techniczn± w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwa³ki
- Wymiana pod³o¿a i urz±dzeñ terenowych stanowi±cych wyposa¿enie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnêtrznym Ogólnokszta³c±cej Szko³y Muzycznej w Gdañsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków bêd±cych w zarz±dzie Nadle¶nictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analiz± rzeczowo-finansow± dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Utwardzenie kostk± betonow± alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileñskiej w Ole¶nicy
- Sporz±dzenie planu ogólnego Gminy Tr±bki Wielkie
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.