Og³oszenie z dnia 2025-01-16
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00594823/01 - Og³oszenie z dnia 2024-11-14
- 2024/BZP 00602912/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-19
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug transportowych w zakresie dowozu dzieci niepe³nosprawnych zamieszka³ych na terenie Gminy Komorniki
w 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Komorniki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258709
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Stawna 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Komorniki
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-052
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski
1.5.7.) Numer telefonu: +48618107751
1.5.8.) Numer faksu: +48618107985
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@komorniki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.komorniki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10122951.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug transportowych w zakresie dowozu dzieci niepe³nosprawnych zamieszka³ych na terenie Gminy Komornikiw 2025 roku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6d4523cc-e9a3-4929-a671-9e08d207529e
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00038702
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-01-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00028322/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.6 ¦wiadczenie us³ug transportowych w zakresie dowozu dzieci niepe³nosprawnych zamieszka³ych na terenie Gminy Komorniki w 2025 r
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00594823
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.42.2024
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 905463,47 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. ¦wiadczenie us³ug transportowych w zakresie dowozu dzieci z niepe³nosprawno¶ci± zamieszka³ych na terenie Gminy Komorniki na trasie z domu do przedszkola, szko³y, placówki o¶wiatowej i z powrotem wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowo¿enia w terminie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r., w tym dzieci na wózkach inwalidzkich.2. Przewozy bêd± odbywa³y siê w dni robocze z wy³±czeniem: wakacji, ferii zimowych, przerw ¶wi±tecznych, dni wolnych od zajêæ przedszkolnych/szkolnych oraz dni, w których zajêcia nie bêd± siê odbywa³y z powodu zdarzeñ o charakterze nadzwyczajnym nieprzewidzianym, nag³ym i niezale¿nym od woli Zamawiaj±cego, a tak¿e zdarzeñ wykraczaj±cych poza normalne warunki ¿ycia gospodarczego i spo³ecznego.
3. Zamawiaj±cy gwarantuje minimalny zakres zamówienia wynosz±cy 65% warto¶ci umowy.
4. Zamówienie zosta³o podzielone na dwie czê¶ci. Pierwsza czê¶æ obejmuje dowóz uczniów niepe³nosprawnych do placówek specjalistycznych w Poznaniu wskazanych w za³±czniku nr 1a do umowy.
5. Wykonawca mo¿e z³o¿yæ ofertê na jedn± lub obie czê¶ci.
6. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia ( zwany OPZ ) znajduje siê w za³±czniku nr 1a do umowy dla czê¶ci I.
7. Szczegó³owy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cym za³±cznik nr 10a do SWZ dla czê¶ci I.
8. Wymagania i zakres obowi±zków kierowcy i opiekuna zosta³y okre¶lone w za³±czniku nr 4 do umowy.
9. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ powierzenia realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca odpowiada za ich dzia³anie
jak za swoje w³asne.
10. Zamawiaj±cy wymaga, aby osoby wykonuj±ce us³ugi bêd±ce przedmiotem zamówienia by³y zatrudnione na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub podwykonawcê, za wyj±tkiem osób, których obowi±zki nie polegaj± na wykonywaniu prac w sposób okre¶lony w art.22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320, z pó¼n. zm.). Obowi±zek zatrudnienia dotyczy osób ¶wiadcz±cych us³ugi jako kierowcy i opiekunowie. Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez Wykonawcê ww. wymagañ oraz sankcje z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ zosta³y okre¶lone w § 5 wzoru umowy ( za³±cznik nr 10a do SWZ dla czê¶ci I.
11. Wykonawca zobowi±zany jest przez ca³y okres, na jaki zostanie zawarta Umowa, posiadaæ ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 80 000,00 z³ niezale¿nie od tego, na ile czê¶ci sk³ada ofertê, wa¿ne nie pó¼niej ni¿ od daty podpisania umowy do czasu odbioru koñcowego. Zamawiaj±cy zaakceptuje posiadany przez Wykonawcê dokument ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± wymagan± przez Zamawiaj±cego, która bêdzie zawarta na okres roczny i bêdzie odnawialny z zachowaniem ci±g³o¶ci ochrony ubezpieczeniowej do czasu odbioru koñcowego. W takiej sytuacji Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ Zamawiaj±cemu wa¿ny dokument ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia najpó¼niej w ci±gu 7 dni od daty wystawienia tego dokumentu.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Us³ugi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 608746,32 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. ¦wiadczenie us³ug transportowych w zakresie dowozu dzieci z niepe³nosprawno¶ci± zamieszka³ych na terenie Gminy Komorniki na trasie z domu do przedszkola, szko³y, placówki o¶wiatowej i z powrotem wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowo¿enia w terminie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r., w tym dzieci na wózkach inwalidzkich.2. Przewozy bêd± odbywa³y siê w dni robocze z wy³±czeniem: wakacji, ferii zimowych, przerw ¶wi±tecznych, dni wolnych od zajêæ przedszkolnych/szkolnych oraz dni, w których zajêcia nie bêd± siê odbywa³y z powodu zdarzeñ o charakterze nadzwyczajnym nieprzewidzianym, nag³ym i niezale¿nym od woli Zamawiaj±cego, a tak¿e zdarzeñ wykraczaj±cych poza normalne warunki ¿ycia gospodarczego i spo³ecznego.
3. Zamawiaj±cy gwarantuje minimalny zakres zamówienia wynosz±cy 65% warto¶ci umowy.
4. Zamówienie zosta³o podzielone na dwie czê¶ci.
Druga czê¶æ obejmuje dowóz uczniów niepe³nosprawnych do placówek specjalistycznych w Mosinie oraz Stêszewie wskazanych w za³±czniku nr 1b do umowy.
5. Wykonawca mo¿e z³o¿yæ ofertê na jedn± lub obie czê¶ci.
6. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia ( zwany OPZ ) znajduje siê w za³±czniku nr 1b do umowy dla czê¶ci II.
7. Szczegó³owy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest w projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cym za³±cznik nr 10b do SWZ dla czê¶ci II.
8. Wymagania i zakres obowi±zków kierowcy i opiekuna zosta³y okre¶lone w za³±czniku nr 4 do umowy.
9. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ powierzenia realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca odpowiada za ich dzia³anie
jak za swoje w³asne.
10. Zamawiaj±cy wymaga, aby osoby wykonuj±ce us³ugi bêd±ce przedmiotem zamówienia by³y zatrudnione na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub podwykonawcê, za wyj±tkiem osób, których obowi±zki nie polegaj± na wykonywaniu prac w sposób okre¶lony w art.22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320, z pó¼n. zm.). Obowi±zek zatrudnienia dotyczy osób ¶wiadcz±cych us³ugi jako kierowcy i opiekunowie. Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez Wykonawcê ww. wymagañ oraz sankcje z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ zosta³y okre¶lone w § 5 wzoru umowy ( za³±cznik nr 10b do SWZ dla czê¶ci II ).
11. Wykonawca zobowi±zany jest przez ca³y okres, na jaki zostanie zawarta Umowa, posiadaæ ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 80 000,00 z³ niezale¿nie od tego, na ile czê¶ci sk³ada ofertê, wa¿ne nie pó¼niej ni¿ od daty podpisania umowy do czasu odbioru koñcowego. Zamawiaj±cy zaakceptuje posiadany przez Wykonawcê dokument ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± wymagan± przez Zamawiaj±cego, która bêdzie zawarta na okres roczny i bêdzie odnawialny z zachowaniem ci±g³o¶ci ochrony ubezpieczeniowej do czasu odbioru koñcowego. W takiej sytuacji Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ Zamawiaj±cemu wa¿ny dokument ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia najpó¼niej w ci±gu 7 dni od daty wystawienia tego dokumentu.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Us³ugi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 296717,15 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 453902,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 738243,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 453902,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIKTORIA Pawe³ Waleriañczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 310110036
7.3.3) Ulica: Piotrkowice 22b,
7.3.4) Miejscowo¶æ: ¦lesin
7.3.5) Kod pocztowy: 62-561
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-14
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 453902,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-16 do 2025-12-318.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 289578,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 537429,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 289578,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EURO TAXI Hanna Florczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 300280881
7.3.3) Ulica: ul. Kacza 17
7.3.4) Miejscowo¶æ: Poznañ
7.3.5) Kod pocztowy: 60-106
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 246342,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2025-12-318.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Dla czê¶ci II warto¶æ zamówienia podstawowego z uwzglêdnieniem warto¶ci zamówienia z wykorzystaniem prawa opcji wynosi: 320 245,38 z³otych.
INNE PRZETARGI KOMORNIKI
- Budowa ³±cznika przy Szkole Podstawowej nr 2 w Plewiskach
- Budowa toru dla rowerzystów i rolkarzy - pumptrack w £êczycy
- Budowa ul. Cichej i Wschodniej w Plewiskach
wiêcej: przetargi KOMORNIKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wypoczynku dla osób uprawnionych w formie turystyki grupowej do S³owenii dofinansowanej z ZF¦S PZPW w Rzeszowie
- Dowo¿enie i odwo¿enie uczniów do Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Koz³owie w roku szkolnym 2025/2026
- Kompleksowe zorganizowanie 5-dniowego wyjazdu edukacyjnego z elementami integracyjnymi, w zwi±zku z realizacj± projektu partnerskiego pt. "Rodzina w centrum Etap I".
- Zakup i dostawa p³yt betonowych do przebudowy drogi ¶ladowej w gminie Miejska Górka
- "Transport (tam i z powrotem) uczestników pó³kolonii i ich opiekunów na wycieczki organizowane przez M³odzie¿owy Dom Kultury w Opolu" z podzia³em na czê¶ci.
- Przewóz dzieci do Szko³y Podstawowej nr 2 w £êcznej przy ul. Szkolnej 53 i ul. M. Pi³sudskiego 12, Przedszkola Publicznego nr 1 w £êcznej i Przedszkola Publicznego nr 2 w £êcznej -01.09-19.12.2025r.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.