Ogłoszenie z dnia 2022-01-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00314193/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-14
- 2021/BZP 00331844/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury drogowej w poprzemysłowej części gminy
Kudowa-Zdrój.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kudowa-Zdrój
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717929
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zdrojowa 24
1.5.2.) Miejscowość: Kudowa-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-350
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@kudowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kudowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kudowa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury drogowej w poprzemysłowej części gminyKudowa-Zdrój.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bfc701ed-5cbc-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00038208
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004346/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.19 Modernizacja infrastruktury drogowej w poprzemysłowej części gminy Kudowa-Zdrój
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00314193/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.31.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3815131,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. „Modernizacja infrastruktury drogowej w poprzemysłowej części gminy Kudowa-Zdrój” dotyczącego modernizacji infrastruktury drogowej na sąsiadujących ze sobą osiedlach: Fabrycznym i Łąkowym – będącym terenem poprzemysłowym, wymagającym rewitalizacji m.in. w zakresie drogowym.
2. Inwestycja realizowana jest zgodnie ze złożonym przez Gminę Kudowa-Zdrój wnioskiem oraz WSTĘPNĄ PROMESĄ dotyczącą dofinansowania inwestycji z programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych nr 01/2021/8129/PolskiLad, zwanego dalej „Programem” na zasadach określonych w Uchwale Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021 r. w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych oraz w Regulaminie Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację 3 zadań, w tym:
1. Modernizacja ul. Boczna ( 4 891 m2),
2. Modernizacja ul. Łąkowej (997 mb
3. Modernizacja chodnika przy ulicy Fabrycznej (170 mb)
4. Zamawiający wymaga, aby ww. zadania były realizowane w następującej kolejności:
1. Zadanie nr 2 - Modernizacja ul. Łąkowej,
2. Zadanie nr 1 - Modernizacja ul. Bocznej,
3. Zadanie nr 3 - Modernizacja chodnika przy ulicy Fabrycznej.
Inwestycja zlokalizowana jest w województwie dolnośląskim, powiecie kłodzkim, na działkach stanowiących własność gminy Kudowa-Zdrój.
Wynikiem całości robót budowlanych będą obiekty budowlane w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, które mogą samoistnie spełniać funkcję gospodarczą lub techniczną.
5. Przedmiot umowy będzie wykonany zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz przepisami BHP, opisem przedmiotu zamówienia, dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącymi załączniki do niniejszej umowy oraz warunkami zawartej umowy.
ZAKRESY ORAZ ZALECENIA I WYMOGI DLA WYKONAWCY
DOTYCZĄCE POSZCZEGÓLNYCH ZADAŃ:
Zadanie 1 - „Modernizacja ul. Bocznej”
Przedmiotem zamówienia w ramach zadania 1 jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie ul. Bocznej zgodnie z załączoną dokumentacją pn.: „Przebudowa i remont ulicy Bocznej w Kudowie-Zdroju wraz z oświetleniem i kanalizacją deszczową”.
Zakres robót w szczególności to:
1) wymiana asfaltu, podbudowy oraz obrzeży betonowych w ciągu ul. Bocznej,
2) budowa chodników,
3) budowa „mijanek” w celu usprawnienia ruchu na całej długości remontowanej ulicy,
4) wykonanie poboczy utwardzonych,
5) przebudowa kanalizacji deszczowej,
6) budowa ścieku,
7) wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenie robót,
8) wymiana i regulacja 25 szt. pokryw studzienek telekomunikacyjnych,
9) wprowadzenie docelowej organizacji ruchu na całym odcinku drogi,
10) regulacja wysokości istniejących wpustów ulicznych, włazów studni kanalizacyjnej, pokryw zaworów gazowych i wodnych.
Uwaga!
1) Zamówienie nie obejmuje całego zakresu robót budowlanych zawartych w dokumentacji technicznej. Zamówienie nie dotyczy robót budowlanych polegających na wymianie oświetlenia ulicznego.
2) Występujące w ciągu ulicy urządzenia obce (sieć wodno-kanalizacyjna, gazowa oraz sieci telekomunikacyjne i energetyczne) posadowione są płytko pod powierzchnią jezdni. W związku z powyższym prace budowlane należy prowadzić ze szczególną ostrożnością.
Zadanie 2 - „Modernizacja ul. Łąkowej”
Przedmiotem zamówienia w ramach zadania 2 jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie ul. Łąkowej na działkach 27/1, nr 28, nr 30, nr 38/1, nr 387/11, nr 387/20, nr 388, nr 393, nr 394, nr 34, nr 17/31, nr 387/20, nr 387/11 AM-13, obręb Zakrze w Kudowie-Zdroju zgodnie z załączoną dokumentacją projektową pn.: „Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych dla modernizacji dróg na terenie Gminy Kudowa-Zdrój ul. Łąkowa”.
Zakres robót w szczególności to:
1) rozbiórka istniejącej konstrukcji jezdni wraz z krawężnikami,
2) wykonanie nowej konstrukcji jezdni bitumicznej,
3) wykonanie ścieku z kostki betonowej,
4) wykonanie nowej konstrukcji zjazdów i parkingów z kostki betonowej,
5) wykonanie krawężników i oporników betonowych,
6) wykonanie poboczy z kruszywa,
7) wykonanie robót związanych z demontażem oraz z ponownym montażem elementów występujących w pasie drogowym, w tym:
a) montaż progów zwalniających - 2 szt.,
b) montaż słupków drogowych - 80 szt.,
8) wykonanie i wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenie robót,
9) regulacja wysokości istniejących wpustów ulicznych, włazów studni kanalizacyjnej, pokryw zaworów gazowych i wodnych.
Zadanie 3 - „Modernizacja chodnika przy ul. Fabrycznej.”
Przedmiotem zamówienia w ramach zadania 3 jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie chodnika w obrębie ul. Fabrycznej zlokalizowanego w Kudowie Zdroju na działce nr 432, AM-17, obręb Zakrze zgodnie z załączoną dokumentacją pn.: „Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych dla modernizacji dróg na terenie Gminy Kudowa-Zdrój ul. Fabryczna”
Zakres robót w szczególności obejmuje:
1) rozbiórka istniejącej konstrukcji chodnika
2) wykonanie nowej nawierzchni z kostki betonowej
3) wykonanie regulacji wysokościowej istniejących studni
4) wykonanie utwardzenia z kruszywa.
5) ustawienie w rejonie wykonywania prac odpowiedniego oznakowania zapewniającego bezpieczeństwo uczestnikom ruchu drogowego i pracownikom wykonującym prace,
Uwaga!
W ciągu ulicy występują urządzenia obce typu: sieć wodno-kanalizacyjna, gazowa oraz sieci telekomunikacyjne i energetyczne, w związku z powyższym należy prowadzić prace budowlane ze szczególną ostrożnością.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
1) Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ). Plik zawierający dokumentację projektową i wymagane dokumenty dla poszczególnych zadań w formacie ZIP
2) Załącznik nr 1 do SWZ - STWIORB. Plik zawierający skompresowane dokumenty dla poszczególnych zadań w formacie ZIP w formacie ZIP,
3) Załącznik nr 3 do SWZ – Istotne postanowienia umowy (Wzór umowy). Plik zawierający istotne postanowienia umowy w formacie PDF.
Zalecenia i wymogi dla oferenta dotyczące zadania 2. oraz zalecenia i wymogi dla oferenta dotyczące całości przedmiotu zamówienia zawarte są w rozdziale VI. SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4105844,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4460000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4105844,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROVIA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6350000127
7.3.3) Ulica: UL. IRYSOWA 1
7.3.4) Miejscowość: BIELANY WROCŁAWSKIE
7.3.5) Kod pocztowy: 55-040
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
70% zakresu prac, za wyjątkiem robót bitumicznych
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4105844,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KUDOWY ZDROJU
- Obsługa Centrum Szkoleniowo-Edukacyjnego Parku Narodowego Gór Stołowych w Karłowie w zakresie prowadzenia recepcji oraz nocnego dozoru, obsługi parkingu oraz wykonywania prac gospodarczych.
- Termomodernizacja budynku Kudowskiego Zakładu Wodociągów i Kanalizacji
więcej: przetargi w Kudowie Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa ulicy na odcinku od ulicy 11-go Listopada do ul. Produkcyjnej w Olecku.
- Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV. Remont nawierzchni ul. Wodzińskiej w Wodzinie Majorackim - gmina Tuszyn.
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
- Przebudowa ul. Boh. Monte Cassino, ul. Wyszyńskiego i ul. Kołłątaja w Sokółce wraz z infrastrukturą towarzyszącą w formule zaprojektuj wybuduj
- Budowa stawu w Witkowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.