eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZgierzBudowa 2 sal sportowych w Ozorkowie i G³ownie przy Zespo³ach Szkó³ Specjalnych



Og³oszenie z dnia 2024-01-15


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa 2 sal sportowych w Ozorkowie i G³ownie przy Zespo³ach Szkó³ Specjalnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Zgierski

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Starostwo Powiatowe w Zgierzu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057661

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Sadowa 6a

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Zgierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - £ódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 42 2888153, 42 2888154, 42 2888156

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_wojcik@powiat.zgierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiat.zgierz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa 2 sal sportowych w Ozorkowie i G³ownie przy Zespo³ach Szkó³ Specjalnych

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-07e13f07-b3a2-11ee-b628-1a85378e6c0a

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00038555

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-01-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00037076/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Budowa 2 sal sportowych w Ozorkowie i G³ownie przy Zespo³ach Szkó³ Specjalnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_zgierz

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_zgierz, instrukcje dotycz±ce czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformy zakupowej znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
2. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami - o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje, przekazywane bêd± za po¶rednictwem formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego” po którym pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego. Za datê wp³ywu przyjmuje siê datê ich przes³ania w formie opisanej powy¿ej.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 5. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB.
6. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) w³±czona obs³uga JavaScript;
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf;
6) Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8;
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
7. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców musz± byæ zgodne z obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2017 r. (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247) w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych.
8. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
9. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego
z formatów: .zip, .7Z.
10. Oferta, wniosek, przedmiotowe i podmiotowe ¶rodki dowodowe, o¶wiadczenia, wyja¶nienia, dokumenty sk³adane elektronicznie musz± zostaæ podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
11. Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.
12. Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, Zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
13. Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym.
14. Zamawiaj±cy zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików.
15. Zamawiaj±cy zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestowa³ mo¿liwo¶æ prawid³owego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty.
16. Zaleca siê, aby komunikacja z Wykonawcami odbywa³a siê tylko na Platformie za po¶rednictwem formularza “Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”, nie za po¶rednictwem adresu email.
17. Osob± sk³adaj±c± ofertê powinna byæ osoba kontaktowa podawana w dokumentacji.
18. Ofertê nale¿y przygotowaæ z nale¿yt± staranno¶ci± dla podmiotu ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia publicznego i zachowaniem odpowiedniego odstêpu czasu do zakoñczenia przyjmowania ofert/wniosków. Sugerujemy z³o¿enie oferty na 24 godziny przed terminem sk³adania ofert/wniosków.
Ze wzglêdów technicznych pe³na informacja w w/w zakresie znajduje siê w dokumentach zamówienia dostêpnych pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_zgierz

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarz±d Powiatu Zgierskiego z siedzib± w Zgierzu przy ul. Sadowej 6a, 95-100 Zgierz;
administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych w osobie Pana Micha³a Koralewskiego, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: poczta@mkoralewski.pl;
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, znak rejestru: ZP.272.1.2024, pn.: „Budowa 2 sal sportowych w Ozorkowie i G³ownie przy Zespo³ach Szkó³ Specjalnych”;
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 Ustawy Pzp;
4) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
5) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych - w przypadku, gdy skorzystacie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych - skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO - prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
2. Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowi±zany do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych zwi±zanych z udzia³em w postêpowaniu. Do obowi±zków tych nale¿± m.in. obowi±zki wynikaj±ce z RODO, w szczególno¶ci obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te Wykonawca bezpo¶rednio pozyska³. Jednak¿e obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 RODO nie bêdzie mia³ zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotycz±, dysponuje ju¿ tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4).
3. Ponadto Wykonawca bêdzie musia³ wype³niæ obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiaj±cemu i których dane po¶rednio pozyska³, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z w³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
4. W celu zapewnienia, ¿e Wykonawca wype³ni³ ww. obowi±zki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zosta³y przekazane w zwi±zku z udzia³em Wykonawcy w postêpowaniu, zobowi±zuje siê Wykonawcê do z³o¿enia w tre¶ci formularza ofertowego o¶wiadczenia o wype³nieniu przez niego obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 17670000,00 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj, prac projektowych oraz robót budowlanych w zakresie wykonania 2 nowych obiektów sportowych w Ozorkowie i G³ownie przy Zespo³ach Szkó³ Specjalnych, w ramach ka¿dego z wymienionych poni¿ej zadañ oddzielnie, tj.:
1) Zadanie Nr 1 – Budowa sali sportowej przy Zespole Szkó³ Specjalnych w Ozorkowie;
2. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach dofinansowania z Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Programu Inwestycji Strategicznych -VIII edycja.
3. Zamawiaj±cy bêdzie ocenia³ ofertê Wykonawcy odrêbnie w ramach ka¿dego zadania na któr± sk³ada ofertê. Ilekroæ w dokumentacji zostanie u¿yte s³owo Czê¶ci jest ono to¿same ze s³owem Zadanie.
5. Szczegó³owe wytyczne dotycz±ce wykonania przedmiotu zamówienia stanowi±ce opis przedmiotu zamówienia zawarte zosta³y w nastêpuj±cych opracowaniach:
1) Projekt umowy - Zadanie Nr 1 - za³±cznik nr 4A do SWZ;
3) Opis przedmiotu zamówienia - za³±cznik nr 5 do SWZ;
4) Program Funkcjonalno-U¿ytkowy - Zadanie Nr 1 - za³±cznik nr 6 do SWZ;
6) O¶wiadczenie dotycz±ce p³atno¶ci - Zadanie Nr 1 - za³±cznik nr 8 do SWZ;

6. W przypadku zaistnienia konieczno¶ci uzyskania innych zezwoleñ lub uzgodnieñ wymaganych prawem i wynikaj±cych z realizacji niniejszych zadañ, wszelkie koszty z tym zwi±zane ponosi Wykonawca.
7. Ze wzglêdu na charakter prac, w trakcie prowadzonych robót nale¿y zwróciæ szczególn± uwagê na w³a¶ciwe zabezpieczenie terenu i minimalizacjê uci±¿liwo¶ci zwi±zanych z prowadzonymi pracami.
8. Wszelkie prace projektowe, budowlane i pomocnicze nie wyszczególnione a niezbêdne do w³a¶ciwego i kompleksowego wykonania nale¿y traktowaæ jak oczywiste i uwzglêdniæ w kosztach i terminach wykonania objêtego niniejszym zamówieniem. Wykonawca w wycenie winien zawrzeæ równie¿ tak¿e op³aty wynikaj±ce z Umowy, w tym m.in.: organizacjê placu budowy, roboty pomocnicze dla robót podstawowych, roboty zabezpieczaj±ce, sk³adowanie, wywóz i koszty utylizacji odpadów, gruzu i ziemi, itp., oraz uporz±dkowanie placu budowy po zakoñczeniu robót.
9. Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania kompletnej dokumentacji projektowej do uzyskania wszelkich niezbêdnych opinii, uzgodnieñ, pozwoleñ, sprawozdañ projektowych i innych dokumentów wymaganych przepisami prawa w szczególno¶ci ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane i innych przepisów szczególnych. Ponadto dokumentacja projektowa winna byæ sporz±dzona w oparciu o wymagania okre¶lone w dziale II, oddzia³ 4 Ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych oraz przepisy wykonawcze do niniejszej ustawy. Wykonawca zobowi±zany jest uwzglêdniæ zarówno w dokumentacji projektowej jak i wykonaniu przedmiotu umowy wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
10. Wykonawca zobowi±zany jest do pozyskania we w³asnym zakresie, w ramach wynagrodzenia okre¶lonego w § 3 ust. 1 umowy, wszelkiej dokumentacji niezbêdnej do realizacji przedmiotu zamówienia, powinien wykonaæ, pozyskaæ: mapê do celów projektowych, wstêpne warunki przy³±czenia od gestorów sieci, kompletn± dokumentacjê projektow± niezbêdn± do uzyskania pozwolenia na budowê, spe³niaj±c± wymogi ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych, uzgodnion± z inwestorem, rzeczoznawcami, pozwolenie na budowê niezbêdne do rozpoczêcia robót budowlanych, wszystkie nakazane prawem czynno¶ci niezbêdne do rozpoczêcia robót budowlanych, dokumentacjê kosztorysow± zgodn± z obowi±zuj±cymi przepisami prawa w tym zgodne z ustaw± Prawo Zamówieñ Publicznych, dokumentacjê niezbêdn± do odbioru koñcowego z Zamawiaj±cym, dokument od Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Zgierzu zezwalaj±cy na u¿ytkowanie obiektu.
11. Wykonawca przy wykonywaniu zamówienia ma obowi±zek zapewnienia udzia³u pojazdów elektrycznych we flocie u¿ytkowanych pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, w wymiarze okre¶lonym w art. 68 ust. 3 Ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilno¶ci i paliwach alternatywnych (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 875 ze zm.) w brzmieniu nadanym ustaw± z dnia 2 grudnia 2021 r. o zmianie ustawy o elektromobilno¶ci i paliwach alternatywnych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2021 r., poz. 2269) z uwzglêdnieniem wszelkich ewentualnych zmian tego przepisu. Zgodnie z tre¶ci± art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilno¶ci i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2023 r., poz. 875 ze zm.) Wykonawca do realizacji zamówienia zapewni, co najmniej 10% udzia³ pojazdów elektrycznych lub pojazdów napêdzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym u¿ywanych przy wykonywaniu niniejszego zadania, przy uwzglêdnieniu zapisów art. 36a w/w ustawy. W zwi±zku z powy¿szym Wykonawca przed rozpoczêciem realizacji zamówienia zobowi±zany bêdzie do przed³o¿enia Zamawiaj±cemu w dniu podpisania umowy wykazu pojazdów u¿ywanych przy wykonywaniu niniejszego zadania.

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 9750000,00 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Us³ugi projektowania architektonicznego

71222000-0 - Us³ugi architektoniczne w zakresie przestrzeni

71240000-2 - Us³ugi architektoniczne, in¿ynieryjne i planowania

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacj±

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

71420000-8 - Architektoniczne us³ugi zagospodarowania terenu

71245000-7 - Plany zatwierdzaj±ce, rysunki robocze i specyfikacje

45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkó³ podstawowych

45214230-1 - Roboty budowlane w zakresie szkó³ specjalnych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45212222-8 - Roboty budowlane zwi±zane z salami gimnastycznymi

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262600-7 - Ró¿ne specjalne roboty budowlane

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryæ i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpo¿arowe

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków

45232460-4 - Roboty sanitarne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych

45233262-3 - Roboty budowlane w zakresie stref ruchu pieszego

45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian

45431100-8 - K³adzenie terakoty

45431200-9 - K³adzenie glazury

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45410000-4 - Tynkowanie

42416100-6 - Windy

33196200-2 - Sprzêt dla osób niepe³nosprawnych

42520000-7 - Urz±dzenia wentylacyjne

45312310-3 - Ochrona odgromowa

44482000-2 - Urz±dzenia przeciwpo¿arowe

42511110-5 - Pompy grzewcze

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

09332000-5 - Instalacje s³oneczne

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych

92224000-7 - Telewizja cyfrowa

45331200-8 - Instalowanie urz±dzeñ wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-28

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów/znaczenie:
Waga w [%]/ udzia³ w ocenie [pkt.]
1 CENA OFERTY (CO) 60% waga udzia³ w ocenie 60 pkt
2 OKRES GWARANCJI (G)
40% waga udzia³ w ocenie 40 pkt
3. Opis kryteriów/znaczenie:
1) CENA OFERTY (CO) - kryterium bêdzie oceniane na podstawie ³±cznej ceny oferty brutto za realizacjê ca³ego przedmiotu zamówienia, w ramach ka¿dego zadania oddzielnie, z³o¿onej w Formularzu ofertowym stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ, na któr± sk³adaj± siê wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcê obliczon± zgodnie z zasadami okre¶lonymi w dziale XXV SWZ. Przyznawanie ilo¶ci punktów poszczególnym ofertom w kryterium – CENA OFERTY - odbywaæ siê bêdzie wg nastêpuj±cej zasady:
CBON
CO = ------------------------------- x 60 pkt
CBOB
gdzie:
CBON –cena brutto oferty najkorzystniejszej
CBOB – cena brutto oferty badanej
CO – liczna punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium – cena oferty
2) OKRES GWARANCJI (G) - kryterium bêdzie oceniane na podstawie o¶wiadczenia z³o¿onego w tre¶ci Formularza ofertowego za³±cznik nr 1 do SWZ, w ramach ka¿dego zadania oddzielnie. Gwarancja jako¶ci liczona od odbioru ca³o¶ci wykonanych robót budowlanych, potwierdzonych protoko³em odbioru koñcowego bez uwag robót objêtych przedmiotem zamówienia wraz z rozszerzeniem odpowiedzialno¶ci z tytu³u rêkojmi za wady na okres równy okresowi gwarancji jako¶ci wynosi 60 miesiêcy. Wykonawca mo¿e zaproponowaæ okres wyd³u¿enia gwarancji jako¶ci i rêkojmi ponad wymagany przez Zamawiaj±cego, przyznawanie punktów poszczególnym ofertom w/w kryterium odbywaæ siê bêdzie wg nastêpuj±cej zasady:
 72 miesi±ce okresu gwarancji jako¶ci i rêkojmi - 40 pkt,
 66 miesiêcy okresu gwarancji jako¶ci i rêkojmi - 20 pkt,
 60 miesiêcy okresu gwarancji jako¶ci i rêkojmi - 0 pkt

Wykonawca obowi±zkowo musi wskazaæ tylko jeden okres (jedn± d³ugo¶æ) gwarancji jako¶ci liczony w miesi±cach wymienionych powy¿ej;
a) w przypadku zaoferowania okresu gwarancji jako¶ci i rêkojmi poni¿ej 60 miesiêcy – oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia;
b) w przypadku zaoferowania okresu gwarancji jako¶ci i rêkojmi powy¿ej 72 miesiêcy- oferta Wykonawcy nie bêdzie podlegaæ odrzuceniu, Wykonawca otrzyma maksymaln± punktacjê w ilo¶ci 40 pkt. O¶wiadczenie Wykonawcy w ramach tego kryterium bêdzie wi±za³o Wykonawcê w przypadku podpisania umowy w sprawie niniejszego przedmiotu zamówienia.
4. Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ w sposób czytelny, nie budz±cy w±tpliwo¶ci w tre¶ci formularza ofertowego, o¶wiadczenie woli w zakresie wskazanych kryteriów. Zgodnie z art. 223 ust. 1 […] Ustawy, niedopuszczalne jest prowadzenie miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± negocjacji dotycz±cych z³o¿onej oferty. W przypadku gdy Wykonawca wykre¶li, lub w inny sposób utrudni prawid³owe odczytanie o¶wiadczenia woli w zakresie kryteriów okre¶lonych przez Zamawiaj±cego jego oferta zostanie uznana jako niezgodna z warunkami zamówienia.
5. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans maksymalnej liczby, przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria zostanie uznana za najkorzystniejsz±, pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów. Przyznawanie ilo¶ci punktów poszczególnym ofertom odbywaæ siê bêdzie wg nastêpuj±cej zasady:
B = CO + G
gdzie:
B – suma punktów badanej oferty przy zastosowanych kryteriach
CO – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium - CENA OFERTY
G – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium - OKRES GWARANCJI

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj, prac projektowych oraz robót budowlanych w zakresie wykonania 2 nowych obiektów sportowych w Ozorkowie i G³ownie przy Zespo³ach Szkó³ Specjalnych, w ramach ka¿dego z wymienionych poni¿ej zadañ oddzielnie, tj.:
2) Zadanie Nr 2 – Budowa sali sportowej przy Zespole Szkó³ Specjalnych w G³ownie.
2. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach dofinansowania z Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Programu Inwestycji Strategicznych -VIII edycja.
3. Zamawiaj±cy bêdzie ocenia³ ofertê Wykonawcy odrêbnie w ramach ka¿dego zadania na któr± sk³ada ofertê. Ilekroæ w dokumentacji zostanie u¿yte s³owo Czê¶ci jest ono to¿same ze s³owem Zadanie.
5. Szczegó³owe wytyczne dotycz±ce wykonania przedmiotu zamówienia stanowi±ce opis przedmiotu zamówienia zawarte zosta³y w nastêpuj±cych opracowaniach:
2) Projekt umowy - Zadanie Nr 2 - za³±cznik nr 4B do SWZ;
3) Opis przedmiotu zamówienia - za³±cznik nr 5 do SWZ;
5) Program Funkcjonalno-U¿ytkowy - Zadanie Nr 2 - za³±cznik nr 7 do SWZ;
7) O¶wiadczenie dotycz±ce p³atno¶ci - Zadanie Nr 2 - za³±cznik nr 9 do SWZ.

6. W przypadku zaistnienia konieczno¶ci uzyskania innych zezwoleñ lub uzgodnieñ wymaganych prawem i wynikaj±cych z realizacji niniejszych zadañ, wszelkie koszty z tym zwi±zane ponosi Wykonawca.
7. Ze wzglêdu na charakter prac, w trakcie prowadzonych robót nale¿y zwróciæ szczególn± uwagê na w³a¶ciwe zabezpieczenie terenu i minimalizacjê uci±¿liwo¶ci zwi±zanych z prowadzonymi pracami.
8. Wszelkie prace projektowe, budowlane i pomocnicze nie wyszczególnione a niezbêdne do w³a¶ciwego i kompleksowego wykonania nale¿y traktowaæ jak oczywiste i uwzglêdniæ w kosztach i terminach wykonania objêtego niniejszym zamówieniem. Wykonawca w wycenie winien zawrzeæ równie¿ tak¿e op³aty wynikaj±ce z Umowy, w tym m.in.: organizacjê placu budowy, roboty pomocnicze dla robót podstawowych, roboty zabezpieczaj±ce, sk³adowanie, wywóz i koszty utylizacji odpadów, gruzu i ziemi, itp., oraz uporz±dkowanie placu budowy po zakoñczeniu robót.
9. Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania kompletnej dokumentacji projektowej do uzyskania wszelkich niezbêdnych opinii, uzgodnieñ, pozwoleñ, sprawozdañ projektowych i innych dokumentów wymaganych przepisami prawa w szczególno¶ci ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane i innych przepisów szczególnych. Ponadto dokumentacja projektowa winna byæ sporz±dzona w oparciu o wymagania okre¶lone w dziale II, oddzia³ 4 Ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych oraz przepisy wykonawcze do niniejszej ustawy. Wykonawca zobowi±zany jest uwzglêdniæ zarówno w dokumentacji projektowej jak i wykonaniu przedmiotu umowy wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
10. Wykonawca zobowi±zany jest do pozyskania we w³asnym zakresie, w ramach wynagrodzenia okre¶lonego w § 3 ust. 1 umowy, wszelkiej dokumentacji niezbêdnej do realizacji przedmiotu zamówienia, powinien wykonaæ, pozyskaæ: mapê do celów projektowych, wstêpne warunki przy³±czenia od gestorów sieci, kompletn± dokumentacjê projektow± niezbêdn± do uzyskania pozwolenia na budowê, spe³niaj±c± wymogi ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych, uzgodnion± z inwestorem, rzeczoznawcami, pozwolenie na budowê niezbêdne do rozpoczêcia robót budowlanych, wszystkie nakazane prawem czynno¶ci niezbêdne do rozpoczêcia robót budowlanych, dokumentacjê kosztorysow± zgodn± z obowi±zuj±cymi przepisami prawa w tym zgodne z ustaw± Prawo Zamówieñ Publicznych, dokumentacjê niezbêdn± do odbioru koñcowego z Zamawiaj±cym, dokument od Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Zgierzu zezwalaj±cy na u¿ytkowanie obiektu.
11. Wykonawca przy wykonywaniu zamówienia ma obowi±zek zapewnienia udzia³u pojazdów elektrycznych we flocie u¿ytkowanych pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, w wymiarze okre¶lonym w art. 68 ust. 3 Ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilno¶ci i paliwach alternatywnych (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 875 ze zm.) w brzmieniu nadanym ustaw± z dnia 2 grudnia 2021 r. o zmianie ustawy o elektromobilno¶ci i paliwach alternatywnych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2021 r., poz. 2269) z uwzglêdnieniem wszelkich ewentualnych zmian tego przepisu. Zgodnie z tre¶ci± art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilno¶ci i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2023 r., poz. 875 ze zm.) Wykonawca do realizacji zamówienia zapewni, co najmniej 10% udzia³ pojazdów elektrycznych lub pojazdów napêdzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym u¿ywanych przy wykonywaniu niniejszego zadania, przy uwzglêdnieniu zapisów art. 36a w/w ustawy. W zwi±zku z powy¿szym Wykonawca przed rozpoczêciem realizacji zamówienia zobowi±zany bêdzie do przed³o¿enia Zamawiaj±cemu w dniu podpisania umowy wykazu pojazdów u¿ywanych przy wykonywaniu niniejszego zadania.

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 7920000,00 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Us³ugi projektowania architektonicznego

71222000-0 - Us³ugi architektoniczne w zakresie przestrzeni

71240000-2 - Us³ugi architektoniczne, in¿ynieryjne i planowania

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacj±

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

71420000-8 - Architektoniczne us³ugi zagospodarowania terenu

71245000-7 - Plany zatwierdzaj±ce, rysunki robocze i specyfikacje

45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkó³ podstawowych

45214230-1 - Roboty budowlane w zakresie szkó³ specjalnych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45212222-8 - Roboty budowlane zwi±zane z salami gimnastycznymi

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262600-7 - Ró¿ne specjalne roboty budowlane

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryæ i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpo¿arowe

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków

45232460-4 - Roboty sanitarne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych

45233262-3 - Roboty budowlane w zakresie stref ruchu pieszego

45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian

45431100-8 - K³adzenie terakoty

45431200-9 - K³adzenie glazury

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45410000-4 - Tynkowanie

42416100-6 - Windy

33196200-2 - Sprzêt dla osób niepe³nosprawnych

42520000-7 - Urz±dzenia wentylacyjne

45312310-3 - Ochrona odgromowa

44482000-2 - Urz±dzenia przeciwpo¿arowe

42511110-5 - Pompy grzewcze

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

09332000-5 - Instalacje s³oneczne

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych

92224000-7 - Telewizja cyfrowa

45331200-8 - Instalowanie urz±dzeñ wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-28

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów/znaczenie:
Waga w [%]/ udzia³ w ocenie [pkt.]
1 CENA OFERTY (CO) 60% waga udzia³ w ocenie 60 pkt
2 OKRES GWARANCJI (G)
40% waga udzia³ w ocenie 40 pkt
3. Opis kryteriów/znaczenie:
1) CENA OFERTY (CO) - kryterium bêdzie oceniane na podstawie ³±cznej ceny oferty brutto za realizacjê ca³ego przedmiotu zamówienia, w ramach ka¿dego zadania oddzielnie, z³o¿onej w Formularzu ofertowym stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ, na któr± sk³adaj± siê wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcê obliczon± zgodnie z zasadami okre¶lonymi w dziale XXV SWZ. Przyznawanie ilo¶ci punktów poszczególnym ofertom w kryterium – CENA OFERTY - odbywaæ siê bêdzie wg nastêpuj±cej zasady:
CBON
CO = ------------------------------- x 60 pkt
CBOB
gdzie:
CBON –cena brutto oferty najkorzystniejszej
CBOB – cena brutto oferty badanej
CO – liczna punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium – cena oferty

2) OKRES GWARANCJI (G) - kryterium bêdzie oceniane na podstawie o¶wiadczenia z³o¿onego w tre¶ci Formularza ofertowego za³±cznik nr 1 do SWZ, w ramach ka¿dego zadania oddzielnie. Gwarancja jako¶ci liczona od odbioru ca³o¶ci wykonanych robót budowlanych, potwierdzonych protoko³em odbioru koñcowego bez uwag robót objêtych przedmiotem zamówienia wraz z rozszerzeniem odpowiedzialno¶ci z tytu³u rêkojmi za wady na okres równy okresowi gwarancji jako¶ci wynosi 60 miesiêcy. Wykonawca mo¿e zaproponowaæ okres wyd³u¿enia gwarancji jako¶ci i rêkojmi ponad wymagany przez Zamawiaj±cego, przyznawanie punktów poszczególnym ofertom w/w kryterium odbywaæ siê bêdzie wg nastêpuj±cej zasady:
 72 miesi±ce okresu gwarancji jako¶ci i rêkojmi - 40 pkt,
 66 miesiêcy okresu gwarancji jako¶ci i rêkojmi - 20 pkt,
 60 miesiêcy okresu gwarancji jako¶ci i rêkojmi - 0 pkt

Wykonawca obowi±zkowo musi wskazaæ tylko jeden okres (jedn± d³ugo¶æ) gwarancji jako¶ci liczony w miesi±cach wymienionych powy¿ej;
a) w przypadku zaoferowania okresu gwarancji jako¶ci i rêkojmi poni¿ej 60 miesiêcy – oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia;
b) w przypadku zaoferowania okresu gwarancji jako¶ci i rêkojmi powy¿ej 72 miesiêcy- oferta Wykonawcy nie bêdzie podlegaæ odrzuceniu, Wykonawca otrzyma maksymaln± punktacjê w ilo¶ci 40 pkt. O¶wiadczenie Wykonawcy w ramach tego kryterium bêdzie wi±za³o Wykonawcê w przypadku podpisania umowy w sprawie niniejszego przedmiotu zamówienia.
4. Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ w sposób czytelny, nie budz±cy w±tpliwo¶ci w tre¶ci formularza ofertowego, o¶wiadczenie woli w zakresie wskazanych kryteriów. Zgodnie z art. 223 ust. 1 […] Ustawy, niedopuszczalne jest prowadzenie miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± negocjacji dotycz±cych z³o¿onej oferty. W przypadku gdy Wykonawca wykre¶li, lub w inny sposób utrudni prawid³owe odczytanie o¶wiadczenia woli w zakresie kryteriów okre¶lonych przez Zamawiaj±cego jego oferta zostanie uznana jako niezgodna z warunkami zamówienia.
5. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans maksymalnej liczby, przyznanych punktów
w oparciu o ustalone kryteria zostanie uznana za najkorzystniejsz±, pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów. Przyznawanie ilo¶ci punktów poszczególnym ofertom odbywaæ siê bêdzie wg nastêpuj±cej zasady:
B = CO + G
gdzie:
B – suma punktów badanej oferty przy zastosowanych kryteriach
CO – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium - CENA OFERTY
G – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium - OKRES GWARANCJI

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania
2) spe³niaj± warunki dotycz±ce:
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: w odniesieniu na ka¿de zadanie oddzielnie: Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu, je¿eli wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿: Zadanie Nr 1: 2 500 000,00 z³, Zadanie Nr 2: 2 500 000,00 z³. W przypadku z³o¿enia oferty na wiêcej ni¿ jedno zadanie, Wykonawca mo¿e wykazaæ ten sam dokument ubezpieczenia z zastrze¿eniem, ¿e kwota gwarancyjna musi odpowiadaæ minimalnej kwocie gwarancyjnej wskazanej na zadanie, na które Wykonawca sk³ada ofertê.
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu, je¶li wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³ dwie roboty budowlane polegaj±ce na budowie/przebudowie/rozbudowie budynku u¿yteczno¶ci publicznej w rozumieniu rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r., w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 1225) o warto¶ci robót nie mniejszej ni¿ 2 500 000,00 z³ brutto ka¿da wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
Zgodnie z art. 3 pkt 6 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U z 2023 r. poz. 682 ze zm.), przez budowê nale¿y rozumieæ wykonywanie obiektu budowlanego w okre¶lonym miejscu, a tak¿e odbudowê, rozbudowê, nadbudowê obiektu budowlanego.
Zgodnie z art. 3 pkt 7a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U z 2023 r. poz. 682 ze zm.), przez przebudowê nale¿y rozumieæ wykonywanie robót budowlanych, w wyniku których nastêpuje zmiana parametrów u¿ytkowych lub technicznych istniej±cego obiektu budowlanego, z wyj±tkiem charakterystycznych parametrów, jak: kubatura, powierzchnia zabudowy, wysoko¶æ, d³ugo¶æ, szeroko¶æ b±d¼ liczba kondygnacji; w przypadku dróg s± dopuszczalne zmiany charakterystycznych parametrów w zakresie niewymagaj±cym zmiany granic pasa drogowego.
2. W przypadku Wykonawców, którzy przedstawi± kwotê w innych walutach ni¿ z³oty polski PLN, Zamawiaj±cy przeliczy warto¶æ kwoty wskazanej przez Wykonawcê po ¶rednim kursie danej waluty publikowanym przez Narodowy Bank Polski z dnia ukazania siê og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Je¿eli w dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje ¶redniego kursu danej waluty, za podstawê przeliczenia przyjmuje siê ¶redni kurs danej waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.
3. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej, dopuszcza ³±czne spe³nienie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, informuje, ¿e wymóg do¶wiadczenia zostanie spe³niony, gdy jeden cz³onek konsorcjum wyka¿e, ¿e faktycznie wykona³ dwie roboty budowlane wskazane w tre¶ci warunku czyli ten Wykonawca bezpo¶rednio uczestniczy³ przy realizacji roboty wskazuj±cej na zdobyte do¶wiadczenie. Wykazane do¶wiadczenie obliguje Wykonawcê wspólnie ubiegaj±cego siê o zamówienie do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie w jakim wykaza³ siê do¶wiadczeniem.
5. Zamawiaj±cy, w stosunku do realno¶ci polegania na zasobach podmiotu trzeciego w zwi±zku z udostêpnieniem dokumentu ubezpieczenia w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia wymaga, aby podmiot trzeci zawar³ stosown± umowê ubezpieczenia na rzecz Wykonawcy sk³adaj±cego ofertê.
6. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia:
1) o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 ze zm.), z innym Wykonawca, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej;
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 Ustawy;
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 Ustawy, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê
o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego;
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy dotycz±cych zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji;
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 Ustawy;
4) o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 7 ust.1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach
w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
2. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, o których mowa w ust. 1 pkt 2, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, potwierdzaj±ce odpowiednio ¿e: nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury. Dokument lub dokumenty o których mowa powy¿ej powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem;
3. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2, zastêpuje siê je w ca³o¶ci lub czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument dotyczy, z³o¿one pod przysiêg± lub je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument dotyczy.
Ze wzglêdów technicznych pe³na informacja w w/w zakresie znajduje sie w dokumentach zamówienia dostêpnych pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_zgierz

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiaj±cy ¿±da podmiotowych ¶rodków dowodowych, Wykonawca na wezwanie z³o¿y dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿: Zadanie nr 1: 2 500 000,00 z³, Zadanie nr 2: 2 500 000,00 z³.
W przypadku z³o¿enia oferty na wiêcej ni¿ jedno zadanie, Wykonawca mo¿e wykazaæ ten sam dokument ubezpieczenia z zastrze¿eniem, ¿e kwota gwarancyjna musi odpowiadaæ minimalnej kwocie gwarancyjnej wskazanej na zadanie na które Wykonawca sk³ada ofertê.
2) W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu, je¶li wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³ dwie roboty budowlane polegaj±ce na budowie/przebudowie/rozbudowie budynku u¿yteczno¶ci publicznej w rozumieniu rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r., w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 1225) o warto¶ci robót nie mniejszej ni¿ 2 500 000,00 z³ brutto ka¿da wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
Zgodnie z art. 3 pkt 6 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U z 2023 r. poz. 682 ze zm.), przez budowê nale¿y rozumieæ wykonywanie obiektu budowlanego w okre¶lonym miejscu, a tak¿e odbudowê, rozbudowê, nadbudowê obiektu budowlanego.
Zgodnie z art. 3 pkt 7a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U z 2023 r. poz. 682 ze zm.), przez przebudowê nale¿y rozumieæ wykonywanie robót budowlanych, w wyniku których nastêpuje zmiana parametrów u¿ytkowych lub technicznych istniej±cego obiektu budowlanego, z wyj±tkiem charakterystycznych parametrów, jak: kubatura, powierzchnia zabudowy, wysoko¶æ, d³ugo¶æ, szeroko¶æ b±d¼ liczba kondygnacji; w przypadku dróg s± dopuszczalne zmiany charakterystycznych parametrów w zakresie niewymagaj±cym zmiany granic pasa drogowego.
7. W przypadku Wykonawców, którzy przedstawi± kwotê w innych walutach ni¿ z³oty polski PLN, Zamawiaj±cy przeliczy warto¶æ kwoty wskazanej przez Wykonawcê po ¶rednim kursie danej waluty publikowanym przez Narodowy Bank Polski z dnia ukazania siê og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Je¿eli w dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje ¶redniego kursu danej waluty, za podstawê przeliczenia przyjmuje siê ¶redni kurs danej waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.
8. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej, dopuszcza ³±czne spe³nienie warunku przez Wykonawców.
Ze wzglêdów technicznych pe³na informacja w w/w zakresie znajduje siê w dokumentach zamówienia dostêpnych pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_zgierz

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert:
1) formularz ofertowy wype³niony w ramach zadania na które sk³ada ofertê – zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ;
2) o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 108 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2023 r., poz. 1497 ze zm.) – zgodnie z za³±cznikami nr 2 i 3 do SWZ. O¶wiadczenia stanowi± dowód potwierdzaj±cy spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe, wskazane w SWZ. O¶wiadczenia sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej – w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
3) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia publicznego - Pe³nomocnictwo przekazuje siê w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy pe³nomocnictwo zosta³o wystawione w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z pe³nomocnictwem w postaci papierowej, mo¿e dokonaæ mocodawca (osoba/osoby wystawiaj±ce pe³nomocnictwo) lub notariusz – je¿eli dotyczy;
4) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego Wykonawcy zasoby, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów - o ile Wykonawca korzysta ze zdolno¶ci innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 Ustawy. Zobowi±zanie lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy w opisywanym zakresie, przekazuje siê w postaci elektronicznej, i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy zobowi±zanie (inny podmiotowy ¶rodek dowodowy) zosta³o wystawione w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej - je¿eli dotyczy;
5) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia wraz z o¶wiadczeniami, o których mowa w pkt 3, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby – zgodnie z za³±cznikami nr 3 i 2 do SWZ - je¿eli dotyczy;
6) o¶wiadczenie z zakresu art. 117 ust. 4 Ustawy, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy – za³±cznik do SWZ - je¿eli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, zobowi±zani siê z³o¿yæ wraz z ofert± stosowne pe³nomocnictwo lub inny dokument z którego jednoznacznie wynika prawo do reprezentowania Wykonawcy, je¶li uprawnienie to nie wynika z ogólnodostêpnych dokumentów rejestrowych lub z przepisów prawa a tak¿e w przypadku sk³adania oferty przez podmioty wspólnie ubiegaj±ce siê o zamówienie: konsorcjum, spó³ka cywilna.
4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powy¿sze oznacza, ¿e:
1) O¶wiadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 108 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz art. 7 ust.1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2023 r., poz. 1497 ze zm.), musi z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – za³±cznik nr 3 do SWZ,
2) O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udzia³u w postêpowaniu potwierdza jego spe³nianie; dopuszcza siê o¶wiadczenie z³o¿one ³±cznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie sk³adaj±ce ofertê lub przez pe³nomocnika wystêpuj±cego w imieniu wszystkich podmiotów – za³±cznik nr 2 do SWZ,
3) O¶wiadczenie z zakresu art. 117 ust. 4 Ustawy, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy – za³±cznik do SWZ - je¿eli dotyczy
5. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
7. W przypadku, o którym mowa w ust. 6, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia /Wspólnicy spó³ek cywilnych do³±czaj± odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy, tj. o¶wiadczenie z zakresu art. 117 ust 4 Ustawy - za³±cznik do SWZ - je¿eli dotyczy.
8. Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu udostêpniaj±cego zasoby nie potwierdzaj± spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiaj±cy ¿±da, aby Wykonawca w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykaza³, ¿e samodzielnie spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
Ze wzglêdów technicznych pe³na informacja w w/w zakresie znajduje sie w dokumentach zamówienia dostêpnych pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_zgierz

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Z Wykonawc±, którego oferta w wyniku badania bêdzie najkorzystniejsza, zostanie podpisana umowa, w ramach ka¿dego zadania oddzielnie. Wraz ze SWZ, Wykonawca otrzyma³ od Zamawiaj±cego projekty umów na wykonanie zamówienia. O¶wiadczenie o gotowo¶ci zawarcia umowy z Zamawiaj±cym na warunkach Projektu Umowy zawarte jest w tre¶ci Formularza ofertowego.
2. Zamawiaj±cy przewiduje zmiany do tre¶ci niniejszej umowy na podstawie art. 455 Ustawy Pzp, projektowane zmiany do umowy w sprawie zamówienia publicznego, szczegó³owy opis realizacji umowy, zawieraj± Projekty umów - za³±czniki nr 4A i 4B do SWZ, stanowi±ce integraln± czê¶æ SWZ.
Ze wzglêdów technicznych pe³na informacja w w/w zakresie znajduje siê w dokumentach zamówienia dostêpnych pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_zgierz

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-01-30 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_zgierz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-30 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-02-28

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:

Czê¶æ 1 : Tak

Czê¶æ 2 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Ustala siê nastêpuj±ce terminy realizacji przedmiotu zamówienia, to¿same dla obu zadañ:
1) data rozpoczêcia realizacji umowy: od dnia podpisania umowy;
2) termin zakoñczenia realizacji prac projektowych: wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem ostatecznego pozwolenia na budowê: do 7 miesiêcy od dnia podpisania umowy;
3) termin przekazania terenu robót: do 7 dni od dnia uzyskania ostatecznego pozwolenia na budowê;
4) termin zakoñczenia wykonywania umowy, rozumiany jako termin zakoñczenia robót budowlanych, niezbêdnych badañ i odbiorów: do 28 listopada 2025 r.
2. Okre¶lenie terminu za pomoc± konkretnej daty jest obiektywnie uzasadnione: zaznaczenie terminu koñcowego dat± wynika z gospodarki finansowej jednostki samorz±du terytorialnego i wymogami formalno-prawnymi zwi±zanymi z dofinansowaniem zadania z ¶rodków zewnêtrznych.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.