eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KępnoŚwiadczenie usług opiekuńczych w Całodziennym Klubie Seniora "Pod Żurawiem" w Kępnie - Centrum Wsparcia Opiekunów



Ogłoszenie z dnia 2022-01-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług opiekuńczych w Całodziennym Klubie Seniora „Pod Żurawiem” w Kępnie – Centrum Wsparcia Opiekunów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kępnie

1.3.) Oddział zamawiającego: MGOPS w Kępnie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003340825

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ks. P. Wawrzyniaka 10

1.5.2.) Miejscowość: Kępno

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-600

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: (62) 78 247 67

1.5.8.) Numer faksu: (62) 78 247 67

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@mgops.kepno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mgops.kepno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług opiekuńczych w Całodziennym Klubie Seniora „Pod Żurawiem” w Kępnie – Centrum Wsparcia Opiekunów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f502afd-5eb4-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00038217

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000998/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Świadczenie usług opiekuńczych w Całodziennym Klubie Seniora „Pod Żurawiem” w Kępnie – Centrum Wsparcia Opiekunów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Razem z Szansą – wzrost dostępności usług opiekuńczych i wsparcie opiekunów faktycznych w Gminie Kępno

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00320180/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MGOPS.Ie.2.26.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) Świadczenie usług opiekuńczych osobom potrzebującym wsparcia w codziennym funkcjonowaniu podczas ich krótkookresowego, całodobowego pobytu w Całodziennym Klubie Seniora „Pod Żurawiem” w Kępnie – Centrum Wsparcia Opiekunów.
2) Przez osoby potrzebujące wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, o których mowa wyżej należy rozumieć osoby, które ze względu na stan zdrowia lub niepełnosprawność, wymagają opieki lub wsparcia w związku z niemożnością samodzielnego wykonywania co najmniej jednej z podstawowych czynności dnia codziennego. Są to osoby o różnym stopniu sprawności ruchowej, często wymagające specjalistycznego sprzętu rehabilitacyjnego, np. poruszające się na wózkach inwalidzkich, chodzące o balkonikach, itp.
3) Zakres usług opiekuńczych będzie dostosowany do indywidualnych preferencji, potrzeb i możliwości osób korzystających z pobytu w Centrum Wsparcia Opiekunów oraz będzie uwzględniał poziom samodzielności tej osoby.
4) Usługi opiekuńcze świadczone przez pielęgniarza / pielęgniarkę obejmują w szczególności:
a) pomoc w przygotowaniu i podaniu posiłków (śniadanie i kolacja),
b) pomoc w podaniu gotowych, ciepłych posiłków (obiad),
c) pomoc w higienie osobistej (kąpiel, natłuszczanie ciała, przebieranie i ubieranie w czystą odzież) osobom poruszającym się samodzielnie lub za pomocą sprzętu rehabilitacyjnego,
d) toaleta i pielęgnacja osoby leżącej, która odbywa się w łóżku chorego (kąpiel, natłuszczanie ciała, przebieranie i ubieranie w czystą odzież),
e) pielęgnacja jamy ustnej,
f) pielęgnacja rąk i stóp (obcinanie paznokci) tylko w podstawowym zakresie
g) pielęgnacja włosów w zakresie mycia i czesania (bez strzyżenia),
h) zmiana pampersów, toaleta po zabrudzeniu,
i) pomoc w zmianie bielizny osobistej oraz pościelowej,
j) zapobieganie odleżynom i odparzeniom,
k) podawanie leków zgodnie ze ścisłymi zaleceniami lekarza,
l) wietrzenie pomieszczeń,
m) wycieranie kurzu z mebli w pomieszczeniach, które użytkuje podopieczny,
n) zamiatanie podłóg lub odkurzanie odkurzaczem pomieszczeń, które użytkuje podopieczny,
o) mycie podłóg przy użyciu mopa,
p) utrzymanie czystości w kuchni, łazience i WC – mycie sanitariatów, podłóg, mycie kuchenki i zlewu oraz naczyń,
q) wynoszenie śmieci,
r) zmiana kompresów, opatrunków i okładów,
s) wychodzenie z podopiecznym na spacery,
t) pomoc w podtrzymywaniu psychofizycznej kondycji osoby.
5) Usługi opiekuńcze świadczone będą na 8-godzinnych dyżurach dziennych lub nocnych w sposób:
a) ciągły – szacunkowo przez 15 kolejno po sobie następujących dni/nocy w miesiącu,
b) częściowy – parę krótszych pobytów, łącznie szacunkowo obejmujących 15 dni/nocy
w miesiącu, w tym również w dni świąteczne i wolne od pracy.
6) Szacunkowy wymiar liczby godzin świadczenia usług opiekuńczych wynosi 120 godz. miesięcznie (8 godz. x 15 dni/nocy w miesiącu) co stanowi 960 godzin w okresie obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz dodatkowo 12 godzin. Łączny wymiar świadczenia usług opiekuńczych wynosi 972 godziny.
7) Przewidywana, średnia liczba godzin w miesiącu, o której mowa w pkt 6, może ulec zmianie w zależności od zapotrzebowania na przedmiotowe usługi przez opiekunów faktycznych osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu oraz z uwagi na możliwością czasowego zawieszenia działalności Całodziennego Klubu Seniora „Pod Żurawiem” w Kępnie – Centrum Wsparcia Opiekuna w celu zapobiegania rozprzestrzenianiu się choroby zakaźnej COVID-19 wywołanej wirusem SARS-CoV-2.
8) Zamawiający zastrzega możliwość ograniczenia zakresu zamówienia, o którym mowa w pkt 6, poprzez zmniejszenie szacunkowej wielkości świadczenia do 400 godzin w okresie obowiązywania umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa pkt 7. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie zlecenia pełnej liczby godzin.
9) Zamawiający powiadamia Wykonawcę telefonicznie i/lub e-mail o konieczności rozpoczęcia świadczenia usług każdorazowo z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem. W razie braku konieczności świadczenia usług Wykonawca pozostaje w gotowości do ich świadczenia.
10) Rozliczenie za usługi będzie dokonywane na podstawie liczby rzeczywiście wykonanych usług opiekuńczych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe

85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 PZP jako niezgodnej z przepisami ustawy w związku z art. 63 ust. 2 PZP.
Zgodnie z art. 255 pkt 2 PZP, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu. W zaistniałych okolicznościach faktycznych i prawnych, unieważnienie przedmiotowego postępowania znajduje swoje pełne uzasadnienie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29160 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29160 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29160 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.