Ogłoszenie z dnia 2022-01-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00253983/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup energii elektrycznej czynnej na potrzeby oświetlenia dróg i placów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MOKOBODY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582492
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Plac Chreptowicza 25
1.5.2.) Miejscowość: Mokobody
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-124
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 25 641 13 15
1.5.8.) Numer faksu: 25 641 13 15 wew. 34
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mokobody.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugmokobody.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Korczew
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8212392351
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ksiedza Brzóski 20A
1.5.2.) Miejscowość: Korczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-108
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 256411315
1.5.8.) Numer faksu: 256411315 wew. 34
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mokobody.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.korczew.pl
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Paprotnia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8212433653
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 3 Maja 2
1.5.2.) Miejscowość: Paprotnia
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-107
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 256411315
1.5.8.) Numer faksu: 256411315 wew. 34
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mokobody.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gminapaprotnia.bip.gov.pl
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Skórzec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8212393379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Siedlecka 3
1.5.2.) Miejscowość: Skórzec
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-114
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 256411315
1.5.8.) Numer faksu: 256411315 wew. 34
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mokobody.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.e-bip.pl/start/10
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Suchożebry
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8212536471
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleksandry Ogińskiej 11
1.5.2.) Miejscowość: Suchożebry
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-125
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 256411315
1.5.8.) Numer faksu: 256411315
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mokobody.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.suchozebry.pl/
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wiśniew
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8212406047
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Siedlecka 13
1.5.2.) Miejscowość: Wiśniew
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-112
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 256411315
1.5.8.) Numer faksu: 256411315 wew. 54
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mokobody.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://e-bip.pl/Start/20
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup energii elektrycznej czynnej na potrzeby oświetlenia dróg i placów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f72a1fb-3bd6-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00038520
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00253983/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GP.271.1.11.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1458751,97 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej czynnej na potrzeby oświetlenia dróg i placów należących do następujących Zamawiających:
1) Gmina Korczew reprezentowana przez Wójta Sławomira Wasilczuka;
2) Gmina Mokobody reprezentowana przez Wójta Iwonę Księżopolską;
3) Gmina Paprotnia reprezentowana przez Wójta Leszka Trębickiego;
4) Gmina Skórzec reprezentowana przez Wójta Jerzego Długosza;
5) Gmina Suchożebry reprezentowana przez Wójta Krzysztofa Bujalskiego;
6) Gmina Wiśniew reprezentowana przez Wójta Krzysztofa Kryszczuka;
Prognozowana łączna ilość energii elektrycznej czynnej dla wszystkich w/w Zamawiających w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2023 r. wynosi 1 712 132 kWh dla 286 punktów poboru energii, w okresie od 1 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2023 r., z uwzględnieniem terminów wynikających z procedury zmiany Sprzedawcy.
Szczegółowe informacje wraz z prognozowanym wolumenem zużycia energii elektrycznej czynnej dla poszczególnych punktów poboru energii oświetlenia ulicznego, przedstawione zostały w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
2. Podana wielkość wolumenu energii elektrycznej określona w pkt 1 jest wartością szacunkową na podstawie dotychczasowego zużycia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia łącznego wolumenu energii elektrycznej, względem ilości określonej w pkt 1.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia liczby punktów poboru energii wskazanych w Załączniku nr 1 do SWZ w przypadku zmian praw własności, praw do administrowania, zmiany sposobu użytkowania i zamknięcia lub likwidacji punktów poboru energii oraz w przypadku zmiany sposobu rozliczania zużycia energii elektrycznej dla PPE w formułę Prosument, zgodnie z warunkami określonymi we wzorach umów, stanowiących załączniki nr 6a, 6b do SWZ.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia liczby punktów poboru energii wskazanych w Załączniku nr 1 do SWZ w przypadku zmian praw własności, praw do administrowania, zmiany sposobu użytkowania, uruchomienia lub przyjęcia na stan punktów poboru energii, w ilości do 10% liczby punktów wskazanych w zamówieniu podstawowym bez konieczności udzielenia zamówienia na dodatkowe dostawy z wyłącznym uwzględnieniem grup taryfowych OSD wskazanych w dokumentacji zamówienia, zgodnie z warunkami określonymi we wzorach umów, stanowiących załączniki nr 6a, 6b do SWZ.
4. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi posiadać zawartą generalną umowę o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z operatorem systemu dystrybucyjnego: PGE Dystrybucja S.A.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1030199,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1238282,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1030199,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energa-Obrót S.A
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 220418835
7.3.3) Ulica: Aleja Grunwaldzka 472
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-309
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1030199,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usługi dystrybucji lub przesyłu energii dla potrzeb KOWR OT w Łodzi w roku 2025.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz ze świadczeniem usługi dystrybucji na rzecz WARR S.A. do 31.12.2025 r.
- Zakup paliw płynnych i olei niezbędnych do obsługi sprzętu i pojazdów będących na stanie Zarządu Dróg Powiatowych w Zamościu
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca dostawę energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie
- Zakup energii elektrycznej
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej w zakresie sprzedaży oraz świadczenia usług dystrybucji do obiektów stanowiących własność Gminy Laszki
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.