Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-13
Wieluń: Zadanie Nr 1 Wykonanie docieplenia ścian i dachu oraz izolacji fundamentu
w budynku mieszkalnym przy ul. Zamenhofa 15 w Wieluniu
Zadanie Nr 2 Wykonanie docieplenia ścian szczytowych oraz izolacji
fundamentu w budynku mieszkalnym przy ul. Skłodowskiej 2 w Wieluniu
Zadanie nr 3 Wykonanie docieplenia ścian szczytowych oraz izolacji
fundamentu w budynku mieszkalnym przy ul. Skłodowskiej 6 w Wieluniu
Zadanie nr 4 Wykonanie remontu kominów, zabezpieczenia antykorozyjnego
dachu oraz wymiany rynien i rur spustowych w budynku mieszkalnym przy
ul. Skłodowskiej 17 w Wieluniu
Numer ogłoszenia: 200038 - 2012; data zamieszczenia: 13.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. , ul. Zamenhofa 17, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 043 8433115, faks 043 8434217.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.komunalne.wielun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spólka z ograniczoną odpowiedzialnością z 100 % udziałem Gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie Nr 1 Wykonanie docieplenia ścian i dachu oraz izolacji fundamentu w budynku mieszkalnym przy ul. Zamenhofa 15 w Wieluniu Zadanie Nr 2 Wykonanie docieplenia ścian szczytowych oraz izolacji fundamentu w budynku mieszkalnym przy ul. Skłodowskiej 2 w Wieluniu Zadanie nr 3 Wykonanie docieplenia ścian szczytowych oraz izolacji fundamentu w budynku mieszkalnym przy ul. Skłodowskiej 6 w Wieluniu Zadanie nr 4 Wykonanie remontu kominów, zabezpieczenia antykorozyjnego dachu oraz wymiany rynien i rur spustowych w budynku mieszkalnym przy ul. Skłodowskiej 17 w Wieluniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Wykonanie docieplenia ścian i dachu oraz izolacji fundamentu w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Zamenhofa 15 w Wieluniu Zakres robót obejmuje m.in. Ocieplenie ścian płytami styropianowym metoda lekka mokrą wraz z przygotowaniem podłoża i ręczne wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z gotowej mieszanki akrylowej - 641,89 m2 Ocieplenie ścian płytami styropianowymi metoda lekką mokrą wraz z przygotowaniem powierzchni i ręczne wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z tynku żywicznego - 22,26 m2 Wymiana stolarki okiennej zespolonej na okna z PCV - 20,03 m2 Wymiana stolarki drzwiowej na drzwi stalowe szt.2 - 3,83 m2 Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej fundamentu i ścian poniżej terenu - 70,49 m2 Ocieplenie fundamentów i ścian poniżej terenu płytami styropianowymi metoda lekka mokrą przy użyciu gotowych zapraw klejowych - 70,49 m2 Rozebranie przewodów kominowych - 1,355 m3 Wymurowanie kominów kominowych z cegły pełnej klasy 200 - 1,71 m3 Wymiana obróbek blacharskich z blachy powlekanej - 73,71 m2 Wymiana rynien dachowych na rynny z blachy powlekanej - 35,02 m Wymiana rynien spustowych na rynny z blachy powlekanej - 35,02 m Naprawa pokrycia dachowego papą termozgrzewalną jednokrotne pokrycie z wykonaniem izolacji cieplnej z płyt styropianowych obustronnie laminowanych warstwą papy podkładowej - 192,17 m2 Dwukrotne malowanie starych tynków wewnętrznych farbami olejnymi z dwukrotnym szpachlowaniem - 57,87 m2 Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków ścian i sufitów z uprzednim przygotowaniem powierzchni - 142,34 m2 Dwukrotne malowanie farbą olejną schodów i balustrad - 82,57 m2 Zadanie Nr 2 Wykonanie docieplenia ścian szczytowych oraz izolacji fundamentu w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Skłodowskiej 2 w Wieluniu Zakres robót obejmuje m.in. Ocieplenie ścian płytami styropianowymi metoda lekką mokrą wraz z przygotowaniem podłoża i ręczne wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z gotowej mieszanki akrylowej - 206,10 m2 Ocieplenie ścian płytami styropianowymi metoda lekką mokrą wraz z przygotowaniem podłoża i ręczne wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z tynku żywicznego - 4,26 m2 Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej fundamentu - 141,40 m2 Ocieplenie fundamentu płytami styropianowymi metodą lekką mokrą - 141,40 m2 Wymiana stolarki okiennej na okna z PCV - 6,35 m2 Wymiana rur spustowych z blachy na rury z tworzyw sztucznych - 27,18 m Wymiana przewodów pionowych instalacji odgromowej - 26,40 m Zadanie Nr 3 Wykonanie docieplenia ścian szczytowych oraz izolacji fundamentu w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Skłodowskiej 6 w Wieluniu Zakres robót obejmuje m.in. Ocieplenie ścian płytami styropianowymi metoda lekką mokrą wraz z przygotowaniem podłoża i ręczne wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z gotowej mieszanki akrylowej - 199,63 m2 Ocieplenie ścian płytami styropianowymi metoda lekką mokrą wraz z przygotowaniem podłoża i ręczne wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z tynku żywicznego - 7,93 m2 Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej fundamentu - 149,32 m2 Ocieplenie fundamentu płytami styropianowymi metodą lekką mokrą - 149,30 m2 Wymiana stolarki okiennej na okna z PCV - 11,96m2 Wymiana przewodów pionowych instalacji odgromowej - 26,09 m Zadanie Nr 4 Wykonanie remontu kominów , zabezpieczenia antykorozyjnego dachowego oraz wymiany rynien i rur spustowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym ul. Skłodowskiej 17 w Wieluniu Zakres robót obejmuje m.in. Rozebranie przewodów kominowych wolnostojących - 21,75 m3 Wymurowanie przewodów kominowych wolnostojących z cegły klinkierowej - 15,31 m3 Wykonanie daszków zabezpieczających - 12,50 m2 Murowanie czapek kominów z cegieł klinkierowych -1,827 m3 Obsadzenie kratek wentylacyjnych 14x14 - 158 szt Malowanie pokrycia dachu farbami chlorokauczukowymi - 479,71 m2 Obróbki blacharskie z blachy powlekanej kalenica - 15,78 m2 Izolacje cieplne z wełny mineralnej gr. 5 cm - 31,56 m2 Wymiana rur spustowych na rury z blachy powlekanej - 46,16 m Wymiana rynien dachowych na rynny z blachy powlekanej - 63,12 m Montaż płotków przeciwśniegowych - 63 m.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.26.12.00 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących 45.41.00.00 - Tynkowanie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium do dnia 28.06.2012r do godz 10.00 w wysokości Zadanie nr 1 6000,00 zł , Zadanie nr 2 3000,00 zł , Zadanie nr 3 3000,00 zł , Zadanie nr 4 3000,00 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykaz robót budowlanych - wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający następujące dane: rodzaj i wartość robót budowlanych, datę i miejsce wykonania - Załącznik nr 8 Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi - Załącznik nr 4 wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także z zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - Załącznik nr 5.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.komunalne.wielun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o. o. w Wieluniu , ul. Zamenhofa 17 pok. 19.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat zamawiającego , ul. Zamenhofa 17 , 98-300 Wieluń.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WIELUNIA
- "Budowa kanalizacji sanitarnej ul. Jagiełły w Wieluniu"
- Doposażenie pracowni zawodowych dla kierunków Technik Informatyk oraz Technik Grafiki i Poligrafii Cyfrowej w zakresie infrastruktury sieciowej.
- Zakup i sukcesywna dostawa środków czystości dla jednostek organizacyjnych Powiatu Wieluńskiego i powiatowych osób prawnych.
- "Budowa ulicy Ludowej w Wieluniu"
- Budowa budynku administracyjno-gospodarczego wraz z chłodnią na sadzonki w Gospodarstwie Szkółkarskim w Mierzycach
więcej: przetargi w Wieluniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i wyposażenie Oddziału Chirurgii Dziecięcej Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - I część w systemie zaprojektuj i wykonaj
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 15 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Białymstoku
- Remont sali gimnastycznej z pomieszczeniem do przechowywania sprzętu sportowego oraz sali do tenisa stołowego w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 18 w Krakowie przy ul. Senatorskiej 35
- Adaptacja i modernizacja zabytkowego obiektu na potrzeby Galerii im. Sleńdzińskich przy ul. Rynek Kościuszki 4 - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
- Remont posadzki foyer Teatru Dramatycznego w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostosowanie budynku Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Stanisława Liebharta w Lublinie do wymagań ochrony przeciwpożarowej - Etap 2.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.