Ogłoszenie z dnia 2022-01-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00323830/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Załadunek, wywóz i zagospodarowanie odwodnionych, ustabilizowanych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków zlokalizowanych na terenie Gminy Jarosław”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jarosław
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900482
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piekarska 5
1.5.2.) Miejscowość: Jarosław
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 16 624 86 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@ug.jaroslaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.jaroslaw.samorzad.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/jaroslaw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Załadunek, wywóz i zagospodarowanie odwodnionych, ustabilizowanych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków zlokalizowanych na terenie Gminy Jarosław”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a28a30d-61d8-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00038696
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010571/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Załadunek, wywóz i zagospodarowanie odwodnionych, ustabilizowanych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków zlokalizowanych na terenie Gminy Jarosław
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00323830/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UG.271.19.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 190000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: wykonanie zadania pn. „Załadunek, wywóz i zagospodarowanie odwodnionych, ustabilizowanych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków zlokalizowanych na terenie Gminy Jarosław ”
Prace, o których mowa powyżej należy prowadzić w kolejności umożliwiającej bezpieczny wywóz i składowanie materiałów oraz przy maksymalnej ostrożności.
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne: załadunek, wywóz (transport) i zagospodarowanie odwodnionych, ustabilizowanych osadów ściekowych (kod 19 08 05) z dwóch oczyszczalni ścieków zlokalizowanych na terenie gminy Jarosław: w Kostkowie oraz w Tuczempach.
Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji następujących zadań;
sukcesywnego dostarczania (podstawiania) własnego kontenera na osady na właściwą oczyszczalnię ścieków pod załadunek mechaniczny przenośnikiem ślimakowym z prasy taśmowej,
załadunku kontenera z osadem na własny środek transportu,
wywozu osadów ściekowych z terenu oczyszczalni do miejsca jego zagospodarowania - przetwarzania (z wyłączeniem zagospodarowania osadów w gruncie) zgodnie z posiadaną decyzją na przetwarzanie odpadów, z zachowaniem wymogów określonych przepisami:
• ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach,
• rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 6 lutego 2015 r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych,
• ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska,
przyjęcia odpowiedzialności za dalszy sposób postępowania z przedmiotowymi osadami zgodnie z przedstawionym sposobem i miejscem ich zagospodarowania oraz ponieść wszelkie konsekwencje prawne i finansowe z tym związane,
każdorazowo rozliczać ilość wywożonych osadów na podstawie kart przekazania odpadu w rejestrze BDO.
Ustabilizowany komunalny osad ściekowy (kod: 19 08 05) pochodzi z procesów oczyszczania ścieków komunalnych na dwóch oczyszczalniach ścieków: w Kostkowie (adres: Kostków 95A) oraz w Tuczempach (adres: Tuczempy , ul. Sanowa 21).
Wytworzony osad, po biologicznej stabilizacji tlenowej poddawany jest na obu oczyszczalniach procesowi odwadniania na prasach taśmowych.
Przewidywana, łączna ilość wytworzonego odwodnionego osadu w okresie objętym zamówieniem (z dwóch oczyszczalni) – ok. 600 Mg (z tego ok. 60 % z oczyszczalni w Tuczempach i ok. 40 % z oczyszczalni w Kostkowie).
Przewidywana ilość odwodnionego osadu do odbioru i zagospodarowania przez Wykonawcę – ok. 600 Mg.
Przewidywana, średnia ilość osadu w miesiącu - ok. 50 Mg/ m-c.
Zawartość suchej masy w osadzie - ok. 14 - 18 %.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości wywożonych osadów oraz okresów odbioru z przyczyn spowodowanych przestojami lub awariami.
Osady poddawane są badaniom z częstotliwością i w zakresie zgodnym z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 6 lutego 2015 r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych.
Załadunek i odbiór osadu prowadzony będzie w zależności od potrzeb, średnio – łącznie z dwóch oczyszczalni, ok. 6-7 razy w ciągu miesiąca.
Poprzedzi go trwający ok. 2 doby proces odwadniania na prasie i zarazem mechaniczny załadunek kontenera). Osad będzie w procesie ciągłym transportowany przenośnikiem ślimakowym do podstawionego kontenera. Wylot przenośnika zlokalizowany jest na wys. ok. 2,1 m nad poziomem posadzki.
Ze względu na wymiary pomieszczeń na kontener, wymagane maksymalne wymiary kontenera (dług. x szer. x wys.) wynoszą: 5,20 x 2,2 x 1,6 m, ilość jednorazowo załadowanego do kontenera osadu, ok. 6-7 Mg osadu.
O terminie podstawienia kontenera na odpowiednią oczyszczalnię Zamawiający powiadomi Wykonawcę telefonicznie lub pocztą elektroniczną, co najmniej z 3-dniowym wyprzedzeniem.
Odzysk lub unieszkodliwianie ustabilizowanych osadów ściekowych powinno odbywać się zgodnie z zasadami postępowania z odpadami określonymi w obowiązujących przepisach ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy.
Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia, na każde żądanie Zamawiającego, dokumentu potwierdzającego prawo do dysponowania nieruchomością, na której składowane lub magazynowane lub stosowane są osady będące przedmiotem niniejszej umowy.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zniszczenia i zanieczyszczenia odnośnie ruchomości i nieruchomości osób trzecich, a także Zamawiającego, spowodowane swoim działaniem lub zaniechaniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia.
Wykonawca przyjmuje na siebie całkowitą odpowiedzialność faktyczną, prawną i finansową związaną z realizacją przedmiotu umowy w tym z gospodarczym wykorzystaniem przedmiotowych osadów ściekowych w wyznaczonym miejscu, a zwłaszcza wynikającą z przepisów ochrony środowiska. Odpowiedzialność ta rozpoczyna się od momentu załadunku odpadów na środki transportu Wykonawcy lub przez niego wskazane, w miejscu na terenie danej oczyszczalni ścieków. Z tą chwilą Wykonawca staje się posiadaczem odpadów i obciążony zostaje wszelkimi obowiązkami wynikającymi z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach i ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska w szczególności dotyczącymi transportu, odzysku lub unieszkodliwiania.
Wykonawca zapewni szczelny (niepowodujący wycieków), posiadający odpowiednią ładowność i wytrzymałość przystosowaną do wywozu (transportu) osadów, zabezpieczony przed wypadaniem lub wywiewaniem i niekorzystnym działaniem warunków atmosferycznych, transport osadów ściekowych zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. Załadunek i transport muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami a w szczególności z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie, ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym i rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia.
Wykonawca w oparciu o wystawione przez zamawiającego kwity wagowe oraz potwierdzony transport i przejęcie odpadów przez Zamawiającego wystawi fakturę zbiorczą. Wykonawca będzie wystawiał faktury ostatniego dnia każdego miesiąca. Faktura powinna uwzględniać wszystkie kwity wagowe z danego miesiąca. Faktura powinna w osobnych pozycjach wyszczególniać wagi odebranych osadów z dwóch oczyszczalni (osobna pozycja dla oczyszczalni).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90513700-3 - Usługi transportu osadów
90513800-4 - Usługi obróbki osadów
90513900-5 - Usługi likwidacji osadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 226800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 274752,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 226800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejski Zakład Komunalny Sp. z o.o. w Leżajsku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 690266640
7.3.3) Ulica: ul. Żwirki i Wigury 3
7.3.4) Miejscowość: Leżajsk
7.3.5) Kod pocztowy: 37-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNALNY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNALNY SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 226800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Załadunek, wywóz i zagospodarowanie odwodnionych, ustabilizowanych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków zlokalizowanych na terenie Gminy Jarosław
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta Jarosławia w zakresie przyjmowania i doręczania przesyłek pocztowych w 2024 roku.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych i odpadów selektywnych w roku 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki w Zespole Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Jarosławiu.
- Wykonanie renowacji zagospodarowania istniejących terenów zieleni przy ul. Cmentarnej w Jarosławiu
- Zakup i dostawa dwóch SAMOCHODÓW OSOBOWYCH TYPU SUV dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Jarosławiu
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Załadunek, wywóz i zagospodarowanie odwodnionych, ustabilizowanych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków zlokalizowanych na terenie Gminy Jarosław
- TRANSPORT i ZAGOSPODAROWANIE OSADÓW Z OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W LIMANOWEJ W 2025R.
- USŁUGA CZYSZCZENIA SEPARATORÓW SUBSTANCJI ROPOPOCHODNYCH, OSADNIKÓW, MYJEK OBIEGOWYCH, ODSTOJNIKÓW, NEUTRALIZATORÓW I OSADNIKÓW SZLAMOWYCH.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie poprzez odzysk skratek i piasku tj. odpadów o kodzie 19 08 01 oraz 19 08 02 z oczyszczalni ścieków w Kolbuszowej Dolnej, ul Łąkowa
- Wywóz i zagospodarowanie odpadów z oczyszczalni ścieków
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych oraz całoroczne utrzymanie przystanków i miejsc przystankowych na terenie Gminy Kobylnica w 2025 roku
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.