Ogłoszenie z dnia 2023-01-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00455328/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-23
- 2022/BZP 00479847/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-06
- 2022/BZP 00488353/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku OSP w Chudaczewie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Postomino
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979890
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Postomino 30
1.5.2.) Miejscowość: Postomino
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-113
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@postomino.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.postomino.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://postomino.bip.net.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku OSP w Chudaczewie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5ac9218-6b22-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00038567
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030823/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Modernizacja budynku OSP w Chudaczewie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00455328/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.25.2022.SS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja budynku OSP w Chudaczewie”. Gmina Postomino na realizację przedmiotowego zadania uzyskała dofinansowanie w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
2. Zamówienie obejmuje:
1) Konieczne rozbiórki w tym rozbiórka pokrycia dachowego z eternitu zgodnie z dok. projektową,
2) Przebudowę, nadbudowę, rozbudowę i modernizację istniejącego budynku OSP i świetlicy wiejskiej o pow. zabudowy 328 m2 wraz z instalacjami sanitarnymi elektrycznymi, teletechnicznymi i fotowoltaiką zgodnie z dok. projektową,
3) Budowa przyłączy wod-kan oraz wewnętrznej linii zasilającej, wykonanie zbiornika bezodpływowego o poj. 10 m3, wykonanie drenażu opaskowego, przebudowa sieci kanalizacji deszczowej Ø600 mm., zgodnie z dok. projektową,
4) Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej z fazą o łącznej pow. 507 m2 zgodnie z dok. projektową,
5) Wykonanie nasadzeń zieleni oraz montaż elementów małej architektury w tym wiaty śmietnikowej zgodnie z dok. projektową,
6) Wykonanie nowego ogrodzenia panelowego o wysokości 1,5 m z systemową podmurówką prefabrykowaną betonową o wysokości min. 20 cm oraz montażem bramy przesuwnej dł. ca. 10 m otwieranej elektrycznie oraz furtkę szerokości 2 m,
7) Po zakończonych robotach tereny zielone wyhumusować i obsiać trawą.
3.Uwaga:
1) Zamawiający dokonuje zamiany sposobu ogrzewania obiektu oraz przygotowania ciepłej wody użytkowej – dokonuje się zmiany projektowanego kotła gazowego kondensacyjnego o mocy 28 kW na pompę ciepła o mocy 20kW wraz z zasobnikiem o poj. min. 200 l wraz z automatyką. Należy zastosować pompę ciepła z pełną modulacją mocy grzewczej (parametry od 10 do 100%). COP min. 3,9 dla +7oC obliczeniowe mocy maksymalnej przy temp tz/tp = 45/55°C. Zainstalowane urządzenia wyposażyć w moduł umożliwiający zdalny odczyt parametrów pracy za pomocą aplikacji mobilnej. Dodatkowo Zamawiający rezygnuje z wykonania instalacji c.o. grzejnikowej natomiast należy wykonać instalację c.o. podłogową za pomocą rur PE-RT/AL/PE-RT wraz z rozdzielaczami hydraulicznymi dla pomieszczeń remizy i świetlicy. Dodatkowo na dachu budynku zamontować należy instalację solarną celem przygotowania ciepłej wody użytkowej w buforze.
2) Zamawiający rezygnuje z wykonania detalu architektonicznego oznaczonego na elewacji budynku literą H (płyty elewacyjne żłobkowane). W zamian należy wykonać tynk cienkowarstwowy silikonowy w kolorze dopasowanym do koloru stolarki okiennej i drzwiowej.
4. Siatka architektoniczna (oznaczona lit. A na rysunkach elewacji) zastosować siatkę aluminiową (cięto-ciągnioną) heksagonalną 150x56x21,5 grubość blachy min. 1,5 mm. – dopasowana do rodzaju podkonstrukcji i wymagań wg. wybranego producenta. Na etapie montażu należy dokonać formatowania, siatki w celu uniknięcia zamków technologicznych (ciemne pasy na łączeniu arkuszy nie są akceptowane) wymagana kontynuacja wzoru.
5. Porozbiórkowy polbruk oraz wielootworowe prefabrykowane płyty betonowe o wymiarach 1m x0,75m zesztaplować na paletach, zabezpieczyć folią i przewieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego w odległości do 5 km .
6. Wykonawca zobowiązany jest do przeniesienia i uruchomienia systemu DSP z istniejącej remizy do nowej.
7. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca prowadzenia robót budowlanych, w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia.
8. Przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, która jest podstawą określenia ceny, w tym:
1) projekt zagospodarowania terenu przebudowy, nadbudowy, rozbudowy i modernizacji budynku OSP i świetlicy wiejskiej wraz z niezbędna infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu,
2) projekt architektoniczno-budowlany przebudowy, nadbudowy, rozbudowy i modernizacji budynku OSP i świetlicy wiejskiej wraz z niezbędna infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu,
3) projekt techniczny przebudowy, nadbudowy, rozbudowy i modernizacji budynku OSP i świetlicy wiejskiej wraz z niezbędna infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu,
4) projekt wykonawczy przebudowy, nadbudowy, rozbudowy i modernizacji budynku OSP i świetlicy wiejskiej wraz z niezbędna infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu,
5) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowy świetlicy wraz z niezbędną infrastruktura techniczną i zagospodarowaniem terenu,
6) przedmiar robót stanowiący element pomocniczy przy określeniu ceny,
7) specyfikacja warunków zamówienia.
9. Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi „towarzyszące" realizacji robót, o których mowa w Opisie przedmiotu zamówienia w szczególności: koszty wykonania dokumentacji powykonawczej niezbędnej do wystąpienia z wnioskiem o pozwolenie na użytkowanie, koszty obsługi geodezyjnej, koszty uzyskania niezbędnych badań, koszty wykonania instrukcji przeciwpożarowej wraz z wyposażeniem obiektu w sprzęt gaśniczy, protokoły badań i sprawdzeń: protokoły z pomiarów instalacji elektrycznej wewnętrznej, zewnętrznej i odgromowej, protokół kominiarski o stanie technicznej sprawności przewodów: wentylacyjnych i spalinowych, protokoły szczelności instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, c.o., protokoły odbioru przyłączy do budynku, koszty: zużycia wody i energii elektrycznej, ubezpieczenia budowy, wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zabezpieczenia placu budowy, utrzymania zaplecza budowy oraz wszystkie koszty wywozu/przewozu materiałów pochodzących z rozbiórki oraz wykopów i utylizacji odpadów. Cena musi uwzględniać również koszty dokumentacji geodezyjnej powykonawczej a także podatek VAT.
10. Całość robót należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych niniejszą specyfikacją warunkach.
11. Zobowiązuje się Wykonawcę do stosowania materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnych z deklaracją właściwości użytkowych i kryteriami technicznymi określonymi w PN wyrobu i aprobatach technicznych.
12. Po zakończeniu budowy należy przedstawić certyfikaty i świadectwa jakości, atesty lub równoważne na wbudowane materiały budowlane.
13. Zwraca się uwagę, iż przy wynagrodzeniu ryczałtowym przedmiar robót nie jest podstawą do określenia zakresu robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze pozycje mają być jedynie pomocą w kalkulacji kosztów inwestycji, wobec tego jest on jedynie dokumentem wspomagającym wycenę.
14. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu kosztorysów ofertowych/zestawienia robót wraz z kalkulacją cen jednostkowych.
15. Kod CPV: 45210000-2 roboty budowlane w zakresie budynków.
16. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
17. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, nie gorsze niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia. Ewentualne wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu ma jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o tym samym poziomie technologicznym, wydajnościowym i funkcjonalnym zgodnie
z założonym opisem przedmiotu zamówienia. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów
i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z założeniami SWZ oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji SWZ oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem.
18. Zamawiający zobowiązuje się do poddania ewentualnych sporów w relacjach z Wykonawcą o roszczenie cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, mediacjom lub innemu polubownemu rozwiązaniu sporu przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osobą prowadzącą inne polubowne rozwiązanie sporu.
19. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym za pomocą norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3893588,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4655221,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3893588,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNION INVEST SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5911695133
7.3.3) Ulica: ul. Transportowa
7.3.4) Miejscowość: Łubiana
7.3.5) Kod pocztowy: 83-407
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3893588,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI POSTOMINO
więcej: przetargi POSTOMINO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- TR.262.10.2024. Wykonanie robót budowanych w ramach zadania pn.: "Przebudowa pomieszczeń Klinicznego Oddziału Chorób Płuc (...) w Szpitalu Uniwersyteckim w Zielonej Górze sp. z o.o."
- "Dwa otwarte korty tenisowe".
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa, zmiana sposobu użytkowania i termomodernizacja budynku dawnego gimnazjum wraz z łącznikiem i zagospodarowaniem terenu w formule zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja pomieszczeń biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarządzania Kryzysowego Gminy Stegna
- Posterunek Policji Kliniska Wielkie - budowa nowej siedziby
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.