Og³oszenie z dnia 2021-04-22
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00087688/01 - Wynik z dnia 2021-06-18
Og³oszenie nr 2021/BZP 00038547 z dnia 2021-04-22 |
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Przeprowadzenie Strategicznej oceny oddzia³ywania na ¶rodowisko projektu Programu Interreg Po³udniowy Ba³tyk 2021-2027
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MINISTERSTWO FUNDUSZY I POLITYKI REGIONALNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140315583
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Wspólna 2/4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-926
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: (22) 273 71 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mfipr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://zamowienia.mfipr.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie Strategicznej oceny oddzia³ywania na ¶rodowisko projektu Programu Interreg Po³udniowy Ba³tyk 2021-2027
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ecdf6072-a352-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00038547
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00005590/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.58 Strategiczna ocena oddzia³ywania na ¶rodowisko programu Interreg Po³udniowy Ba³tyk 2021-2027
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Wynagrodzenie jest finansowane ze ¶rodków Unii Europejskiej, z Funduszu Spójno¶ci w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://zamowienia.mfipr.gov.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy zamawiaj±cyma wykonawcami odbywa siê w jêzyku polskim za po¶rednictwem Platformy zakupowej podadresemhttps://zamowienia.mfipr.gov.pl/. Zamawiaj±cy nie przewiduje komunikowania siê zwykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Dokumentacjaniniejszego postêpowania zosta³a opublikowana na Platformie. Szczegó³owe informacje o sposobieporozumiewania siê zamawiaj±cego z wykonawcami oraz sposobie przekazywania o¶wiadczeñi dokumentów zwarte s± w Rozdziale 2 SWZ.https://zamowienia.mfipr.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r.w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dladokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu oudzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452) okre¶la niezbêdnewymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej, w tym informacjênt. specyfikacji po³±czenia, tj.: a) Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci niemniejszej ni¿ 512 kb/s; b) Komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GBRam, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux,lub ich nowsze wersje;c) Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2,najlepiej w najnowszej wersji;d) W³±czona obs³uga JavaScript;e) Zainstalowany program AcrobatReader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf. Zamawiaj±cy zgodnie z § 11 ust. 2 ww.Rozporz±dzenia dopuszcza formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 75 MB w formatach:.pdf, .xls, .xlsx, .doc, .docx, .txt, .rtf, .xps, .odt, .ods, .odp, .ppt, .pptx, .csv, .jpg, .jpeg, .tif, .tiff,.geotiff,.png, .svg, .wav, .mp3, .avi, .mpg, .mpeg, .mp4, .m4a, .mpeg4, .ogg, .ogv, .zip, .tar, .gz, .gzip, .7z, .html, .xhtml, .css, .xml, .xsd, .gml, .rng, .xsl, .xslt. Szczegó³owe informacje o sposobieporozumiewania siê zamawiaj±cego z wykonawcami oraz sposobie przekazywania o¶wiadczeñ idokumentów zwarte s± w Rozdziale 2 SWZ. Ilekroæ w SWZ, a tak¿e w za³±cznikach do SWZ wystêpujewymóg podpisywania dokumentów lub o¶wiadczeñ lub te¿ po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowegoodwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, nale¿y przez to rozumieæ ¿e o¶wiadczenia idokumenty te powinny byæ opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisemzaufanym lub podpisem osobistym osoby (osób) uprawnionej (uprawnionych) do reprezentowaniawykonawcy/podmiotu, na zasobach lub sytuacji którego wykonawca polega zgodnie z zasadamireprezentacji wskazanymi we w³a¶ciwym rejestrze lub innym dokumencie potwierdzaj±cymumocowanie do reprezentowanie lub osobê (osoby) upowa¿nion± do reprezentowaniawykonawcy/podmiotu, na zasobach lub sytuacji którego wykonawca polega na podstawiepe³nomocnictwa. W przypadku przekazywania w postêpowaniu dokumentu elektronicznego w formaciepoddaj±cym dane kompresji, opatrzenie pliku zawieraj±cego skompresowane dokumentykwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jestrównoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio podpisemkwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 - 2 ogólnego rozporz±dzeniao ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej: „rozporz±dzenie 2016/679”)informujemy, ¿e:• Administratorem danych zbieranych i przetwarzanych w celu prowadzeniapostêpowania, zawarcia umowy oraz realizacji umowy jest Minister Finansów, Funduszy i PolitykiRegionalnej z siedzib± przy ul. Wspólnej 2/4, 00-926 w Warszawie. • Dane osobowe mog± zostaæudostêpnione w³a¶ciwym organom (w tym np. odpowiednim organom Unii Europejskiej,Najwy¿szej Izbie Kontroli, Krajowej Administracji Skarbowej) lub podmiotom wspó³pracuj±cym zMinisterstwem oraz wykonawcom i podmiotom, o których mowa w pkt 19.1 SWZ, upowa¿nionymzgodnie z obowi±zuj±cym prawem.• Osobom, które w postêpowaniu o udzieleniu zamówieniapublicznego poda³y swoje dane osobowe przys³uguje prawo dostêpu do danych oraz ich sprostowania,a w odniesieniu do danych przetwarzanych na podstawie art. 6 ust. 1 lit e rozporz±dzenia 2016/769 –prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Podanie danych jestdobrowolne, ale konieczne do prowadzenia postêpowania, zawarcia umowy oraz realizacji umowy.•Osobom, które w postêpowaniu poda³y swoje dane osobowe przys³uguje prawo wniesienia skargi doorganu nadzorczego.• Dane osobowe s± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporz±dzenia2016/679 w zw. z przepisami ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych, art. 6ust. 1 lit. b rozporz±dzenia 2016/679 – w odniesieniu do danych osobowych osoby bêd±cej stron±umowy oraz art. 6 ust. 1 lit. e rozporz±dzenia 2016/679 – w odniesieniu do pozosta³ych danychosobowych - w celu i zakresie niezbêdnym do zawarcia i realizacji umowy. •Okres przetwarzaniadanych jest zgodny z kategori± archiwaln± dokumentacji postêpowania i wynosi odpowiednio: - 4 lataod dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, - je¿eli czas trwania irozliczenia umowy przekracza 4 lata - przez ca³y czas trwania umowy i okresu jej rozliczania, - wprzypadku zamówieñ wspó³finansowanych ze ¶rodków UE przez okres, o którym mowa w art. 125 ust. 4lit. d) w zw. z art. 140 rozporz±dzenia nr 1303/2013.- w zakresie okre¶lonym w przepisach oarchiwizacji – do czasu przeprowadzania archiwizacji dokumentacji. • Dane kontaktowe do InspektoraOchrony Danych -IOD@mfipr.gov.pl• Dane osobowe nie bêd± podlega³y zautomatyzowanemupodejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.Szczegó³owe informacje na temat ochrony danychosobowych znajduj± siê w Rozdziale 20 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BDG-V.2611.11.2021.KK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 175000,00 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie Strategicznej Oceny Oddzia³ywania na ¦rodowisko (SOO¦) dla przysz³ego Programu Interreg SB 2021-2027.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 73100000-3 - Us³ugi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85312320-8 - Us³ugi doradztwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone,na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert: 1) Cena - 40%, 2) Dodatkowe do¶wiadczenie kierownika zespo³u badawczego - 20%, 3) Dodatkowe do¶wiadczenie cz³onków zespo³u badawczego - 40%. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, przyjmuj±czasadê, ¿e 1% = 1 punkt.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe do¶wiadczenie kierownika zespo³u badawczego
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe do¶wiadczenie cz³onków zespo³u badawczego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ wykonawcy, którzy (numeracja zgodna z SWZ): 5.2 spe³niaj± nastêpuj±ce warunki dotycz±ce:5.2.1 zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczymZamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.5.2.2 uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej:Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.5.2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.5.2.4 zdolno¶ci technicznej lub zawodowej. Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e: 5.2.4.1. w okresie ostatnich 10 lat, liczonych wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, prawid³owo opracowa³ prognozê/raport oceny oddzia³ywania na ¶rodowisko planu/programu lub strategii na poziomie regionalnym lub subregionalnym, a warto¶æ tej us³ugi by³a nie mniejsza ni¿ 70 000 z³ brutto.5.2.4.2 dysponuje lub bêdzie dysponowa³, co najmniej 5-osobowym zespo³em badawczym dedykowanym do realizacji zamówienia i spe³niaj±cym nastêpuj±ce wymagania, w tym zgodne art. 74a, ust. 2 ustawy z dnia 3 pa¼dziernika 2008 r. o udostêpnianiu informacji o ¶rodowisku i jego ochronie, udziale spo³eczeñstwa w ochronie ¶rodowiska oraz o ocenach oddzia³ywania na ¶rodowisko (dalej: „ustawa OO¦”):1) 1 osoba pe³ni±ca funkcjê Kierownika zespo³u badawczego spe³niaj±ca ³±cznie warunki okre¶lone w pkt a) lub b) i c) do f):a) posiada, co najmniej wy¿sze wykszta³cenie - ukoñczy³ licencjat lub studia magisterskie z dyplomem, w co najmniej jednym z kierunków:- nauki ¶cis³e z dziedzin nauk chemicznych;- nauki przyrodnicze z dziedziny nauk biologicznych oraz nauk o Ziemi;- nauki techniczne z dziedziny nauk technicznych z dyscyplin takich jak: biotechnologia, górnictwo i geologia in¿ynierska, in¿ynieria ¶rodowiska;- nauki rolnicze, le¶ne i weterynaryjne z dziedzin nauk rolniczych, nauk le¶nychlubb) ukoñczy³a, w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wy¿szym i nauce, studia pierwszego stopnia lub drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie i posiada co najmniej 3-letnie do¶wiadczenie w pracach w zespo³ach autorów przygotowuj±cych raporty o oddzia³ywaniu przedsiêwziêcia na ¶rodowisko lub prognozy oddzia³ywania na ¶rodowisko lub by³a co najmniej piêciokrotnie cz³onkiem zespo³ów autorów przygotowuj±cych raporty o oddzia³ywaniu przedsiêwziêcia na ¶rodowisko lub prognozy oddzia³ywania na ¶rodowisko;c) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert pe³ni³a funkcje kierownicze w co najmniej 3 projektach badawczych/ planach ewaluacyjnych, dotycz±cych programów lub strategii finansowanych/wspó³finansowanych ze ¶rodków europejskich lub innych ¶rodków publicznych, które zosta³y sporz±dzone na co najmniej poziomie regionalnym lub subregionalnym;d) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert pe³ni³a funkcje kierownicze w co najmniej 1 projekcie badawczym dotycz±cym oceny oddzia³ywania na ¶rodowisko planów, programów lub strategii finansowanych/wspó³finansowanych ze ¶rodków europejskich lub innych ¶rodków publicznych, które zosta³y sporz±dzone na co najmniej poziomie regionalnym lub subregionalnym;e) posiada znajomo¶æ jêzyka angielskiego na poziomie minimum B2 w globalnej skali bieg³o¶ci jêzykowej zgodnie z „Common European Framework of Reference for Languages: learning, teaching, assessment (CEFR) - Europejski System Opisu Kszta³cenia Jêzykowego okre¶laj±cy poziom znajomo¶ci jêzyka, uwzglêdniaj±cy mówienie, s³uchanie, czytanie i pisanie w przypadku osoby, której jêzykiem ojczystym nie jest jêzyk angielski;f) pos³uguje siê jêzykiem polskim na poziomie minimum B2 w globalnej skali bieg³o¶ci jêzykowej zgodnie z „Common European Framework of Reference for Languages: learning, teaching, assessment (CEFR) - Europejski System Opisu Kszta³cenia Jêzykowego okre¶laj±cy poziom znajomo¶ci jêzyka, uwzglêdniaj±cy mówienie, s³uchanie, czytanie i pisanie; pozwalaj±cym na przygotowanie dokumentów i konsultowanie ich z w³a¶ciwymi organami polskimi w przypadku osoby, której jêzykiem ojczystym nie jest jêzyk polski.Z uwagi na ograniczon± liczbê znakówdalsza czê¶æ warunków udzia³u w postêpowaniu znajduje siê w Sekcji IX. og³oszenia - Pozosta³einformacje.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wykonawcy musz± z³o¿yæ wraz z ofert±nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty:1) aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie wzakresie wskazanym w Za³±czniku Nr 5 do SWZ. O¶wiadczenie wykonawca sk³ada zgodnie ze wzoremstanowi±cym Za³±cznik Nr 5 do SWZ. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ w postaci elektronicznejopatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wprzypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców ww. o¶wiadczenie sk³ada ka¿dyz wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. 2) Wykonawca, który powo³uje siê na zasobypodmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia wraz z ww. o¶wiadczeniem tak¿e o¶wiadczeniepodmiotu udostêpniaj±cego zasoby, zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 7 do SWZ,potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ w postacielektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lubpodpisem osobistym. 2. Dokumenty sk³adane na wezwanie zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy wezwiewykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, niekrótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych napotwierdzenie niepodlegania wykluczeniu, aktualnych na dzieñ z³o¿enia:a) odpisu lub informacji zKrajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, wzakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem,je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji; b) o¶wiadczenia wykonawcy, wzakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, wrozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz.1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek odopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupykapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, ofertyczê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcynale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 10 do SWZ; c)dokumentów dotycz±cych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³nienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na ichzdolno¶ci lub sytuacjê, warunków udzia³u w postêpowaniu – je¿eli wykonawca polega na zdolno¶ciachlub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby.3. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejscezamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 lit.a sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejscezamieszkania,potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywaminie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza niejest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej proceduryprzewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury. Dokument ten powinien byæ wystawionynie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu,okre¶lonych w Rozdziale 5 SWZ wykonawcy musz± z³o¿yæ wraz z ofert± nastêpuj±ce o¶wiadczenia idokumenty:1) aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenia w zakresie wskazanym w Za³±czniku Nr4 do SWZ. O¶wiadczenie wykonawca sk³ada zgodnie z wzorem stanowi±cym Za³±cznik Nr 4 do SWZ.O¶wiadczenia nale¿y z³o¿yæ w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisemelektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku wspólnego ubiegania siê ozamówienie przez wykonawców ww. o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cychsiê o zamówienie. 2) Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby podmiotów udostêpniaj±cych zasoby,przedstawia wraz z ww. o¶wiadczeniem tak¿e o¶wiadczenia podmiotu udostêpniaj±cego zasoby,zgodnie z wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 6 do SWZ, potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³uw postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby. O¶wiadczenia nale¿yz³o¿yæ w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisemzaufanym lub podpisem osobistym.3) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którymmowa w pkt 5.5.1 i 5.5.4 SWZ – je¿eli wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotuudostêpniaj±cego zasoby. Zobowi±zanie nale¿y z³o¿yæ w postaci elektronicznej opatrzonekwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2. Dokumentysk³adane na wezwanie zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³anajwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania,nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u wpostêpowaniu, aktualnych na dzieñ z³o¿enia:a) wykazu us³ug wykonanych, w okresie ostatnich 10 latliczonych wstecz od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzeniadzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania ipodmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czyte us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ innedokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawcaz przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczeniewykonawcy. Wzór wykazu us³ug stanowi Za³±cznik nr 8 do SWZ. Je¿eli wykonawca powo³uje siê nado¶wiadczenie w realizacji us³ug, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, ww. wykaz dotyczyus³ug, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³. b) wykazu osób, skierowanychprzez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ,do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresuwykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzórwykazu osób stanowi Za³±cznik nr 9 do SWZ; c) dokumentów dotycz±cych podmiotówudostêpniaj±cych zasoby, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia orazspe³nienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na ich zdolno¶ci lub sytuacjê, warunkówudzia³u w postêpowaniu – je¿eli wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotówudostêpniaj±cych zasoby.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Numeracja zgodna z SWZ: 8.11 Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawieraæ:8.11.1 Formularz Ofertowy sporz±dzony i wype³niony wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik Nr 11 do SWZ oraz;8.11.2 o¶wiadczenia, o których mowa w pkt 6.1.1. SWZ wed³ug wzorów stanowi±cych Za³±cznik nr 4 i 5 do SWZ;8.11.3 o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 5.8 SWZ wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 3 do SWZ – je¿eli dotyczy; 8.11.4 pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców wystêpuj±cych wspólnie), o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik;8.11.5 o¶wiadczenia podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o których mowa w pkt 6.1.3. SWZ wed³ug wzorów stanowi±cych Za³±cznik nr 6 i 7 do SWZ – je¿eli wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;8.11.6 zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w pkt 5.5.1 i 5.5.4 SWZ – je¿eli wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;8.11.7 odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru – w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w zdaniu pierwszym, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów. 8.11.8 Wykaz osób do oceny w kryterium „Dodatkowe do¶wiadczenie kierownika zespo³u badawczego„, sporz±dzony zgodnie z wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 9a do SWZ.8.11.9 Wykaz osób do oceny w kryterium „Dodatkowe do¶wiadczenie cz³onków zespo³u badawczego„, sporz±dzony zgodnie z wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 9b do SWZ.Uwaga: w wypadku niez³o¿enia wraz z ofert± dokumentów wymienionych w pkt 8.11.8, 8.11.9 lub z³o¿enia dokumentów wadliwych, Zamawiaj±cy nie bêdzie wzywa³ Wykonawcy do ich uzupe³nienia.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Numeracja zgodna z SWZ: 5.6 Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzieleniezamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarciaumowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo w postaci elektronicznej,opatrzonekwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym nale¿ydo³±czyæ do oferty. Pe³nomocnictwo powinno potwierdzaæ prawid³owo¶æ umocowania na dzieñz³o¿enia oferty. W przypadku, gdy pe³nomocnictwo zosta³o sporz±dzone jako dokument wpostaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, wykonawca przekazuje cyfroweodwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisemzaufanym lub podpisem osobistym, potwierdzaj±cym zgodno¶æ odwzorowania cyfrowego zdokumentem w postaci papierowej. Potwierdzenia zgodno¶ci odwzorowania cyfrowego zdokumentem w postaci papierowej pe³nomocnictwa dokonuje notariusz lub mocodawca. 5.7 Wodniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia,kwalifikacji zawodowych lubdo¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ nazdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s±wymagane. 5.8 W przypadku, o którym mowa w pkt 5.7 SWZ, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cysiê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugiwykonaj± poszczególni wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ. 6.1.2. Wprzypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców o¶wiadczenia, o którychmowa w pkt 6.1.1 SWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.O¶wiadczenia maj± potwierdzaæ brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u wpostêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³uw postêpowaniu.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi± Za³±cznik Nr 2 do SWZ. Z wykonawc±, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, zostanie zawarta umowa, na warunkach, o których mowa w pkt 17.1 SWZ.Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 455 ustawy, w sposób i na warunkach szczegó³owo opisanych w umowie.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-05-05 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy zakupowej pod adresem https://zamowienia.mfipr.gov.pl/.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-05 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-06-03
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
c.d. warunków udzia³u w postêpowaniu: 2) Cz³onkowie zespo³u badawczego – co najmniej 4 osoby, które pe³niæ bêd± funkcje cz³onków zespo³u badawczego:a) z których ka¿da posiada, co najmniej, wykszta³cenie wy¿sze - ukoñczony licencjat lub studia magisterskie z dyplomem i odpowiednim do¶wiadczeniem zawodowym oraz kwalifikacjami i ka¿da spe³nia co najmniej jedno, a ³±cznie spe³niaj± wszystkie nastêpuj±ce wymagania:• jedna osoba, która w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, ³±cznie, przez co najmniej 2 lata, wykonywa³a pracê zawodow± lub naukow± w obszarze ochrony wód powierzchniowych i/lub podziemnych i/lub ochrony wód morskich i/lub przybrze¿nych i jest autorem lub wspó³autorem co najmniej 3 prac z zakresu ochrony wód powierzchniowych i/lub podziemnych i/lub morskich i/lub przybrze¿nych;• jedna osoba, która w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, ³±cznie, przez co najmniej 2 lata, wykonywa³a pracê zawodow± lub naukow± w zakresie ochrony powietrza i bêd±ca autorem lub wspó³autorem co najmniej 3 prac z zakresu ochrony powietrza;• jedna osoba, która w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, ³±cznie, przez co najmniej 2 lata, wykonywa³a pracê zawodow± lub naukow± w obszarze ró¿norodno¶ci biologicznej i/lub bioró¿norodno¶ci (ochrona, wzbogacanie, zachowanie) i bêd±ca autorem lub wspó³autorem, co najmniej, 3 prac z zakresu ró¿norodno¶ci biologicznej i/lub bioró¿norodno¶ci (ochrona, wzbogacanie, zachowanie);• jedna osoba, która w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, ³±cznie, przez co najmniej 2 lata, wykonywa³a pracê zawodow± lub naukow± w obszarze ochrony ziemi i/lub krajobrazu i jest autorem lub wspó³autorem co najmniej 3 prac w dziedzinie ochrony ziemi i/lub krajobrazu;• jedna osoba, która w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, ³±cznie, przez co najmniej 2 lata, wykonywa³a pracê zawodow± lub naukow± w zakresie gospodarki odpadami i bêd±ca autorem lub wspó³autorem co najmniej 3 prac z zakresu zarz±dzania odpadami;• jedna osoba, która w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, ³±cznie, przez co najmniej 2 lata, wykonywa³a pracê zawodow± lub naukow± w obszarze zmian klimatu, gospodarki niskoemisyjnej, w tym energii odnawialnej i/lub oszczêdzania energii i która jest autorem lub wspó³autorem co najmniej 3 prac z zakresu zmian klimatu, gospodarki niskoemisyjnej, w tym energii odnawialnej i/lub oszczêdzania energii.b) co najmniej 4 osoby posiadaj±ce znajomo¶æ jêzyka angielskiego na poziomie minimum B2 w globalnej skali bieg³o¶ci jêzykowej zgodnie z „Common European Framework of Reference for Languages: learning, teaching, assessment (CEFR) - Europejski System Opisu Kszta³cenia Jêzykowego okre¶laj±cy poziom znajomo¶ci jêzyka, uwzglêdniaj±cy mówienie, s³uchanie, czytanie i pisanie w przypadku osoby, której jêzykiem ojczystym nie jest jêzyk angielski.c) co najmniej 2 osoby posiadaj±ce znajomo¶æ jêzyka polskiego na poziomie minimum C1 w globalnej skali bieg³o¶ci jêzykowej zgodnie z „Common European Framework of Reference for Languages: learning, teaching, assessment (CEFR) - Europejski System Opisu Kszta³cenia Jêzykowego okre¶laj±cy poziom znajomo¶ci jêzyka, uwzglêdniaj±cy mówienie, s³uchanie, czytanie i pisanie w przypadku osoby, której jêzykiem ojczystym nie jest jêzyk polski.2021-04-22 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Us³ugi |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zak³adach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzêt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pa³acu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnêtrznych administrowanych przez Zak³ad Gospodarowania Nieruchomo¶ciami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- ¦wiadczenie us³ugi przegl±dów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Sk³odowskiej -Curie PIB w Warszawie
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Zarz±du Mienia Skarbu Pañstwa w okresie latach 2025-2026 r.
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konsultacje tre¶ci sylabusa i tre¶ci kursu "Biologia rozrodu ssaków" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarz±dzanie Zasobami Przyrody II st. na Wydziale Biologii (rolnictwo)
- Konsultacje tre¶ci sylabusa i tre¶ci szczegó³owych kursu "Mikrobiologia w ochronie ¶rodowiska i rolnictwie praktyczne aspekty" w celu modyfikacji kierunków na Wydziale Biologii UJ.
- Wy³onienie wykonawcy na konsultacje tre¶ci sylabusa i tre¶ci szczegó³owych kursu "Zarz±dzanie Zasobami Przyrody" - Projekt Key to the future
- Wy³onienie wykonawcy na konsultacje tre¶ci sylabusa i tre¶ci szczegó³owych kursu "Kultury in vitro i eksperymentalna embriologia ro¶lin" dla Wydzia³u Biologii UJ. Projekt KEY to the future
- Wy³onienie wykonawcy na konsultacje opracowywanych tre¶ci sylabusa nowego kursu o roboczym tytule "Wstêp do uczenia maszynowego z wykorzystaniem jêzyka Python dla biologów" - projekt KEY.
- Wy³onienie wykonawcy na konsultacje tre¶ci sylabusa i tre¶ci szczegó³owych kursu "Spo³eczno-ekonomiczne uwarunkowania ochrony przyrody" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.