Ogłoszenie z dnia 2022-01-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00312873/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa 35 000 litrów oleju opałowego do budynku Zespołu Szkół w Drohiczynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ W DROHICZYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 052131977
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 51
1.5.2.) Miejscowość: Drohiczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-312
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 856557025
1.5.8.) Numer faksu: 856557025
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsdrohiczyn@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zsdrohiczyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.um.drohiczyn.wrotapodlasia.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa 35 000 litrów oleju opałowego do budynku Zespołu Szkół w Drohiczynie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f251eedf-5c1f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00038780
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00312873/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZS.2600.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa 35 000 litrów oleju opałowego do budynku Zespołu Szkół w Drohiczynie przy ul. Warszawskiej 51, posiadającego następującą charakterystykę:
- temperatura zapłonu > + 56st.C;
- temperatura krzepnięcia < -20st.C;
- lepkość kinematyczna w temperaturze 20st.C <6,00ml/s2;
- zawartość siarki < 0,2%;
- gęstość w temperaturze 15st.C < 0,860g/ml;
- zawartość wody < 200mg/kg.
UWAGA:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z dostarczanym olejem opałowym dostarczył Zamawiającemu świadectwo jakości. Wykonawca zobowiązany będzie wykazać Zamawiającemu, że dostarczony olej opałowy posiada parametry wymagane przez Zamawiającego.
W przypadku budzącym wątpliwości, co do jakości towaru, Zamawiający zleci uprawnionej jednostce zbadanie właściwości dostarczonego oleju w zakresie wymagań norm. Koszt dodatkowych badań obciąży:
- w przypadku potwierdzenia zgodności ze świadectwem jakości – Zamawiającego,
- w przypadku niezgodności ze świadectwem jakości – Wykonawcę.
Zakwestionowana przez Zamawiającego dostawa oleju opałowego niespełniająca wymogów normy, pozostanie w dyspozycji Wykonawcy a wystawiony rachunek za dostawę nie zostanie opłacony. Wadliwą dostawę oleju Wykonawca odbierze we własnym zakresie od Zamawiającego w ciągu 1 dnia od daty powiadomienia o złej jakości dostawy. Po tym terminie Zamawiający obciąży wykonawcę kosztami składowania materiału.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 131250 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133885,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 131250 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ARAN" spółka z o. o. w Wyszkowie Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 762 198 18 19
7.3.3) Ulica: Serocka 39
7.3.4) Miejscowość: Wyszków
7.3.5) Kod pocztowy: 07-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ARAN" SP. Z O.O. W WYSZKOWIE SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
"ARAN" SP. Z O.O. W WYSZKOWIE SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 131250 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 dni
INNE PRZETARGI DROHICZYN
- Zakup samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami uczęszczających do Warsztatu Terapii Zajęciowej Caritas Diecezji Drohiczyńskiej w Bielsku Podlaskim
- Zakup samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami uczęszczających do Warsztatu Terapii Zajęciowej Caritas Diecezji Drohiczyńskiej w Sokołowie Podlaskim
więcej: przetargi DROHICZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju napędowego grzewczego do obiektów gminy Bielsk w roku 2025
- "Sukcesywne dostawy partiami w I półroczu 2025 r 24 000 l. oleju opałowego lekkiego do SP 20 oraz do PM Nr 4 w Jaworznie z zastrzeżeniem zmniejszenia tej ilości maksymalnie o 30% "
- Zakup i dostawa oleju opałowego grzewczego lekkiego w ilości 35 000 litrów o parametrach zgodnych z normą PN-C-96024:2011
- Dostawa oleju opałowego z przeznaczeniem na potrzeby kotłowni lokalnych w budynkach przy ul. Rolniczej 33 w Sieniawce oraz przy ul. Kolejowej 4 w Bogatyni
- Dostawa do Nadleśnictwa Wipsowo paliw płynnych i oleju opałowego na 2025 rok
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni olejowych stanowiących własność Gminy Sokoły
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.