Ogłoszenie z dnia 2025-01-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00587528/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Stała obsługa prawna Miasta Gorzowa Wlkp.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorzów Wlkp.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650181
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@um.gorzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Stała obsługa prawna Miasta Gorzowa Wlkp.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec399c06-a4da-4b24-8029-0882ea16e539
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00038112
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053790/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.17 Stała obsługa prawna Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00587528
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.55.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2520000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług prawniczych na rzecz Zamawiającego, polegających na stałej obsłudze prawnej Miasta Gorzowa Wlkp., w ramach zadań Zamawiającego realizowanych przez jednostki organizacyjne Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3099600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3099600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3099600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KANCELARIA RADCY PRAWNEGO DARIUSZ SASS
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: KANCELARIA ADWOKACKA ZYGMUNT HORODYSKI, KANCELARIA ADWOKACKA DOMINIK HORODYSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9281524187
7.3.4) Miejscowość: SZCZECIN
7.3.5) Kod pocztowy: 71-276
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) JULIAN ZUBCZEWSKI-BOGDANOW DZIAŁAJĄCY POD FIRMĄ KANCELARIA ADWOKACKA JULIAN ZUBCZEWSKI-BOGDANOW, UL. SZKOLNA 22/1, 66-530 DREZDENKO, NIP 5951325804, REGON 081226617.
2) PIOTR PUCHALSKI PROWADZĄCY DZIAŁALNOŚĆ POD FIRMĄ KANCELARIA RADCY PRAWNEGO PIOTR PUCHALSKI, UL. REYMONTA 80/2, 71-276 SZCZECIN, NIP 8521129605, REGON 810732130.
3) KAMIL MAKSYMILIAN CIUKSZA PROWADZĄCY DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄ POD FIRMĄ KANCELARIA RADCY PRAWNEGO KAMIL MAKSYMILIAN CIUKSZA, UL. SPORTOWA 12B/10, 66-400 GORZÓW WIELKOPOLSKI, NIP 5993101127, REGON 081144753.
4) EWA TABOR DZIAŁAJĄCA POD FIRMĄ KANCELARIA RADCY PRAWNEGO EWA TABOR, UL. CICHA 15, 66-530 DREZDENKO, NIP 5951125086, REGON 361659713.
Wszyscy Podwykonawcy będą realizować obsługę prawną Zamawiającego wg bieżących potrzeb wynikających z umowy.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO DARIUSZ SASS
jakie przetargi wygrała firma
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO DARIUSZ SASS
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3099600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawa materiałów prewencyjnych - czujki, spraye, hełmy strażackie dziecięce
- Aktualizacja oprogramowania Eskulap oraz nadzór autorski
- Zakup i montaż elektronicznego systemu wydawania kluczy w jednostkach terenowych Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp.
- Termomodernizacja budynków mieszkalnych komunalnych w Gorzowie Wielkopolskim w ramach Programu TERMO etap VI-VII (powtórzenie).
- Dostawa 1 szt. samochodu lekkiego operacyjnego SLOp
- "Dostawa, zakup wraz montażem, mebli biurowych do budynku Zespołu Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych w Gorzowie Wlkp."
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa prawna Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad we Wrocławiu
- Zakup kompleksowej usługi prawnej w zakresie bieżącej działalności Studia Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
- modernizacja ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków.
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.