eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NowogardDostawa zup i sosów do Zakładu Karnego w Nowogardzie i Oddziału Zewnętrznego w Płotach



Ogłoszenie z dnia 2022-01-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa zup i sosów do Zakładu Karnego w Nowogardzie i Oddziału Zewnętrznego w Płotach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Nowogardzie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320414

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zamkowa 7

1.5.2.) Miejscowość: Nowogard

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 914326600

1.5.8.) Numer faksu: 913925284

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_nowogard@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sw.gov.pl/jednostka/zaklad-karny-w-nowogardzie

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

WWW.ZP.SW.GOV.PL

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


ZAKŁAD KARNY

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa zup i sosów do Zakładu Karnego w Nowogardzie i Oddziału Zewnętrznego w Płotach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5997a0f7-67df-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00038392

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00023199/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.11 ZUPY I SOSY

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00333968/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 6/żyw/22/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Barszcz biały w op. od 1 kg do 10 kg, (wydajność barszczu: z 3 kg masy produktu, sporządzenie 15 litrów gotowej zupy) PN –A-94050:1996, w ilości – 320 kg;
2) Żurek (baza) w op. od 1 kg do 10 kg, (wydajność produktu: z 1,8 kg masy produktu, sporządzenie 34 litrów gotowej zupy) PN–A-94050:1996, w ilości – 320 kg;
3) Zupa pieczarkowa (baza) w op. od 1 kg do 10 kg , (wydajność produktu: z 2 kg masy produktu sporządzenie 25 litrów gotowej zupy), PN–A-94050:1996, w ilości – 450 kg;
4) 15871250-1 Sos pieczeniowy (baza) w op. od 1 kg do 10 kg, (wydajność sosu: z 2 kg masy produktu sporządzenie 21 litrów gotowego sosu), PN–A-94050:1996, w ilości – 800 kg;
5) 15871250-1 Sos biały (baza) w op. od 1 kg do 10 kg, (wydajność sosu: z 1 kg masy produktu sporządzenie 10 litrów gotowego sosu) PN–A-94050:1996, w ilości – 800 kg.
6) 15871270-7 Jarzynka (Przyprawa szefa kuchni) – produkt służący jako dodatek do zup, sosów, potraw warzywno-mięsnych, (wydajność: z 3 g produktu sporządzenie 250 ml wywaru), w opakowaniach do 25 kg, PN–A-94050:1996, w ilości – 2000 kg;

Produkty muszą spełniać wszelkie warunki określone zgodnie z Polską Normą oraz Standardami Unii Europejskiej.
Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w dostawach partiami składowanymi u Wykonawcy, własnym transportem w godzinach: 800 – 1100, na telefoniczne zamówienie, złożone do godz. 1200 na dzień przed terminem dostawy pod adres
Zakład Karny w Nowogardzie, ul. Zamkowa 7, 72-200 Nowogard,
Oddział Zewnętrzny w Płotach, ul. Koszalińska 2, 72-310 Płoty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15891400-4 - Zupy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15871250-1 - Musztarda

15871260-4 - Sosy

15871270-7 - Mieszanki przypraw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11005,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19740,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11005,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FH JARO JAROSŁAW LORKE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6980012592

7.3.3) Ulica: OSIEDLOWA 39

7.3.4) Miejscowość: KOSCIAN

7.3.5) Kod pocztowy: 64-000

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11005,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-24 do 2023-01-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.