Ogłoszenie z dnia 2022-01-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00299230/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa pełnienia funkcji Kierownika Projektu w ramach inwestycji prowadzonych przez Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - INSTYTUT MIKROELEKTRONIKI I FOTONIKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387374918
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Lotników 32/46
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-668
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: michal.urbanski@imif.lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://imif.lukasiewicz.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/imif1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
BADANIA NAUKOWE I PRACE ROZWOJOWE
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa pełnienia funkcji Kierownika Projektu w ramach inwestycji prowadzonych przez Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Mikroelektroniki i Fotoniki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82a9ff00-535f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00038297
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00299230/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: F2/104/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełnienie funkcji Kierownika Projektu oraz zapewnienie usługi inspektorów nadzoru w ramach zadania „Przebudowa i remont budynku laboratoryjnego nr 8 przy ul. Wólczyńskiej 133 w Warszawie dla potrzeb grup badawczych ”4.5.3.) Główny kod CPV: 79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71530000-2 - Doradcze usługi budowlane
71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym
4.5.5.) Wartość części: 404977,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełnienie funkcji Kierownika Projektu oraz zapewnienie usługi inspektorów nadzoru w ramach zadania „Przebudowa i remont części pomieszczeń w budynku nr 8 przy ul. Wólczyńskiej 133 w Warszawie"4.5.3.) Główny kod CPV: 79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71530000-2 - Doradcze usługi budowlane
71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym
4.5.5.) Wartość części: 498765,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43788,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 369000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153504,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MedyczniT.pl Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213545602
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153504,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43788,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 442800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137760,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MedyczniT.pl Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213545602
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137760,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby IBSPAN
- Serwis pogwarancyjny urządzeń produkcji Bistream oraz Lanex
- Usługa polegająca na dozorze ekspozycji sal wystawowych w Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie
- ,,Dostawa 750 szt. licencji dostępowych użytkownika Microsoft Windows Server 2022 User CAL lub licencji równoważnych"
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby zamawiającego
- Świadczenie usług cateringowych w filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Muszynie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Renowacja konserwatorska Zamku Królewskiego w Nowym Sączu etap II - wykonanie prac konserwatorskich murów i baszty Zamku Królewskiego wraz z robotami towarzyszącymi i zabezpieczającymi.
- "Rozbudowa Mazowieckiego Centrum Sztuki Współczesnej "Elektrownia" w Radomiu. Etap II -opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej."
- Pełnienie funkcji kierownika budowy w ramach inwestycji pod nazwą: "Przebudowa, nadbudowa, rozbudowa budynków Zespołu Placówek Specjalnych w Pleszewie wraz z rozbiórką budynków garaży".
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Przebudowa skrzyżowania ul. Szopienickiej z ul. Górniczego Dorobku i ul. Świętej Anny.
- Wykonanie projektu drogi - od drogi krajowej nr 25 do drogi wojewódzkiej nr 243
- Wykonanie prac projektowych, realizacja robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa budynku szatni funkcjonariuszy wraz z Medycyną Pracy w Areszcie Śledczym w Koszalinie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.