Ogłoszenie z dnia 2021-04-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00006804/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-11
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00038746 z dnia 2021-04-22 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty nawierzchni drogowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LEŻAJSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581732
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łukasza Opalińskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 240 62 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@poczta.gminalezajsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-lezajsk
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remonty nawierzchni drogowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6797aa20-6c53-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038746
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001209/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remonty nawierzchni drogowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00006804/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część numer 1 – Wykonanie rowów przydrożnych wraz z przepustami i ścinaniem poboczyRoboty ziemne mechaniczne- Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami na odkład, grunt kategorii III-IV – 1 000 m3, - Rozplantowanie spycharkami ziemi wydobytej z wykopów liniowych, do 1·m3 ziemi leżącej wzdłuż krawędzi na długości 1·m wykopu, kategoria gruntu I-IV - 1 000 m- Roboty ziemne koparkami z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 2·km, grunt kategorii III-IV – 1 000 m3- Nakłady uzupełniające za każde dalsze rozpoczęte 0,5·km odległości transportu, ponad 2·km samochodami samowyładowczymi, po terenie lub drogach gruntowych, grunt kategorii III-IV. – 600 m3- Inne prace koparką 0,15-0,25m3 nie ujęte w poz. 1.1 do 1,4 – 250 godzin- Roboty wykonywane równiarkami samojezdnymi – 250 godzinPrzepusty drogowe- Przepusty rurowe pod zjazdami, rury HDPE karbowane Fi 50·cm, łącznie z wykopem pod budowlę i zasypaniem z zagęszczeniem, przy średniej głębokości rowu do 1,00m. – 18 m- Przepusty rurowe pod zjazdami, ścianki czołowe dla rur Fi 50·cm – 10 szt.- Darniowanie, na mur (na rąb) przy wymiarach płatów 30x30·cm/przyczółki darniowe/ - 10 m2- Przepusty rurowe pod zjazdami, rury HDPE karbowane Fi 40·cm, łącznie z wykopem pod budowlę i zasypaniem z zagęszczeniem , przy średniej głębokości rowu do 1,00m. – 18 m- Przepusty rurowe pod zjazdami, ścianki czołowe dla rur Fi 40·cm – 22 szt.- Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych, przepust Fi·0,50·m, zamulenie do wysokości 2/3 średnicy. – 40 m Ścinanie poboczy- Ścinanie poboczy mechanicznie, grubości do 10·cm, z transportem urobku na odległość do 2 km – 16 000 m2Zamawiający przewiduje minimalny zakres realizacji w wysokości 70%.Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
4.5.5.) Wartość części: 91245 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część numer 2 – Remont nawierzchni drogowych tłuczniem i żużlemRemonty cząstkowe nawierzchni tłuczniowychOskardowanie uszkodzonego miejsca, wywiezienie materiału, oczyszczenie wyboju, wypełnienie mieszanką kamienia łamanego 0-31,5mm, zaklinowanie z polewaniem wodą, zagęszczenie wałem wibracyjnym, miałowanie lub żwirowanie miejsc remontowanych - 840m3Remont nawierzchni drogowych mieszanką kamienia łamanego 4 - 31.5mm- Dostawa kruszywa we wskazane miejsce – 20 m3- Dostawa i rozścielenie kruszywa na istniejącej nawierzchni drogi – 600 m3- Dostawa i rozścielenie kruszywa na istniejącej nawierzchni drogi, zagęszczenie wałem wibracyjnym – 300 m3Remont nawierzchni drogowych tłuczniem 20 - 40mm- Dostawa i rozścielenie kruszywa na istniejącej nawierzchni drogi – 50 m3- Dostawa i rozścielenie kruszywa na istniejącej nawierzchni drogi, zagęszczenie wałem wibracyjnym – 200 m3Remont nawierzchni drogowych tłuczniem 31,5 - 63mm- Dostawa i rozścielenie kruszywa na istniejącej nawierzchni drogi – 440 m3- Dostawa i rozścielenie kruszywa na istniejącej nawierzchni drogi, zagęszczenie wałem wibracyjnym – 700 m3Remont nawierzchni drogowych żużlem- Dostawa i rozścielenie kruszywa na istniejącej nawierzchni drogi – 65 m3- Dostawa i rozścielenie kruszywa na istniejącej nawierzchni drogi, zagęszczenie wałem wibracyjnym – 60 m3- Transport i rozścielenie żużla na istniejącej nawierzchni drogi, materiał inwestora – 60 t- Transport i rozścielenie żużla na istniejącej nawierzchni drogi, zagęszczenie walcem wibracyjnym, materiał inwestora – 790 tMechaniczne profilowanie nawierzchni drogi- Mechaniczne profilowanie nawierzchni drogi przy użyciu koparki – 10 godzin- Mechaniczne profilowanie nawierzchni drogi przy użyciu równiarki – 10 godzinZamawiający przewiduje minimalny zakres realizacji w wysokości 70%Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
4.5.5.) Wartość części: 290219 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część numer 3 – Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznychRemonty cząstkowe przy użyciu mas bitumicznychWycięcie uszkodzonego miejsca piłą diamentową lub frezarką z nadaniem regularnych kształtów, oczyszczenie uszkodzonego miejsca z wywiezieniem urobku na odległość do 2 km, skropienie uszkodzonego miejsca bitumem, rozścielenie mieszanki wraz z zagęszczeniem, skropienie bitumem powierzchni górnej warstwy i zasypanie drobnym kruszywem - 30 m3Remonty cząstkowe przy użyciu grysów i emulsji zastosowaniem remonteraOczyszczenie uszkodzonego miejsca wraz z wywozem urobku na odległość do 2 km, rozścielenie mieszanki wraz z zagęszczeniem z zastosowaniem remontera – 60 m3Zamawiający przewiduje minimalny zakres realizacji w wysokości 70%Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
4.5.5.) Wartość części: 106800 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102028,5
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 237746,7
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102028,5
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Koparko-Ładowarką Andrzej Palikij
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8161568750
7.3.3) Ulica: ul. A. Mickiewicza 2/14
7.3.4) Miejscowość: Nowa Sarzyna
7.3.5) Kod pocztowy: 37-310
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Koparko-Ładowarką Andrzej Palikij
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Koparko-Ładowarką Andrzej Palikij
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102028,50
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 259 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 330285,75
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 573041,01
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 374781
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Rutkowski & Trębacz S.C.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Tadeusz Rutkowski, Małgorzata Trębacz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8160002590
7.3.3) Ulica: ul. Paderewskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Leżajsk
7.3.5) Kod pocztowy: 37-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RUTKOWSKI & TRĘBACZ S.C. Tadeusz Rutkowski i Małgorzata Trębacz
jakie przetargi wygrała firma
RUTKOWSKI & TRĘBACZ S.C. Tadeusz Rutkowski i Małgorzata Trębacz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 374781,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 259 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102766,5
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162360
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102766,50
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Usług Drogowo-Rolniczych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8160001805
7.3.3) Ulica: Grodzisko Dolne 125C
7.3.4) Miejscowość: Grodzisko Dolne
7.3.5) Kod pocztowy: 37-306
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA USŁUG DROGOWO-ROLNICZYCH
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA USŁUG DROGOWO-ROLNICZYCH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102766,50
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 259 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-04-22 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z LEŻAJSKA
- Remont cząstkowy dróg powiatowych emulsją i grysami oraz mieszanką mineralno-asfaltową w roku 2025
- "Budowa wiaty służącej celom gospodarki leśnej wraz z infrastrukturą techniczną" - III postępowanie
- Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg powiatowych - w sezonie 2025/2026
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Leżajsk
więcej: przetargi w Leżajsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi dojazdowej w miejscowości Dorotowo
- Budowa drogi leśnej w oddz. 233 o długości 455 m w leśnictwie Rydzewo
- "Budowa dojazdu pożarowego nr 22 w leśnictwie Ostrowiec - ETAP V"
- "Budowa drogi gminnej w ul. mjr. Tadeusza Kuncewicza "Podkowy" w Zwierzyńcu"
- Budowa dróg w miejscowości Rudzica
- Budowa drogi gminnej ulicy Paderewskiego odcinek od ul. Rolniczej do ul. Wspólnej w Łomiankach w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa ul. Paderewskiego" - zad. 2020/08.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.