Ogłoszenie z dnia 2024-01-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00552383/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Wolicy Pierwszej wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku na Świetlicę Wiejską
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OCHOTNICZA STRAŻ POŻARNA WOLICA PIERWSZA
1.3.) Oddział zamawiającego: dział ZP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431209261
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: XX
1.5.2.) Miejscowość: Wolica Pierwsza
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-310
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 158715068
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ospwolicapierwsza32@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://modliborzyce.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-84115e5d-9a61-11ee-ba3b-4e891c3846851.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Stowarzyszenie Ochotnicza Straż Pożarna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Wolicy Pierwszej wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku na Świetlicę Wiejską2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84115e5d-9a61-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00038789
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamawiający informuje, iż zamówienie jest dofinansowane ze środków z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach poddziałania 19.2 ,, Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność”, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00552383
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.OSP.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pod nazwą: „Przebudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Wolicy Pierwszej wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku na Świetlicę Wiejską”. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje roboty budowlane zewnętrzne, polegające między innymi na:
- odkopaniu od zewnątrz ściany parteru do wysokości ław fundamentowych;
- oczyszczeniu, wykonaniu tynku cementowego rapówki, izolacji przeciwwilgociowej oraz izolacji na zewnętrznych ścianach;
- robotach remontowych elewacji polegających na wykonaniu ocieplenia płytami styropianowymi wraz z tynkiem, parapetami zewnętrznymi oraz płytkami mrozoodpornymi na istniejącym balkonie wraz z jego czyszczeniem i pomalowaniem;
- robotach remontowych dachu obejmujących -rozebranie istniejącego pokrycia dachu z blachy płaskiej i wykonanie nowego pokrycia blachą trapezową wraz z izolacją,
- wykonanie izolacji stropu nad piętrem wełną mineralną,
- wykonanie instalacji odgromowej dachu
Szczegółowy zakres robót przedstawiono w przedmiarze robót oraz dokumentacji projektowej zawierającej m.in.: Projekt Architektoniczno-Budowlany, Informację Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (BiOZ), Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), Załącznik nr 8 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45442120-4 - Malowanie budowli i zakładanie okładzin ochronnych
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wada postępowania wynika z nieprawidłowo przygotowanych dokumentów zamówienia, dotyczących zapisów spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w zakresie dysponowania osobą do realizacji zamówienia tj. kierownika budowy. Analizując treść Rozdziału 8 pkt 8.1.3. ppkt 2) SWZ o brzmieniu: „Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami do realizacji zamówienia: - min. jedną (1) osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika budowy”, a ogłoszenie o zamówieniu (Ogłoszenie nr 2023/BZP 00552383/01 z dnia 2023-12-14) w Sekcji V - Kwalifikacje wykonawców w pkt 5.4) - Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymagał, aby Wykonawca wykazał, „że dysponuje lub będzie dysponował kierownikiem budowy – osobą która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej oraz została wpisana na listę właściwej okręgowej izby inżynierów budownictwa”. Zamawiający mając na uwadze zasadę zapewnienia zachowania uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców oraz zasadę przejrzystości postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, unieważnia postępowanie, które jest obarczone wadą niemożliwą do usunięcia uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.SEKCJA VI OFERTY
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa budynku wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Złotym Stoku"
- ZAGOSPODAROWANIE TERENU ZIELONEGO NA BOISKO TRENINGOWE
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" przy ul. T. Kościuszki w Siewierzu
- Modernizacja budynku ujęcia wody pitnej Łaśnica w miejscowości Lanckorona
- Rozbudowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Kaliska
- Modernizacja istniejącego kompleksu sportowego "Moje boisko - ORLIK 2012" przy ul. 3 Maja oraz przy ul. Chopina w Grodzisku Wielkopolskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.