Ogłoszenie z dnia 2025-01-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00647695/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Centrum konsultacyjno-wspierające dla mieszkańców gminy Nowy Dwór Mazowiecki.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002013610
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Partyzantów 7
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@opsndm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsndm.naszops.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f45c5adc-1838-4797-83fb-b162d6c94cf71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Centrum konsultacyjno-wspierające dla mieszkańców gminy Nowy Dwór Mazowiecki.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f45c5adc-1838-4797-83fb-b162d6c94cf7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00038228
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 270000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania usługi prowadzenia Centrum konsultacyjno-wspierającego dla mieszkańców gminy Nowy Dwór Mazowiecki w szczególności:
1) dla Zadania 1: Program wsparcia terapeutycznego dla osób z rodzin z problemem uzależnień i przemocy, mieszkańców Nowego Dworu Mazowieckiego. Zapewnienie dostępu do nieodpłatnej profesjonalnej pomocy osobom uzależnionym, współuzależnionym, ofiarom przemocy domowej m.in.:
a. Profesjonalne wsparcie osób uzależnionych w procesie trzeźwienia.
b. Ochrona przed przemocą domową.
c. Pomoc i wsparcie w sytuacjach kryzysowych.
d. Wsparcie w procesie budowania prawidłowych schematów i wzorców życiowych.
e. Edukacja w zakresie kompetencji życiowych i społecznych.
f. Poprawa stanu psychicznego mieszkańców wymagających wsparcia w tym zakresie, a tym samym zwiększenie szans na poprawę jakości ich życia.
g. Ograniczenie generacyjnego przekazywania nieprawidłowych wzorców wychowawczych kolejnym pokoleniom,
h. Poprawa relacji w rodzinie.
i. Pomoc w procesie separacji/kończenia toksycznych i niszczących relacji rodzinnych i partnerskich.
j. Zwiększenie umiejętności wychowawczych rodziców.
2) dla Zadania 2: Prowadzenie grup wsparcia terapeutycznego:
a. grupa dla osób uzależnionych
b. grupa dla osób współuzależnionych i ofiar przemocy domowej
c. grupa dla Dorosły Dzieci Alkoholików (osób dorosłych, które wychowały się w rodzinach z problemem alkoholizmu, przemocy i niewydolności rodzicielskiej opiekunów)
d. grupa dla młodzieży tj. dla nastolatków powyżej 16 roku życia i dla młodych dorosłych do 25 r.ż. Grupa ta będzie adresowana do młodych osób, które mają trudności emocjonalne, trudne doświadczenia w rodzinie (przemoc, uzależnienia, zaniedbania) oraz trudności w budowaniu prawidłowych relacji społecznych oraz młodzieży wykazującej zachowania destrukcyjne i/lub autodestrukcyjne.
3) dla Zadania 3: Stworzenie centrum koordynacji lokalnego wsparcia dla mieszkańców będących w kryzysie. Do zadań należą m.in.:
a. stworzenie lokalnej bazy podmiotów (poradnie, organizacje pozarządowe, i inne placówki), które w ramach swojej działalności prowadzą działania pomocowe dla: osób uzależnionych, osób współuzależnionych, ofiar przemocy domowej a także podmiotów realizujących zadania z zakresu profilaktyki i edukacji w tym przedmiocie.
b. Identyfikacja lokalnych zasobów i potrzeb w obszarze pomocy mieszkańcom w kryzysie.
c. Stworzenie systemu szybkiego reagowania w sytuacjach kryzysowych.
d. Integracja lokalnego środowiska „pomocowego” w celu utworzenia lokalnego systemu wsparcia,
e. Szybkie i sprawne udzielanie pomocy oraz kierowanie „klienta” do właściwego miejsca.
f. Zapewnienie kompleksowego wsparcia w sytuacji kryzysowej np. rodzic, który zgłosi się na warsztaty wychowawcze otrzyma informację gdzie z takiej pomocy może skorzystać jego dziecko.
g. Stworzenie kompleksowej oferty informacyjnej o lokalnych działaniach pomocowych.
4) Dla Zadania 4: Edukacja mieszkańców w zakresie zdrowego i szczęśliwego rodzicielstwa, które umożliwi rodzicom/mieszkańcom miasta dostępu do oferty edukacyjnej w zakresie zdrowego rodzicielstwa, zwiększy ich kompetencje rodzicielskie oraz poprawi relacje w rodzinie. Zadanie to będzie realizowane poprzez prowadzenie cyklicznych, comiesięcznych warsztatów dla rodziców. Warsztaty będą dedykowane rodzicom dzieci w poszczególnych grupach wiekowych z uwzględnienie potrzeb rozwojowych i wychowawczych w danym przedziale.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85322000-2 - Program działań na rzecz gmin
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 252700 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 252700 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pomoc terapeutyczna Agnieszka Sejda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261772514
7.3.3) Ulica: ul. Diamentowa 6a
7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-101
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Pomoc terapeutyczna Agnieszka Sejda
jakie przetargi wygrała firma
Pomoc terapeutyczna Agnieszka Sejda
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 252700 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- Usługa dozoru i ochrony mienia Nowodworskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w 2025 roku
- Kompleksowa usługa prania bielizny szpitalnej wraz z najmem dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Maz.
- SVA/4620-35/2025 Modernizacja instalacji c.o. w budynkach 22 i 23 na terenie kompleksu wojskowego w Kołobrzegu
- Wykonanie dokumentacji projektowej w ramach zadania pn.: "Równomierny rozwój województwa mazowieckiego poprzez inwestycje w infrastrukturę drogową Miasta Nowy Dwór Mazowiecki - przebudowa ul. Małej"
- "Bieżące utrzymanie dróg powiatowych oraz towarzyszącej im infrastruktury drogowej na terenie powiatu nowodworskiego"
- Równomierny rozwój województwa mazowieckiego poprzez inwestycje w infrastrukturę drogową Miasta Nowy Dwór Mazowiecki - Remont i przebudowa ul. Przemysłowej na odcinku ok. 770 m
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.