eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzeskoSUKCESYWNA DOSTAWA ŻYWIENIA POZAJELITOWEGO DLA PACJENTÓW POWIATOWEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKUŃCZO LECZNICZEGO SPEŁNIAJĄCE WYMAGANIA ZAWARTE W SPECYFIKACJI WARUNKÓW ZAMÓWIENIA



Ogłoszenie z dnia 2024-01-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SUKCESYWNA DOSTAWA ŻYWIENIA POZAJELITOWEGO DLA PACJENTÓW POWIATOWEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKUŃCZO LECZNICZEGO SPEŁNIAJĄCE WYMAGANIA ZAWARTE W SPECYFIKACJI WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKUŃCZO-LECZNICY IM. ŚW. JANA PAWŁA II W BRZESKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121031194

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 33

1.5.2.) Miejscowość: Brzesko

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-800

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146630146

1.5.8.) Numer faksu: 146630146

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zol@powiatbrzeski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppzolbrzesko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-39d34b23-9917-11ee-ba3b-4e891c384685

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


POWIATOWY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKUŃCZO-LECZNICZY

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SUKCESYWNA DOSTAWA ŻYWIENIA POZAJELITOWEGO DLA PACJENTÓW POWIATOWEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKUŃCZO LECZNICZEGO SPEŁNIAJĄCE WYMAGANIA ZAWARTE W SPECYFIKACJI WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39d34b23-9917-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00038579

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00550991

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DR-271.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 37573,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywienia pozajelitowego dla Powiatowego Publicznego Zakładu Opiekuńczo Leczniczego w Brzesku w okresie od luty 2024 r. do luty 2026 r. Zamawiający będzie zamawiał żywienie pozajelitowe wykazane w załączniku nr 4 na potrzeby leczenia, rodzaju jednostek chorobowych stwierdzonych przez lekarza u pacjentów przebywających w danym momencie w Zakładzie oraz stopnia zaawansowania choroby. Wyszczególniony asortyment może zostać rozszerzony w miarę występujących potrzeb.
Sukcesywne zamawianie towaru określające ilość i asortyment odbywać się będzie telefonicznie, faxem lub emailem.
Dostawa żywienia pozajelitowego odbywać się będzie 3 razy w tygodniu do 24 godzin od daty zgłoszenia tego faktu Wykonawcy.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówiony towar na własny koszt.
Przyjęcie towaru następować będzie w magazynie Zamawiającego, po sprawdzeniu ilości i rodzaju dostarczonej partii żywienia pozajelitowego.

Nr poz. Nazwa Ilość
1 OLIMEL PERI N4E emulsja do inf. worek a 2000ml (szt.) 2
2 OLIMEL PERI N4E emulsja do inf. worek a 1000ml (szt.) 50
3 OLIMEL N7E emulsja do inf. worek a 2000ml (szt.) 2
4 OLIMEL N7E emulsja do inf. worek a 1000ml (szt.) 120
5 OLIMEL N7E emulsja do inf. worek a 1500ml (szt.) 100
6 OLIMEL N9E emulsja do inf. worek a 1000ml (szt.) 40
7 OLIMEL N9E emulsja do inf. worek a 1500ml (szt.) 40

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39375,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39375,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39375,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU SPECJAŁ SP ZO. O. HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170199121

7.3.3) Ulica: B. ŻELEŃSKIEGO 5

7.3.4) Miejscowość: RZESZÓW

7.3.5) Kod pocztowy: 33-105

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42525,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.