Ogłoszenie z dnia 2022-01-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00301752/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia wraz montażem ,instalacją i przeszkoleniem obsługi dla PSP nr 2 im. M. Kopernika z oddziałami przeszklonymi w Strzegomiu w ramach programu pn. „Laboratoria Przyszłości
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Mikołaja Kopernika w Strzegomiu z Oddziałami Przedszkolnymi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000691926
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Strzegom
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-150
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 / 74 649 12 99
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: psp2@strzegom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psp2strzegom.edupage.org
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl/pn/strzegom1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia wraz montażem ,instalacją i przeszkoleniem obsługi dla PSP nr 2 im. M. Kopernika z oddziałami przeszklonymi w Strzegomiu w ramach programu pn. „Laboratoria Przyszłości2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0ce9db9-56b8-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00038579
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00294477/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 dostawa wyposażenia dla PSP nr 2 im. w Strzegomiu w ramach programu Labolatoria Przyszłości
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00301752/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PSP2/25/1/12/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 138536,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia wraz montażem ,instalacją i przeszkoleniem obsługi dla Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 im. M. Kopernika z oddziałami przeszklonymi w Strzegomiu w ramach programu pn. „Laboratoria Przyszłości „ inicjatywa edukacyjna realizowana przez Ministerstwo Edukacji i Nauki .2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania zamawiającego zwiera – Załącznik na 6 do SWZ dla części 1,
3 Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż i uruchomienie urządzeń i sprzętu oraz przeszkolenie obsługi.
4 Zadanie podzielone jest na dwie części , zamawiający dopuszcza częściowe składanie ofert. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub obie części zamówienia.
5 Wszystkie urządzenia muszą posiadać niezbędne wymagane przepisami atesty i certyfikaty, deklaracje zgodności CE oraz instrukcje obsługi w języku polskim lub angielskim.
6. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji i rękojmi na dostarczony sprzęt i urządzenia na okres wskazany przez niego w formularzu oferty. Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi wynosi 12 miesięcy , maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Gwarancja obejmuje również bezpłatne serwisy w okresie gwarancji niezbędne do jej utrzymania w okresie gwarancyjnym.
7 Zadanie realizowane w ramach programu „Laboratoria przyszłości” przez Ministerstwo Edukacji i Nauki we współpracy z Centrum GovTech w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 100243,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia wraz montażem ,instalacją i przeszkoleniem obsługi dla Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 im. M. Kopernika z oddziałami przeszklonymi w Strzegomiu w ramach programu pn. „Laboratoria Przyszłości „ inicjatywa edukacyjna realizowana przez Ministerstwo Edukacji i Nauki .2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania zamawiającego zwiera Załącznik na 7 do SWZ dla części 2,
3 Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż i uruchomienie urządzeń i sprzętu oraz przeszkolenie obsługi.
4 Zadanie podzielone jest na dwie części , zamawiający dopuszcza częściowe składanie ofert. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub obie części zamówienia.
5 Wszystkie urządzenia muszą posiadać niezbędne wymagane przepisami atesty i certyfikaty, deklaracje zgodności CE oraz instrukcje obsługi w języku polskim lub angielskim.
6 Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji i rękojmi na dostarczony sprzęt i urządzenia na okres wskazany przez niego w formularzu oferty. Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi wynosi 12 miesięcy , maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Gwarancja obejmuje również bezpłatne serwisy w okresie gwarancji niezbędne do jej utrzymania w okresie gwarancyjnym.
7 Zadanie realizowane w ramach programu „Laboratoria przyszłości” przez Ministerstwo Edukacji i Nauki we współpracy z Centrum GovTech w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43830000-0 - Narzędzia ręczne z napędem mechanicznym
44510000-8 - Narzędzia
4.5.5.) Wartość części: 38293,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122637,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122637,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122637,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. zo.o Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448
7.3.3) Ulica: UL. Graniczna 46
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-428
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122637,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie została złożona żadna oferta.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa drukarek
- Dostawa materiałów edukacyjnych z zakresu edukacji włączającej dla dzieci klas I-III szkoły podstawowej
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Linia
- Dostawa materiałów, pomocy dydaktycznych i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szkoła marzeń"
- Dostawa oraz instalacja sprzętu IT wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących, monitorów oraz akcesoriów komputerowych w ramach projektu "Postaw na zawodowców".
- Dostawa wyposażenia pracowni weterynaryjnej Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu
więcej: Drukarki i plotery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.