Ogłoszenie z dnia 2024-01-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00517057/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SUKCESYWNA DOSTAWA LEKÓW DLA PACJENTÓW POWIATOWEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKUŃCZO LECZNICZEGO SPEŁNIAJĄCE WYMAGANIA ZAWARTE W SPECYFIKACJI WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKUŃCZO-LECZNICY IM. ŚW. JANA PAWŁA II W BRZESKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121031194
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 33
1.5.2.) Miejscowość: Brzesko
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-800
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146630146
1.5.8.) Numer faksu: 146630146
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zol@powiatbrzeski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppzolbrzesko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e34e0cdf-8a25-11ee-9fb5-3edbb70f45bd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
POWIATOWY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKUŃCZO-LECZNICZY
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SUKCESYWNA DOSTAWA LEKÓW DLA PACJENTÓW POWIATOWEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKUŃCZO LECZNICZEGO SPEŁNIAJĄCE WYMAGANIA ZAWARTE W SPECYFIKACJI WARUNKÓW ZAMÓWIENIA2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e34e0cdf-8a25-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00038574
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00517057
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DR-271.9.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 661607,74 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 652637,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków dla Powiatowego Publicznego Zakładu Opiekuńczo Leczniczego w Brzesku w okresie od luty 2024 r. do luty 2026 r. Zamawiający będzie zamawiał leki wykazane w załączniku nr 4 na potrzeby leczenia i pielęgnacji pacjentów, rodzaju jednostek chorobowych stwierdzonych przez lekarza u pacjentów przebywających w danym momencie w Zakładzie oraz stopnia zaawansowania choroby. Wyszczególniony asortyment może zostać rozszerzony w miarę występujących potrzeb o inne sporadycznie potrzebne leki.Sukcesywne zamawianie towaru określające ilość i asortyment odbywać się będzie telefonicznie, faxem lub emailem.
Dostawa leków odbywać się będzie 3 razy w tygodniu do 24 godzin od daty zgłoszenia tego faktu Wykonawcy.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówiony towar na własny koszt.
Przyjęcie towaru następować będzie w magazynie Zamawiającego, po sprawdzeniu ilości i rodzaju dostarczonej partii leków.
Zamawiający wymaga leku najtańszego dostępnego na rynku z zamówionej grupy, a jeśli taki lek nie byłby dostępny, Zamawiający nakłada na Wykonawcę obowiązek informacji telefonicznej lub mailowej o braku dostępności w/w leku i przedstawienie oferty, której Zamawiający nie musi zaakceptować.
Pakiet nr 1 Płyny - szczegółowy wykaz znajduje się w SWZ oraz w Załączniku nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 47443,62 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków dla Powiatowego Publicznego Zakładu Opiekuńczo Leczniczego w Brzesku w okresie od luty 2024 r. do luty 2026 r. Zamawiający będzie zamawiał leki wykazane w załączniku nr 4 na potrzeby leczenia i pielęgnacji pacjentów, rodzaju jednostek chorobowych stwierdzonych przez lekarza u pacjentów przebywających w danym momencie w Zakładzie oraz stopnia zaawansowania choroby. Wyszczególniony asortyment może zostać rozszerzony w miarę występujących potrzeb o inne sporadycznie potrzebne leki.Sukcesywne zamawianie towaru określające ilość i asortyment odbywać się będzie telefonicznie, faxem lub emailem.
Dostawa leków odbywać się będzie 3 razy w tygodniu do 24 godzin od daty zgłoszenia tego faktu Wykonawcy.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówiony towar na własny koszt.
Przyjęcie towaru następować będzie w magazynie Zamawiającego, po sprawdzeniu ilości i rodzaju dostarczonej partii leków.
Zamawiający wymaga leku najtańszego dostępnego na rynku z zamówionej grupy, a jeśli taki lek nie byłby dostępny, Zamawiający nakłada na Wykonawcę obowiązek informacji telefonicznej lub mailowej o braku dostępności w/w leku i przedstawienie oferty, której Zamawiający nie musi zaakceptować.
Pakiet nr 2 Leki- szczegółowy wykaz znajduje się w SWZ oraz w załączniku nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 375348,04 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków dla Powiatowego Publicznego Zakładu Opiekuńczo Leczniczego w Brzesku w okresie od luty 2024 r. do luty 2026 r. Zamawiający będzie zamawiał leki wykazane w załączniku nr 4 na potrzeby leczenia i pielęgnacji pacjentów, rodzaju jednostek chorobowych stwierdzonych przez lekarza u pacjentów przebywających w danym momencie w Zakładzie oraz stopnia zaawansowania choroby. Wyszczególniony asortyment może zostać rozszerzony w miarę występujących potrzeb o inne sporadycznie potrzebne leki.Sukcesywne zamawianie towaru określające ilość i asortyment odbywać się będzie telefonicznie, faxem lub emailem.
Dostawa leków odbywać się będzie 3 razy w tygodniu do 24 godzin od daty zgłoszenia tego faktu Wykonawcy.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówiony towar na własny koszt.
Przyjęcie towaru następować będzie w magazynie Zamawiającego, po sprawdzeniu ilości i rodzaju dostarczonej partii leków.
Zamawiający wymaga leku najtańszego dostępnego na rynku z zamówionej grupy, a jeśli taki lek nie byłby dostępny, Zamawiający nakłada na Wykonawcę obowiązek informacji telefonicznej lub mailowej o braku dostępności w/w leku i przedstawienie oferty, której Zamawiający nie musi zaakceptować.
Pakiet nr 3 Antybiotyki- szczegółowy wykaz znajduje się w SWZ oraz w załączniku nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 58476,20 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków dla Powiatowego Publicznego Zakładu Opiekuńczo Leczniczego w Brzesku w okresie od luty 2024 r. do luty 2026 r. Zamawiający będzie zamawiał leki wykazane w załączniku nr 4 na potrzeby leczenia i pielęgnacji pacjentów, rodzaju jednostek chorobowych stwierdzonych przez lekarza u pacjentów przebywających w danym momencie w Zakładzie oraz stopnia zaawansowania choroby. Wyszczególniony asortyment może zostać rozszerzony w miarę występujących potrzeb o inne sporadycznie potrzebne leki.Sukcesywne zamawianie towaru określające ilość i asortyment odbywać się będzie telefonicznie, faxem lub emailem.
Dostawa leków odbywać się będzie 3 razy w tygodniu do 24 godzin od daty zgłoszenia tego faktu Wykonawcy.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówiony towar na własny koszt.
Przyjęcie towaru następować będzie w magazynie Zamawiającego, po sprawdzeniu ilości i rodzaju dostarczonej partii leków.
Zamawiający wymaga leku najtańszego dostępnego na rynku z zamówionej grupy, a jeśli taki lek nie byłby dostępny, Zamawiający nakłada na Wykonawcę obowiązek informacji telefonicznej lub mailowej o braku dostępności w/w leku i przedstawienie oferty, której Zamawiający nie musi zaakceptować.
Pakiet nr 4 Opioidy-szczegółowy wykaz znajduje się w SWZ oraz w załączniku nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 60872,82 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków dla Powiatowego Publicznego Zakładu Opiekuńczo Leczniczego w Brzesku w okresie od luty 2024 r. do luty 2026 r. Zamawiający będzie zamawiał leki wykazane w załączniku nr 4 na potrzeby leczenia i pielęgnacji pacjentów, rodzaju jednostek chorobowych stwierdzonych przez lekarza u pacjentów przebywających w danym momencie w Zakładzie oraz stopnia zaawansowania choroby. Wyszczególniony asortyment może zostać rozszerzony w miarę występujących potrzeb o inne sporadycznie potrzebne leki.Sukcesywne zamawianie towaru określające ilość i asortyment odbywać się będzie telefonicznie, faxem lub emailem.
Dostawa leków odbywać się będzie 3 razy w tygodniu do 24 godzin od daty zgłoszenia tego faktu Wykonawcy.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówiony towar na własny koszt.
Przyjęcie towaru następować będzie w magazynie Zamawiającego, po sprawdzeniu ilości i rodzaju dostarczonej partii leków.
Zamawiający wymaga leku najtańszego dostępnego na rynku z zamówionej grupy, a jeśli taki lek nie byłby dostępny, Zamawiający nakłada na Wykonawcę obowiązek informacji telefonicznej lub mailowej o braku dostępności w/w leku i przedstawienie oferty, której Zamawiający nie musi zaakceptować.
Pakiet nr 5 - Psychotropy szczegółowy wykaz znajduje się w SWZ oraz w Załączniku nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 11525,86 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków dla Powiatowego Publicznego Zakładu Opiekuńczo Leczniczego w Brzesku w okresie od luty 2024 r. do luty 2026 r. Zamawiający będzie zamawiał leki wykazane w załączniku nr 4 na potrzeby leczenia i pielęgnacji pacjentów, rodzaju jednostek chorobowych stwierdzonych przez lekarza u pacjentów przebywających w danym momencie w Zakładzie oraz stopnia zaawansowania choroby. Wyszczególniony asortyment może zostać rozszerzony w miarę występujących potrzeb o inne sporadycznie potrzebne leki.Sukcesywne zamawianie towaru określające ilość i asortyment odbywać się będzie telefonicznie, faxem lub emailem.
Dostawa leków odbywać się będzie 3 razy w tygodniu do 24 godzin od daty zgłoszenia tego faktu Wykonawcy.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówiony towar na własny koszt.
Przyjęcie towaru następować będzie w magazynie Zamawiającego, po sprawdzeniu ilości i rodzaju dostarczonej partii leków.
Zamawiający wymaga leku najtańszego dostępnego na rynku z zamówionej grupy, a jeśli taki lek nie byłby dostępny, Zamawiający nakłada na Wykonawcę obowiązek informacji telefonicznej lub mailowej o braku dostępności w/w leku i przedstawienie oferty, której Zamawiający nie musi zaakceptować.
Pakiet nr 6 - żywienie dojelitowe
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 70367,40 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków dla Powiatowego Publicznego Zakładu Opiekuńczo Leczniczego w Brzesku w okresie od luty 2024 r. do luty 2026 r. Zamawiający będzie zamawiał leki wykazane w załączniku nr 4 na potrzeby leczenia i pielęgnacji pacjentów, rodzaju jednostek chorobowych stwierdzonych przez lekarza u pacjentów przebywających w danym momencie w Zakładzie oraz stopnia zaawansowania choroby. Wyszczególniony asortyment może zostać rozszerzony w miarę występujących potrzeb o inne sporadycznie potrzebne leki.Sukcesywne zamawianie towaru określające ilość i asortyment odbywać się będzie telefonicznie, faxem lub emailem.
Dostawa leków odbywać się będzie 3 razy w tygodniu do 24 godzin od daty zgłoszenia tego faktu Wykonawcy.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówiony towar na własny koszt.
Przyjęcie towaru następować będzie w magazynie Zamawiającego, po sprawdzeniu ilości i rodzaju dostarczonej partii leków.
Zamawiający wymaga leku najtańszego dostępnego na rynku z zamówionej grupy, a jeśli taki lek nie byłby dostępny, Zamawiający nakłada na Wykonawcę obowiązek informacji telefonicznej lub mailowej o braku dostępności w/w leku i przedstawienie oferty, której Zamawiający nie musi zaakceptować.
Pakiet nr 7- żywienie pozajelitowe - szczegółowy wykaz znajduje się w SWZ oraz załączniku nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 37573,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60125,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60125,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60125,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU SPECJAŁ SP. Z O. O. HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170199121
7.3.3) Ulica: B. ŻELEŃSKIEGO 5
7.3.4) Miejscowość: RZESZÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 35-105
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE "SPECJAŁ" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64935,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 357738,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 357738,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 357738,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FARMACOL-LOGISTYKA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252409576
7.3.3) Ulica: SZOPIENICKA 77
7.3.4) Miejscowość: KATOWICE
7.3.5) Kod pocztowy: 40-431
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"FARMACOL-LOGISTYKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"FARMACOL-LOGISTYKA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 386389,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56733,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56733,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56733,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FARMACOL-LOGISTYKA SP. Z O. O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252409576
7.3.3) Ulica: SZOPIENICKA 77
7.3.4) Miejscowość: KATOWICE
7.3.5) Kod pocztowy: 40-431
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"FARMACOL-LOGISTYKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"FARMACOL-LOGISTYKA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61272,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100228,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100228,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100228,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FARMACOL-LOGISTYKA SP. Z O. O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252409576
7.3.3) Ulica: SZOPIENICKA 77
7.3.4) Miejscowość: KATOWICE
7.3.5) Kod pocztowy: 40-431
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"FARMACOL-LOGISTYKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"FARMACOL-LOGISTYKA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108246,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13348,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13348,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13348,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FARMACOL-LOGISTYKA SP Z O. O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252409576
7.3.3) Ulica: SZOPIENICKA 77
7.3.4) Miejscowość: KATOWICE
7.3.5) Kod pocztowy: 40-431
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"FARMACOL-LOGISTYKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"FARMACOL-LOGISTYKA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14416,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64461,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64461,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64461,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU SPECJAŁ SP. Z O. O. HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170199121
7.3.3) Ulica: B. ŻELEŃSKIEGO 5
7.3.4) Miejscowość: RZESZÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 33-105
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE "SPECJAŁ" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64461,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z BRZESKA
- Meble medyczne
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy chodnika z kanalizacją deszczową przy drodze powiatowej nr 1430K Brzesko - Szczepanów - Borzęcin w msc. Borzęcin.
- Budowa sieci oświetlenia ulicznego wraz z latarniami na terenie Gminy Brzesko.
więcej: przetargi w Brzesku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa preparatów do żywienia dojelitowego wraz z przekazaniem pomp do ich podaży do Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Stalowej Woli
- Dostawa leków.
- Zakup leków różnych i płynów infuzyjnych
- Dostawy leków
- Zakup i dostawa płynów infuzyjnych
- Dostawa leków różnych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.