eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SośnicowiceZakup i sukcesywna dostawa węgla kamiennego do budynków administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w 2023 r.



Ogłoszenie z dnia 2023-01-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i sukcesywna dostawa węgla kamiennego do budynków administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w 2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sośnicowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257788

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 19

1.5.2.) Miejscowość: Sośnicowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-153

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@sosnicowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sosnicowice.i-gmina.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sosnicowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i sukcesywna dostawa węgla kamiennego do budynków administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w 2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-677b55f0-7c74-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00038403

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00052599/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Zakup i sukcesywna dostawa węgla kamiennego do budynków administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w 2023 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00498680

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-24/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa 142 tony węgla kamiennego typu „Eko-groszek” (w tym 8 ton węgla workowanego) do kotłowni budynków administrowanych przez ZGKiM Sośnicowice.
3. Wymagane parametry węgla:
węgiel 31,2 „Eko groszek”:
- granulacja 5- 25 mm,
- zawartość opałowa [ Qir ] – min. 27 000 kJ/kg,
- zawartość popiołu – do 10%,
- zawartość siarki – do 0,6 %,
- zawartość wilgoci – mniejsza niż 10%,
4. Koszty zakupu, załadunku, zważenia, transportu oraz rozładunku węgla oraz wszelkie inne koszty z wiązane z wykonaniem przedmiotu zamówienia pokryje Dostawca.
5. Do każdej dostawy powinny być wystawione dokumenty przewozowe tj. WZ przez Dostawcę określające ilość i miejsce dostarczenia węgla. Węgiel musi być dostarczony najpóźniej w ciągu 48 godzin od telefonicznego lub mailowego zgłoszenia
z wyłączeniem weekendów i świąt. Dostawy węgla do kotłowni winny odbywać się
w godzinach 700 - 1200. Zamawiający będzie składał zamówienia na dostawę paliw opałowych w dni robocze w godz. 700 – 1700.
Dostawca dostarczy zamówiony opał transportem drogowym (pojazdami ciężarowymi samowyładowczymi o masie całkowitej nieprzekraczającej 5 ton). Zamawiający może jednorazowo dokonać zamówienia węgla w ilości: od 1 do 15 ton.
Przedstawiona ilość węgla jest ilością szacunkową oszacowaną na podstawie zużycia
z lat ubiegłych, dlatego Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia dostaw w granicach do 20 %. Ewentualne zmiany ilościowe będą uzależnione w szczególności od warunków atmosferycznych panujących w sezonie grzewczym. W takim przypadku Dostawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze.
Dostawca będzie zobowiązany do przedstawienia dokumentów i świadectw jakościowych węgla na każde życzenie Zamawiającego. Przy każdej dostawie będzie możliwe pobranie próbki węgla w celu przeprowadzenia kontroli jakości dostarczonego paliwa opałowego. W przypadku stwierdzenia niezgodności jakościowych dostarczanego opału z parametrami zamówienia na podstawie wyników badań niezależnego laboratorium, Dostawca zostanie zobowiązany do pokrycia kosztów związanych
z badaniem jakości dostarczonego węgla.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 298070,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 353308,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 298070,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ekosil Zdzisław Dzieciuch

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6451638469

7.3.3) Ulica: ul. Handlowa 2c

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-807

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 298070,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.