Ogłoszenie z dnia 2022-01-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00334239/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-28
- 2021/BZP 00334239/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-28 (po zmianach)
- 2021/BZP 00334239/03 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-28 (po zmianach)
- 2021/BZP 00334244/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-28
- 2021/BZP 00334279/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa ochrony obiektów biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Krakowie przy al. Juliusza Słowackiego 17a, na okres 36 miesięcy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350545719
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Juliusza Słowackiego 17a
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-159
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdlp@krakow.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/2f48621a-43f4-4532-b405-25efadc8fab61.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa ochrony obiektów biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Krakowie przy al. Juliusza Słowackiego 17a, na okres 36 miesięcy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb5f6805-67e8-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00038144
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00060801/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Usługa ochrony obiektów biura RDLP w Krakowie na lata 2022-2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00334239/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EA.270.2.13.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie przez koncesjonowanego Wykonawcę usługi ochrony osób i mienia budynku biura RDLP w Krakowie wraz z parkingami i działkami przylegającymi do ww. obiektów. Przedmiotowa usługa świadczona będzie przez kwalifikowanych pracowników ochrony, zgodnie z ustawą z 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995). Ze względu na charakter, organizację i funkcjonowanie obiektów dla zapewnienia sprawnej, niezawodnej i profesjonalnej ochrony, koniecznym jest aby osoby
przewidziane do pełnienia obowiązków pracownika ochrony posiadały zdolność fizyczną i psychiczną do prawidłowego wykonywania zadań, stwierdzoną orzeczeniami lekarskimi i psychologicznymi, których ważność nie upłynęła, o których mowa w art. 26 ustawy z 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
90620000-9 - Usługi odśnieżania
98341130-5 - Usługi stróżowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 610931,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 817807,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 610931,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE SED-HUT SPÓŁKA AKCYJNA z siedzibą w Krakowie
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "KARABELA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 351429040, NIP: 6782614008
7.3.3) Ulica: ul. TADEUSZA SENDZIMIRA, nr 5, lok. --
7.3.4) Miejscowość: KRAKÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 31-752
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE SED-HUT S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE SED-HUT S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 610931,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-31 do 2025-01-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- DFP.271.89.2025.EP Dostawa materiałów eksploatacyjnych
- 48/2025 Wymiana/montaż urządzeń metrologicznych służących do pomiaru zużycia wody oraz ciepła wraz z wyposażeniem w system zdalnego odczytu online w wybranych budynkach pozostających w zasobach ZBK
- Zakwaterowanie i wyżywienie kadry i studentów podczas obozów letnich w roku akademickim 2024/2025
- Sukcesywne czyszczenie urządzeń instalacji oraz odwodnień liniowych i posadzek hali waloryzacji żużla w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Zakup paliw oraz akcesoriów pozapaliwowych do samochodów służbowych ZDMK.
- Dostawa surowców dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych: Boksyt prażony pył i ziarno
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi w zakresie ochrony osób i mienia oraz wykonywanie innych prac i zadań na terenie ZUOK
- Realizacja usług pod nazwą "Ochrona osób i mienia w Muzeum Sił Powietrznych w Dęblinie, z siedzibą przy ul. Lotników Polskich 1 w Dęblinie"
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania budynku , pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego oraz wykonywanie prac konserwacyjnych i napraw
- LETNIE I ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH, CHODNIKÓW I PARKINGÓW NA TERENIE DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
- Świadczenie usług w zakresie dozoru i ochrony fizycznej siedziby oraz mienia
- Usługa ochrony osób i mienia w lokalach Świętokrzyskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.