Ogłoszenie z dnia 2023-01-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00474207/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej przy ul. Romera 21-29 w Szczecinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001073923
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Romera 21-29
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-246
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@dpsromera.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dpsromera.szczecin.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc Społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej przy ul. Romera 21-29 w Szczecinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7393d743-7242-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00038703
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025698/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Odbiór odpadów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00474207/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/13/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych w okresie od dnia 01.01.2023r. do dnia 30.06.2023r., opisane Wspólnym Słownikiem Zamówień: 90513200-8 - usługi wywozu stałych odpadów miejskich.
1. Miejscem odbioru odpadów są lokalizacje:
1) Dom Pomocy Społecznej Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej,
ul. Romera 21-29, 71-246 Szczecin;
2) Dzienny Dom Pomocy Społecznej nr 2, ul. Łukasiewicza 6, 71-317 Szczecin.
2. Przedmiotem zamówienia jest
1) wyposażenie nieruchomości przy ul. Romera 21-29 w pojemniki przeznaczone do gromadzenia odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych)
w ilości:
a) 1,1 m3 – 5 szt.,
b) 0,24 m3 – 11 szt.;
2) wyposażenie nieruchomości przy ul. Łukasiewicza 6 w pojemnik przeznaczony do gromadzenia odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych)
w ilości:
a) 0,12 m3– 2 szt.;
3) cykliczny odbiór odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) zgromadzonych w pojemnikach;
4) mycie i dezynfekcję pojemników na odpady zmieszane minimum 1 raz
w okresie wykonywania przedmiotu zamówienia;
5) wyposażenie nieruchomości przy ul. Romera 21-29 w pojemniki do gromadzenia:
a) bioodpadów: 0,24 m3 – 2 szt.,
b) odpadów gromadzonych w sposób selektywny (szkło): 1,1 m3 – 1 szt.,
c) odpadów gromadzonych w sposób selektywny (papier): 1,1 m3 – 1 szt.,
d) odpadów gromadzonych w sposób selektywny (tworzywa sztuczne, metale, odpady opakowaniowe wielomateriałowe): 1,1 m3 – 1 szt.;
6) cykliczny odbiór odpadów komunalnych, gromadzonych w sposób selektywny
w pojemnikach, obejmujących:
a) szkło, w tym szklane opakowania po kosmetykach,
b) papier, w tym opakowania z papieru lub tektury, gazety, papier pakowy,
c) tworzywa sztuczne, w tym butelki po napojach (PET), opakowania po środkach chemii gospodarczej, kosmetykach, przeźroczysta folia,
d) metale, w tym folia aluminiowa,
e) odpady opakowaniowe wielomateriałowe, z zastrzeżeniem, że odpady wymienione w ppkt. c, d, e, mogą być zbierane łącznie w jednym pojemniku.
7) odbiór bioodpadów, w tym części roślin pochodzących z pielęgnacji terenów zielonych (z wyłączeniem odpadów o kodzie 20 01 08 - odpady kuchenne ulegające biodegradacji), odbywał się będzie 26 razy w okresie wykonywania przedmiotu zamówienia, raz w tygodniu lub w miarę potrzeby na wezwanie Zamawiającego;
8) podstawienia pojemników o pojemności min. 7 m3 i odbiór odpadów wielkogabarytowych w terminach ustalonych przez Zamawiającego;
9) zamówienie nie obejmuje odbioru i zagospodarowania odpadów pochodzących z robót budowlanych i remontowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, opon, odpadów medycznych, odpadów kuchennych ulegających biodegradacji.
10) Minimalny termin płatności faktury wynosi 14 dni.
11) Zamawiający zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy wynagrodzenie za ilość faktycznie odebranych i zagospodarowanych odpadów komunalnych.
12) Ilości podane w Formularzu zestawienia cenowego (załącznik nr 1A do SWZ) są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu w trakcie realizacji zamówienia. Zmniejszenie to nie może jednak przekroczyć 30%. Z tego tytułu wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85926,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88900,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85926,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TomPol Tomasz Franecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810975157
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85926,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-06-30INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Usługa sprawowania nadzoru nad zgodnością realizowanych robót budowlanych z dokumentacją projektową pn.: "Budowa Trasy Północnej - etap III
- Wykonanie kampanii promocyjno-informacyjnej w prasie oraz w Internecie o zasięgu ogólnokrajowym
- Świadczenie usług medycznych na rzecz osób nietrzeźwych przebywających w Szczecińskim Centrum Profilaktyki Uzależnień
- Zakup i dostawa odzieży ochronnej i zabezpieczającej dla żołnierzy motocyklistów , oraz oznak rozpoznawczych z podziałem na części.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zadanie: "Zagospodarowanie terenu przy ul. Łokietka 1-OF-5-OF w Szczecinie" z uzyskaniem uzgodnień i pozwoleń oraz pełnieniem nadzoru autorskiego
- Dostawa narzędzi chirurgicznych i kontenerów do sterylizacji dla USK NR 1 PUM
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.