eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrzegomDostawa wyposażenia wraz montażem ,instalacją i przeszkoleniem obsługi dla PSP nr 2 im. M. Kopernika z oddziałami przeszklonymi w Strzegomiu w ramach programu pn. "Laboratoria Przyszłości



Ogłoszenie z dnia 2022-01-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia wraz montażem ,instalacją i przeszkoleniem obsługi dla PSP nr 2 im. M. Kopernika z oddziałami przeszklonymi w Strzegomiu w ramach programu pn. „Laboratoria Przyszłości

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Mikołaja Kopernika w Strzegomiu z Oddziałami Przedszkolnymi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000691926

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Strzegom

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-150

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 / 74 649 12 99

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: psp2@strzegom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psp2strzegom.edupage.org

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl/pn/strzegom

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia wraz montażem ,instalacją i przeszkoleniem obsługi dla PSP nr 2 im. M. Kopernika z oddziałami przeszklonymi w Strzegomiu w ramach programu pn. „Laboratoria Przyszłości

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0ce9db9-56b8-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00038579

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00294477/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 dostawa wyposażenia dla PSP nr 2 im. w Strzegomiu w ramach programu Labolatoria Przyszłości

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00301752/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PSP2/25/1/12/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 138536,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia wraz montażem ,instalacją i przeszkoleniem obsługi dla Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 im. M. Kopernika z oddziałami przeszklonymi w Strzegomiu w ramach programu pn. „Laboratoria Przyszłości „ inicjatywa edukacyjna realizowana przez Ministerstwo Edukacji i Nauki .
2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania zamawiającego zwiera – Załącznik na 6 do SWZ dla części 1,
3 Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż i uruchomienie urządzeń i sprzętu oraz przeszkolenie obsługi.
4 Zadanie podzielone jest na dwie części , zamawiający dopuszcza częściowe składanie ofert. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub obie części zamówienia.
5 Wszystkie urządzenia muszą posiadać niezbędne wymagane przepisami atesty i certyfikaty, deklaracje zgodności CE oraz instrukcje obsługi w języku polskim lub angielskim.
6. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji i rękojmi na dostarczony sprzęt i urządzenia na okres wskazany przez niego w formularzu oferty. Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi wynosi 12 miesięcy , maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Gwarancja obejmuje również bezpłatne serwisy w okresie gwarancji niezbędne do jej utrzymania w okresie gwarancyjnym.
7 Zadanie realizowane w ramach programu „Laboratoria przyszłości” przez Ministerstwo Edukacji i Nauki we współpracy z Centrum GovTech w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 100243,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia wraz montażem ,instalacją i przeszkoleniem obsługi dla Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 im. M. Kopernika z oddziałami przeszklonymi w Strzegomiu w ramach programu pn. „Laboratoria Przyszłości „ inicjatywa edukacyjna realizowana przez Ministerstwo Edukacji i Nauki .
2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania zamawiającego zwiera Załącznik na 7 do SWZ dla części 2,
3 Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż i uruchomienie urządzeń i sprzętu oraz przeszkolenie obsługi.
4 Zadanie podzielone jest na dwie części , zamawiający dopuszcza częściowe składanie ofert. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub obie części zamówienia.
5 Wszystkie urządzenia muszą posiadać niezbędne wymagane przepisami atesty i certyfikaty, deklaracje zgodności CE oraz instrukcje obsługi w języku polskim lub angielskim.
6 Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji i rękojmi na dostarczony sprzęt i urządzenia na okres wskazany przez niego w formularzu oferty. Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi wynosi 12 miesięcy , maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Gwarancja obejmuje również bezpłatne serwisy w okresie gwarancji niezbędne do jej utrzymania w okresie gwarancyjnym.
7 Zadanie realizowane w ramach programu „Laboratoria przyszłości” przez Ministerstwo Edukacji i Nauki we współpracy z Centrum GovTech w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów

4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43830000-0 - Narzędzia ręczne z napędem mechanicznym

44510000-8 - Narzędzia

4.5.5.) Wartość części: 38293,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122637,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122637,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122637,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. zo.o Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448

7.3.3) Ulica: UL. Graniczna 46

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-428

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122637,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie została złożona żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.