Ogłoszenie z dnia 2022-01-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00320180/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-17
- 2022/BZP 00043447/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług opiekuńczych w Całodziennym Klubie Seniora „Pod Żurawiem” w Kępnie – Centrum Wsparcia Opiekunów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kępnie
1.3.) Oddział zamawiającego: MGOPS w Kępnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003340825
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ks. P. Wawrzyniaka 10
1.5.2.) Miejscowość: Kępno
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-600
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: (62) 78 247 67
1.5.8.) Numer faksu: (62) 78 247 67
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@mgops.kepno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mgops.kepno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług opiekuńczych w Całodziennym Klubie Seniora „Pod Żurawiem” w Kępnie – Centrum Wsparcia Opiekunów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f502afd-5eb4-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00038217
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000998/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Świadczenie usług opiekuńczych w Całodziennym Klubie Seniora „Pod Żurawiem” w Kępnie – Centrum Wsparcia Opiekunów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Razem z Szansą – wzrost dostępności usług opiekuńczych i wsparcie opiekunów faktycznych w Gminie Kępno2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00320180/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MGOPS.Ie.2.26.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) Świadczenie usług opiekuńczych osobom potrzebującym wsparcia w codziennym funkcjonowaniu podczas ich krótkookresowego, całodobowego pobytu w Całodziennym Klubie Seniora „Pod Żurawiem” w Kępnie – Centrum Wsparcia Opiekunów.
2) Przez osoby potrzebujące wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, o których mowa wyżej należy rozumieć osoby, które ze względu na stan zdrowia lub niepełnosprawność, wymagają opieki lub wsparcia w związku z niemożnością samodzielnego wykonywania co najmniej jednej z podstawowych czynności dnia codziennego. Są to osoby o różnym stopniu sprawności ruchowej, często wymagające specjalistycznego sprzętu rehabilitacyjnego, np. poruszające się na wózkach inwalidzkich, chodzące o balkonikach, itp.
3) Zakres usług opiekuńczych będzie dostosowany do indywidualnych preferencji, potrzeb i możliwości osób korzystających z pobytu w Centrum Wsparcia Opiekunów oraz będzie uwzględniał poziom samodzielności tej osoby.
4) Usługi opiekuńcze świadczone przez pielęgniarza / pielęgniarkę obejmują w szczególności:
a) pomoc w przygotowaniu i podaniu posiłków (śniadanie i kolacja),
b) pomoc w podaniu gotowych, ciepłych posiłków (obiad),
c) pomoc w higienie osobistej (kąpiel, natłuszczanie ciała, przebieranie i ubieranie w czystą odzież) osobom poruszającym się samodzielnie lub za pomocą sprzętu rehabilitacyjnego,
d) toaleta i pielęgnacja osoby leżącej, która odbywa się w łóżku chorego (kąpiel, natłuszczanie ciała, przebieranie i ubieranie w czystą odzież),
e) pielęgnacja jamy ustnej,
f) pielęgnacja rąk i stóp (obcinanie paznokci) tylko w podstawowym zakresie
g) pielęgnacja włosów w zakresie mycia i czesania (bez strzyżenia),
h) zmiana pampersów, toaleta po zabrudzeniu,
i) pomoc w zmianie bielizny osobistej oraz pościelowej,
j) zapobieganie odleżynom i odparzeniom,
k) podawanie leków zgodnie ze ścisłymi zaleceniami lekarza,
l) wietrzenie pomieszczeń,
m) wycieranie kurzu z mebli w pomieszczeniach, które użytkuje podopieczny,
n) zamiatanie podłóg lub odkurzanie odkurzaczem pomieszczeń, które użytkuje podopieczny,
o) mycie podłóg przy użyciu mopa,
p) utrzymanie czystości w kuchni, łazience i WC – mycie sanitariatów, podłóg, mycie kuchenki i zlewu oraz naczyń,
q) wynoszenie śmieci,
r) zmiana kompresów, opatrunków i okładów,
s) wychodzenie z podopiecznym na spacery,
t) pomoc w podtrzymywaniu psychofizycznej kondycji osoby.
5) Usługi opiekuńcze świadczone będą na 8-godzinnych dyżurach dziennych lub nocnych w sposób:
a) ciągły – szacunkowo przez 15 kolejno po sobie następujących dni/nocy w miesiącu,
b) częściowy – parę krótszych pobytów, łącznie szacunkowo obejmujących 15 dni/nocy
w miesiącu, w tym również w dni świąteczne i wolne od pracy.
6) Szacunkowy wymiar liczby godzin świadczenia usług opiekuńczych wynosi 120 godz. miesięcznie (8 godz. x 15 dni/nocy w miesiącu) co stanowi 960 godzin w okresie obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz dodatkowo 12 godzin. Łączny wymiar świadczenia usług opiekuńczych wynosi 972 godziny.
7) Przewidywana, średnia liczba godzin w miesiącu, o której mowa w pkt 6, może ulec zmianie w zależności od zapotrzebowania na przedmiotowe usługi przez opiekunów faktycznych osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu oraz z uwagi na możliwością czasowego zawieszenia działalności Całodziennego Klubu Seniora „Pod Żurawiem” w Kępnie – Centrum Wsparcia Opiekuna w celu zapobiegania rozprzestrzenianiu się choroby zakaźnej COVID-19 wywołanej wirusem SARS-CoV-2.
8) Zamawiający zastrzega możliwość ograniczenia zakresu zamówienia, o którym mowa w pkt 6, poprzez zmniejszenie szacunkowej wielkości świadczenia do 400 godzin w okresie obowiązywania umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa pkt 7. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie zlecenia pełnej liczby godzin.
9) Zamawiający powiadamia Wykonawcę telefonicznie i/lub e-mail o konieczności rozpoczęcia świadczenia usług każdorazowo z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem. W razie braku konieczności świadczenia usług Wykonawca pozostaje w gotowości do ich świadczenia.
10) Rozliczenie za usługi będzie dokonywane na podstawie liczby rzeczywiście wykonanych usług opiekuńczych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 PZP jako niezgodnej z przepisami ustawy w związku z art. 63 ust. 2 PZP.Zgodnie z art. 255 pkt 2 PZP, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu. W zaistniałych okolicznościach faktycznych i prawnych, unieważnienie przedmiotowego postępowania znajduje swoje pełne uzasadnienie.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29160 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29160 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29160 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKI WYTCHNIENIOWEJ NA TERENIE MIASTA ZIELONA GÓRA"
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego - edycja 2.
- Opieka wytchnieniowa dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025, realizowana ze środków Funduszu Solidarnościowego
- świadczenie usług profesjonalnego, kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach budynku Mazurskiego Centrum Zdrowia Szpitala Powiatowego w Węgorzewie
- Usługi społeczne z zakresu wsparcia seniorów w Gminie Łagów w ramach projektu pn.: "Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów"
- "USŁUGI SPOŁECZNE DOTYCZĄCE PROWADZENIA ZAJĘĆ W RAMACH PROGRMAU KOMPLEKSOWEGO WSPARCIA DLA RODZIN "ZA ŻYCIEM" W ROKU 2025"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.