Ogłoszenie z dnia 2022-01-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00313998/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowywanie i dostarczanie jednodaniowych posiłków dla bezdomnych z Noclegowni w Mianowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kępnie
1.3.) Oddział zamawiającego: MGOPS w Kępnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003340825
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ks. P. Wawrzyniaka 10
1.5.2.) Miejscowość: Kępno
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-600
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: (62) 78 247 67
1.5.8.) Numer faksu: (62) 78 247 67
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@mgops.kepno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mgops.kepno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowywanie i dostarczanie jednodaniowych posiłków dla bezdomnych z Noclegowni w Mianowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3f896a8-5b5c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00038166
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000998/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Przygotowywanie i dostarczanie jednodaniowych posiłków dla bezdomnych z noclegowni w Mianowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00313998/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MGOPS.Ih.26.16.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) Usługa obejmująca przygotowywanie posiłków dla bezdomnych oraz ich dostarczanie do siedziby Noclegowni w Mianowicach.
2) Przez posiłki, o których mowa w ust. 1, należy rozumieć jednodaniowy posiłek zawierający co najmniej:
a) 500 mililitrów zupy gotowanej na wywarze mięsnym lub warzywnym,
b) 10 dekagramów wkładki mięsnej lub innej (bez pieczywa).
3) Posiłki przygotowywane będą przez pięć dni w tygodniu, od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni świątecznych. Zamawiający wymaga, aby od poniedziałku do czwartku zupa była z wkładką mięsną, a w piątek z wkładką inną, bez dodatku mięsa. Dany rodzaj posiłku nie może się powtarzać w ciągu 10 dni.
4) Posiłki przygotowywane będą od obróbki wstępnej do dań gotowych w dniu ich wydania, według zasad racjonalnego żywienia, sporządzone z pełnowartościowych produktów. Kaloryczność posiłków będzie zgodna z normami ustalonymi przez Instytut Żywienia i Żywności dla osób dorosłych.
5) W ramach wykonywanego zamówienia, Wykonawca zapewnia również dystrybucję przygotowanych posiłków w stanie gotowym do spożycia, własnym środkiem transportu spełniającym warunki sanitarne, w pojemnikach termoizolacyjnych do transportu żywności, gwarantujących zachowanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przywożonych posiłków.
6) Posiłki wydawane będą w jednorazowych opakowaniach.
7) Transport posiłków odbywać się będzie do siedziby Noclegowi w Mianowicach znajdującej się: 63-600 Kępno, Mianowice 3D, przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, oprócz dni świątecznych od godz. 12:15 do godz. 12:30.
8) Temperatura posiłków w momencie wydawania powinna wynosić dla dań serwowanych na gorąco – zup 60oC (+/- 2 oC). Wykonawca przedstawi na każde żądanie Zamawiającego udokumentowany pisemnie monitoring temperatur posiłków.
9) Przygotowywanie oraz transport posiłków odbywać się będzie zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020 r. poz. 2021 ze zm.) i aktami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie oraz w oparciu o obligatoryjny system zapewnienia bezpieczeństwa zdrowotnego żywności, na który składa się:
a) GMP – Dobra Praktyka Produkcyjna,
b) GHP – Dobra Praktyka Higieniczna,
c) HACCP – Analiza Zagrożeń i Krytyczny Punkt Kontrolny.
10) Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli jakości oraz wagi wydawanych posiłków.
11) Całkowita szacunkowa wielkość zamówienia wynosi 1.600 jednodaniowych posiłków w okresie obowiązywania umowy dla przewidywanej liczby 18 klientów Noclegowni w Mianowicach.
12) Zamawiający zastrzega możliwość ograniczenia zakresu zamówienia poprzez zmniejszenie szacunkowej wielkości posiłków do 800 rocznie, w przypadku spadku zapotrzebowania na posiłki w wymiarze, o którym mowa w pkt 11. W sytuacji zaistnienia okoliczności, o których mowa w zdaniu pierwszym, Wykonawcy nie przysługuje roszczenie zlecenia pełnej liczby posiłków.
13) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecania liczby posiłków w wymiarze odpowiadającym rzeczywistym dziennym potrzebom klientów noclegowni, tj. w zależności od frekwencji w różnej ilości miesięcznie.
14) Zamawiający zobowiązuje się do informowania przedstawiciela Wykonawcy przy każdorazowym odbiorze posiłków, o ilości zup zamawianych na kolejny dzień.
15) Rozliczenie za przygotowane i dostarczone posiłki będzie dokonywane na podstawie liczby rzeczywiście zrealizowanych zamówień.
16) W okresie obowiązywania szczególnych rozwiązań związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych, Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawa (ustaw, rozporządzeń, a także poleceń wojewody) wydanych w związku z zaistniałą sytuacją, w szczególności określających sposób zabezpieczenia osób przygotowujących i dostarczających posiłki oraz osób mogących mieć wpływ na realizację umowy w sprawie zamówienia publicznego.
17) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, na załączniku nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11197,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11197,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11197,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ECO Catering Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 576-15-75-515
7.3.3) Ulica: ul. Szkolna 5
7.3.4) Miejscowość: Wieluń
7.3.5) Kod pocztowy: 98-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ECO-CATERING SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ECO-CATERING SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11197,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-03 do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z KEPNA
- Budowa ulicy Lawendowej w Mikorzynie
- Zakup samochodu służbowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kępnie
- Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania
- Dostawa urządzeń i systemów w ramach "Poprawy cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Kępnie i wybranych jednostkach organizacyjnych" II postępowanie
- Budowa asfaltowej drogi gminnej nr G859539P w Pustkowiu Kierzeńskim - etap II
więcej: przetargi w Kepnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługę cateringu - przygotowanie i dostawę gotowych posiłków do Szkoły Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Krotoszynie w okresie od stycznia do grudnia 2025 roku.
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej w Małkowicach w 2025 r.
- Usługa cateringu- przygotowanie i dowóz posiłków do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Bożkowie
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Cianowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Smardzowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Szczodrkowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.