Ogłoszenie z dnia 2024-01-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usługi utworzenia, prowadzenia Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (dalej PSZOK)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUWAŁKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670970
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Świerkowa 45
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 875659300
1.5.8.) Numer faksu: 875659300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina.suwalki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.suwalki.wrotapodlasia.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usługi utworzenia, prowadzenia Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (dalej PSZOK)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e2bfadd-b14c-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00038845
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044065/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Prowadzenie Gminnego Punktu Selektywnej Zbióeki Odpadów Komunalnych (PSZOK)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne: art. 305 ust 2 ustawy Pzp w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne: W dniu 07.12.2023r. ogłoszeniem o nr 2023/BZP 00538911/01 wszczęto postępowanie pn. Wykonanie usługi utworzenia, prowadzenia Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (dalej PSZOK) w trybie podstawowym bez negocjacji mające na celu wyłonienie wykonawcy. W terminie do 15.12.2023r. nie złożono żadnej oferty. Na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielnie zamówienia w dniu 15.12.2023r.
Powyższe stanowi przesłankę do udzielenia zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 ust 2 ustawy Pzp.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-4caf642b-9502-11ee-9ee7-e2087ac16d09
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.32.2023.EW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1329065,17 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 149921,47 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie usługi utworzenia, prowadzenia Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (dalej PSZOK).
3.1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Wykonanie usługi utworzenia, prowadzenia Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (dalej PSZOK)”, dostępnego dla właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Suwałki, którzy uiszczają opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi na rzecz gminy, a także zagospodarowania odpadów dostarczanych do PSZOK przez ww. właścicieli na terenie gminy Suwałki lub Miasta Suwałki na nieruchomości stanowiącej własność Wykonawcy lub co, do której Wykonawca posiada tytuł prawny na czas przystąpienia do negocjacji i co najmniej na okres świadczenia usług (np.: użytkowania wieczystego, umowa dzierżawy, najmu, użyczenia) a także zagospodarowanie odpadów dostarczanych przez mieszkańców Gminy Suwałki do PSZOK, w okresie od dnia 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwem Gospodarki Odpadami w Suwałkach Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8442350209
7.3.3) Ulica: ul. Sejneńska 82
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI ODPADAMI W SUWAŁKACH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI ODPADAMI W SUWAŁKACH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166929,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-02 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- DOSTAWA I WDROŻENIE INFRASTRUKTURY SPRZĘTOWEJ ORAZ OPROGRAMOWANIA DLA GMINY SUWAŁKI
- Wykonanie i montaż dioram i makiet oraz wydruk i montaż plansz w Muzeum Wigier w Starym Folwarku.
- Zakup i dostawa mięsa drobiowego oraz wędlin drobiowych dla Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach
- Dostawa oleju napędowego
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji polegającej na rozbiórce i budowie systemu kładek i mostów nad doliną rzeki Czarna Hańcza
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW OD ZAMAWIAJĄCEGO W ROKU 2025 Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Chrzanów
- Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 191212 powstałych w procesie przetworzenia odpadów wielkogabarytowych, z instalacji w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 199B
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów z nieruchomości należących do Gminy Milanówek.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie/unieszkodliwienie odpadów pochodzących z utrzymania czystości w budynkach i na terenach komunalnych Gminy Wielka Wieś w 2025 r
- Odpady budowlane i rozbiórkowe inne niż niebezpieczne dostarczane do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (...)
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.