Og³oszenie z dnia 2024-01-15
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00191344/01 - Wynik z dnia 2024-02-15
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup z sukcesywnymi dostawami granulatu drzewnego (typu pellet, pelet, pellets) do Szko³y Podstawowej im. Pamiêci Ofiar Stutthofu w Sztutowie w roku 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadz± zamawiaj±cy dzia³aj±cy wspólnie
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA SZTUTOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747951
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Gdañska 55
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sztutowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-110
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdañski
1.5.7.) Numer telefonu: 552478151
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sztutowo.ug.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: sztutowo.bipgmina.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
1.8.) Informacje o pozosta³ych zamawiaj±cych dzia³aj±cych wspólnie
Zamawiaj±cy 2
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa im. Pamiêci Ofiar Stutthofu w Sztutowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000208203
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 13
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sztutowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-110
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdañski
1.5.7.) Numer telefonu: 55 247 83 42
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sztutowo.ug.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szkolasztutowo.pl
1.9.) Podzia³ obowi±zków – zamówienie wspólne
Zamówienie prowadzone jest przez Gminê Sztutowo, ul. Gdañska 55, 82-110 Sztutowo, umowê ws. realizacji zamówienia
podpisze Szko³a Podstawowa w Sztutowie.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup z sukcesywnymi dostawami granulatu drzewnego (typu pellet, pelet, pellets) do Szko³y Podstawowej im. Pamiêci Ofiar Stutthofu w Sztutowie w roku 2024
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6751a078-b165-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00038257
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-01-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00035770/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Zakup z sukcesywnymi dostawami granulatu drzewnego (typu pellet, pelet, pellets) do Szko³y Podstawowej im. Pamiêci Ofiar Stutthofu w Sztutowie w roku 2024
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6751a078-b165-11ee-a66a-5e0e9a75a9a03.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej, s± zawarte w dziale 7 SWZ.
https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w jêzyku polskim, przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl .
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
4. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
5. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym*, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
* Uwaga: opatrzenie podpisem zaufanym lub osobistym dopuszczalne jest w postêpowaniach o udzielenie zamówienia o warto¶ci mniejszej ni¿ progi unijne;
6. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci SWZ wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
7. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
8. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
9. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
10. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
11. W przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany w pkt 4 (nie dotyczy sk³adania ofert).
12. Zamawiaj±cy w niniejszym postêpowaniu nie przewiduje innego sposobu komunikowania siê z Wykonawcami ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
▪ administratorem danych jest Urz±d Gminy w Sztutowie, ul. Gdañska 55, 82-110 Sztutowo, reprezentowany przez Wójta Gminy. Kontakt z administratorem mo¿liwy jest osobi¶cie lub korespondencyjnie na wskazany adres, telefonicznie pod numerem tel. 055 247 81 faks: 55 247 83 96 lub za po¶rednictwem poczty elektronicznej: info@sztutowo.ug.gov.pl
▪ w sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych, a tak¿e przys³uguj±cych w tym zakresie praw mo¿na kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych wyznaczonym w Jednostce za pomoc± poczty elektronicznej: iod@mainsoft.pl.
▪ Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zakup z sukcesywnymi dostawami granulatu drzewnego (typu pellet, pelet, pellets) do Szko³y Podstawowej im. Pamiêci Ofiar Stutthofu w Sztutowie w roku 2024” sygn. RRG.UZ.271.1.2024, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
▪ odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP (t.j. Dz.U.2021.1129 ze zm.);
▪ Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
▪ obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP;
▪ w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
▪ posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RRG.UZ.271.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) szacunkowa ilo¶æ – 180 ton;
2) miejsce dostawy (Odbiorca) – Szko³a Podstawowa im. Pamiêci Ofiar Stutthofu w Sztutowie, Szkolna 13, 82-110 Sztutowo, tel/fax 552478342, mail: sekretariat@szkolasztutowo.pl
3) transport przy u¿yciu samochodu-autocysterny przystosowanej do transportu pelletu i roz³adunek pelletu do magazynu (silosów), za pomoc± z³±cza pneumatycznego.
4) termin realizacji dostawy: nie d³u¿ej ni¿ 72-120 godzin od z³o¿enia zamówienia przez upowa¿nion± osobê wyznaczon± przez zamawiaj±cego.
3. Przewidywane terminy i ilo¶ci paliwa:
1) styczeñ 2024 r. w ilo¶ci: 20 ton;
2) luty 2024 r. w ilo¶ci: 40 ton;
3) marzec 2024 r. w ilo¶ci: 20 ton;
4) wrzesieñ 2024 r. w ilo¶ci: 20 ton;
5) listopad 2024 r. w ilo¶ci: 40 ton;
6) grudzieñ 2024 r. w ilo¶ci: 40 ton;
Uwaga: Zamawiaj±cy przewiduje „Prawo opcji”: w wysoko¶ci 20% zamówienia tj. 36 ton (szczegó³y zawarte s± w rozdziale 17 SWZ). Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji (w ca³o¶ci lub w czê¶ci) w przypadku, gdy bêdzie to le¿eæ w interesie Zamawiaj±cego i wynikaæ z jego bie¿±cych potrzeb po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia. Zamawiaj±cy przeka¿e pisemn± informacjê Wykonawcy o potrzebie realizacji prawa opcji w ramach realizacji umowy. Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiaj±cego, z którego mo¿e, ale nie ma obowi±zku skorzystaæ w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia z tego tytu³u. Je¿eli Zamawiaj±cy skorzysta z prawa opcji obowi±zkiem umownym wykonawcy jest wykonanie ¶wiadczenia w zakresie objêtym wykorzystanym prawem opcji. Zamawiaj±cy ma prawo wielokrotnie korzystaæ z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji. Uruchomienie opcji nie bêdzie wymaga³o zmiany umowy. O uruchomieniu opcji Zamawiaj±cy poinformuje Wykonawcê pisemnie w formie o¶wiadczenia woli.
4. Wymogi jako¶ciowe odnosz±ce siê do g³ównych elementów sk³adaj±cych siê na przedmiot zamówienia:
1) parametry zgodne z norm± PN EN 17225-2:2014- 07 (Czê¶æ 2: Klasy peletów drzewnych), klasa A1 i programem certyfikuj±cym DIN plus lub EN plus;
2) zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne;
3) za rozwi±zania równowa¿ne zamawiaj±cy uzna, je¶li pellet bêdzie posiada³ wskazane ni¿ej parametry:
a) ¶rednica 8 ± 1 mm;
b) d³ugo¶æ 3,15 ≤ L ≤ 4*
c) gêsto¶æ 600 ≤ gêsto¶æ ≤ 750 kg/m³
d) kaloryczno¶æ ≥ 16,5%
e) wilgotno¶æ ca³kowita ≤ 10 %;
f) zawarto¶æ popio³u ≤ 0,7 w-%d;
g) wytrzyma³o¶æ mechaniczna ≥ 97,5 w-%ar;
h) temperatura topnienia popio³u ≥ 1200°C
i) warto¶æ opa³owa ≥ 16,5 Mj/kg ≥ 4,6 kWh/kg
j) zawarto¶æ dodatków ≤ 2%
4) wykonawca obowi±zany jest dostarczyæ przy ka¿dej dostawie pelletu:
a) prawid³owo wystawion± fakturê VAT;
b) dokument WZ z wydrukiem ilo¶ci dostarczonego pelletu i podpisem przedstawiciela odbiorcy;
c) o¶wiadczenie wykonawcy potwierdzaj±ce parametry jako¶ciowe dostarczonej partii pelletu (wg wzoru – za³±cznik nr 3 do umowy).
5) wykonawca zobowi±zuje siê do przyjêcia zwrotu i wymiany czê¶ci lub ca³o¶ci dostawy i wymiany na w³asny koszt, która nie odpowiada parametrom okre¶lonym w SWZ oraz w umowie oraz zawiera zanieczyszczenia powoduj±ce powstawanie szlaki;
6) wykonawca dostarczaj±c towar równowa¿ny winien wykazaæ, ¿e sk³ad danego produktu odpowiada produktowi równowa¿nemu zgodnie z wymaganiami wskazanymi w pkt 3.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia dostêpny jest w rozdziale 2 SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy przewiduje „Prawo opcji”: w wysoko¶ci 20% zamówienia tj. 36 ton (szczegó³y zawarte s± w rozdziale 17 SWZ). Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji (w ca³o¶ci lub w czê¶ci) w przypadku, gdy bêdzie to le¿eæ w interesie Zamawiaj±cego i wynikaæ z jego bie¿±cych potrzeb po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia. Zamawiaj±cy przeka¿e pisemn± informacjê Wykonawcy o potrzebie realizacji prawa opcji w ramach realizacji umowy. Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiaj±cego, z którego mo¿e, ale nie ma obowi±zku skorzystaæ w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia z tego tytu³u. Je¿eli Zamawiaj±cy skorzysta z prawa opcji obowi±zkiem umownym wykonawcy jest wykonanie ¶wiadczenia w zakresie objêtym wykorzystanym prawem opcji. Zamawiaj±cy ma prawo wielokrotnie korzystaæ z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji. Uruchomienie opcji nie bêdzie wymaga³o zmiany umowy. O uruchomieniu opcji Zamawiaj±cy poinformuje Wykonawcê pisemnie w formie o¶wiadczenia woli.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy zastosowa³ cenê jako jedyne kryterium oceny ofert uzasadniaj±c to podaniem w opisie przedmiotu zamówienia standardów jako¶ciowych oraz norm technicznych dotycz±cych g³ównych elementów sk³adaj±cych siê na przedmiot zamówienia.
2. Punktacja przyznawana ofertom bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
3. Najwy¿sza liczba punktów wyznaczy najkorzystniejsz± ofertê.
4. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiadaæ bêdzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp, oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru.
5. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny ofert, zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybiera ofertê z najni¿sz± cen±, a je¿eli zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie, zamawiaj±cy wzywa wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego ofert dodatkowych.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Warunek zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:- Warunek zostanie spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ lub wykonuje (sukcesywnie) dostawy pelletu dla minimum 1 podmiotu o warto¶ci minimum 120.000,00 z³ brutto.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów- o¶wiadczenie wykonawcy- wg za³±czonego wzoru- za³±cznik nr 1 do SWZ.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy/ wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia/ podmiotu udostêpniaj±cego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿eniawraz z ofert± odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, chyba ¿e wykonawca wska¿e odpowiedni rejestr w za³±czniku nr 1 do oferty – wówczas nie musi sk³adaæ tych dokumentów.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
2.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2.2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2.3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
2.4. Zamawiaj±cy informuje, ¿e w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
2.4.1. warunek, o którym mowa w ust. 1 pkt 1.4 powy¿ej musi spe³niaæ co najmniej jeden z wykonawców, który zrealizuje us³ugê, do której realizacji te zdolno¶ci s± wymagane;
2.4.2. brak podstaw do wykluczenia z postêpowania, o których mowa w Rozdz. 4 SWZ musi wykazaæ ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
2.5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± wraz z ofert± o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy - wg za³±czonego wzoru- za³±cznik nr 1B do oferty.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzania zosta³ zawarty w Projektowanych postanowieniach umowy, które stanowi± rozdzia³ 17 SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-01-23 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-23 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI SZTUTOWO
- Dostawa materia³ów, pomocy dydaktycznych i wyposa¿enia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szko³a marzeñ"
- Ratunkowe prace demonta¿owe w Halach DAW by³ego obozu koncentracyjnego Stutthof w Sztutowie - zabytku w strefie ochronnej Pomnika Zag³ady
wiêcej: przetargi SZTUTOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup oraz sukcesywna dostawa pelletu drzewnego w 2025 roku
- Dostawa paliwa drzewnego - pellet do Domu Pomocy Spo³ecznej w Obornikach ¦l±skich (dla Filii w Ro¶cis³awicach)
- Dostawa paliwa drzewnego - pelletu do kot³owni Publicznej Szko³y Podstawowej w Rudzie Malenieckiej i innych budynków administrowanych przez Gminê Ruda Maleniecka
- Dostawa biomasy (peletu drzewnego) do zasilania 2 kot³owni przy ul. Zielonej 40 i Pop³aciñskiej 42 w P³ocku, adm. przez MZGM-TBS Sp. z o.o. w P³ocku wraz z prowadzeniem konserwacji kot³owni
- Zakup i dostawa pelletu do obiektów gminnych w 2025 r.
wiêcej: Paliwa drzewne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.