Ogłoszenie z dnia 2021-04-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00022907/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-25
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00038998 z dnia 2021-04-23 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie pomieszczeń sanitarnych do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ SPECJALNYCH IM. JANA BRZECHWY W SZAMOTUŁACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 639652446
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kołłątaja 1
1.5.2.) Miejscowość: Szamotuły
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-500
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: +48 612920937
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zss-szamotuly.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zss-szamotuly.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.zss.powiat-szamotuly.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostosowanie pomieszczeń sanitarnych do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f19eb3d-8d5b-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038998
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00022849/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa łazienek szkolnych, przystosowanie łazienek oraz wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00022907/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSS-ZP.272.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 99020,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostosowanie pomieszczeń sanitarnych do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych.Zamawiający wymaga aby przedmiot umowy był wykonany w sposób gwarantujący dostępność dla osób niepełnosprawnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera OPZ – Załącznik nr 1a (Projekt), 1b (STWiORB) i 1c (Przedmiar) do SWZ.Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione w projekcie umowy.Płatność dokonana będzie w złotych w terminie do 30 dni od daty wydania Zamawiającemu przedmiotu umowy i dostarczenia faktury, na konto bankowe Wykonawcy wskazane w fakturze. Podstawą do wystawienia faktury jest podpisany przez zamawiającego protokół odbioru (bez uwag).Po wystawieniu i dostarczeniu do Zamawiającego faktury, ZSS zapłaci swoją część. Następnie ZSS fakturę wykonawcy przekaże do PCPR Szamotuły, który w imieniu Powiatu Szamotulskiego posiada na wydzielonym koncie bankowym środki przekazane przez PFRON na podstawie umowy nr WRR/000388/15/D na zakup samochodu w ramach ,,Programu wyrównywania Różnic między regionami III", oraz dokona płatności pozostałej części.Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę do 121.794,78 zł, z tego PFRON dofinansuje zadanie w wysokości 36538,43 zł, środki Powiatu to 85256,35 zł.2) GwarancjaMinimalne warunki gwarancji: 3 lata od dnia odbioru przedmiotu zamówienia.3) Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 33196200-2 Sprzęt dla osób niepełnosprawnych 44411000-4 Wyroby sanitarne
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
44411000-4 - Wyroby sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105545,32
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 175594,01
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105545,32
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA MACIEJ OLECH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 75631842083
7.3.3) Ulica: POŁAJEWO WINIARY
7.3.4) Miejscowość: POŁAJEWO WINIARY
7.3.5) Kod pocztowy: 64-710
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105545,32
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-07-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-04-23 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z SZAMOTUŁ
- Sukcesywna dostawa odczynników do posiadanego analizatora ABL 90 flex plus.
- Sukcesywna dostawa artykułów gospodarczych
- "Dostawa fabrycznie nowego ciągnika dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Szamotułach" Sp. z o.o.
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1838P Wartosław - Lubowo w m. Wartosław na odcinku ok. 200mb"
- Wyposażenie klatki schodowej "K2" występującej w SP ZOZ w Szamotułach w system oddymiania.
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 2738P Nowy Tomyśl - Duszniki od km 0+000,00 do km 0+995,00"
więcej: przetargi w Szamotułach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty instalacyjne w budynku przy ul. Popiełuszki 8 w Kątach Wrocławskich
- "Przebudowa holu głównego Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych"
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO MOJE BOISKO - ORLIK 2012 PRZY UL. OSIEDLE WYZWOLENIA W TURKU
- "Remont skrzydła zachodniego i południowego budynku Muzeum przy ul. 3 Maja 19. Etap VI."
- Remont pomieszczenia łaźni w pawilonie A w Areszcie Śledczym w Poznaniu
- Rozbudowa i przebudowa budynku Oddziału Psychiatrycznego o Punkt Zgłoszeniowo-Konsultacyjny z Poradnią Zdrowia Psychicznego i pomieszczeniami dla zespołów leczenia środowiskowego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.