Ogłoszenie z dnia 2024-01-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00539201/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-07
- 2023/BZP 00560130/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dróg gminnych: ul. Zagrodowa (102528L), ul. Wileńska (114424L), ul. Kresów Wschodnich
w m. Łuków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łuków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582380
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 17
1.5.2.) Miejscowość: Łuków
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.lukow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7e1810e8-9507-11ee-9ee7-e2087ac16d091.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa dróg gminnych: ul. Zagrodowa (102528L), ul. Wileńska (114424L), ul. Kresów Wschodnichw m. Łuków
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e1810e8-9507-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00039008
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00539201
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.24.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową dróg wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa dróg gminnych: ul. Zagrodowa (102528L), ul. Wileńska (114424L), ul. Kresów Wschodnich w m. Łuków”. Zadanie obejmuje prace w zakresie budowy: jezdni, ścieżki rowerowej, chodników, zieleni, zjazdów, ciągów pieszo-rowerowych, kanalizacji deszczowej z przykanalikami i wpustami deszczowymi, oświetlenia, kanału technologicznego oraz oznakowania poziomego i pionowego.
4.2. W zakres opracowania wchodzi przebudowa linii elektroenergetycznej nN kolidującej z budową ulicy Zagrodowej.
4.3. Inwestycja zlokalizowana jest na działkach należących do Inwestora stanowiących pas drogowy.
4.4. Roboty budowlane należy wykonać na podstawie:
4.4.1. Decyzji Nr 1367/2021 z dnia 28.02.2022r. o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej
( ulica Nr 5,8 zawarta w ulicach Nr 3-8);
4.4.2. zgłoszenia budowy Nr B.6743.194.2021.PW z dnia 05.03.2021 r. dotyczącego przebudowy linii elektroenergetycznej kolidującej z budową ulicy Zagrodowej (ulica 8)
4.5. Zakres robót do wykonania zgodnie z założeniami projektowymi objęty zamówieniem, przedstawiony graficznie w Załączniku Nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia stanowi budowę:
4.5.1. Ulicy Nr 5 wraz z skrzyżowaniem wyniesionym łączącym z ulicą Nr 6 i Nr 7 oraz włączeniem do ulicy Zagrodowej (początek opracowania km 0+043,45, koniec opracowania km 0+217,48), uwzględniając studnię S29 oraz przyległe dwa wpusty deszczowe
4.5.2. Ulicy Nr 8 i Kresów Wschodnich z włączeniem do ul. Wereszczakówny (początek opracowania km 0+000,00, koniec opracowania km 0+554,40).
4.6. Zakres robót budowlanych zgodnie z założeniami projektowymi obejmuje
w szczególności wykonanie:
4.6.1. prac przygotowawczych w tym m.in. porządkowych, geodezyjnych, itp.;
4.6.2. kanalizacji deszczowej;
4.6.3. robót ziemnych z wymianą gruntu;
4.6.4. ustawienia krawężników i obrzeży;
4.6.5. ciągu pieszo rowerowego z kostki brukowej;
4.6.6. ścieżki rowerowej z kostki brukowej bezfazowej;
4.6.7. chodników ze zjazdami z kostki brukowej bezfazowej;
4.6.8. podbudowa i nawierzchnia jezdni z betonu afsfaltowego (7 cm warstwa zasadnicza, 5 cm warstwa wiążąca, 4 cm warstwa ścieralna),
4.6.9. regulacji włazów, zaworów, wpustów urządzeń podziemnych oraz sieci nowopowstałych i istniejących do właściwego poziomu zgodnego z projektem;
4.6.10. oświetlenia ulicznego i kanału technologicznego;
4.6.11. prac związanych z usunięciem kolizji linii elektroenergetycznej;
4.6.12. oznakowania poziomego i pionowego;
4.6.13. wykończeniowe prace porządkowe, w tym prace związane z wykonaniem zieleńcy zawierających darninę trawiastą z dopuszczeniem możliwości wykonania nasadzeń roślinności piennej przez Zamawiającego.
4.7. Prace budowlane poszczególnych branż powinny być ze sobą skoordynowane i prowadzone w taki sposób, aby zachować prawidłową kolejność wykonywanych zadań.
4.8. Wykonawca przywróci zajęty teren do stanu pierwotnego. Przedmiot Zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo w przedmiarze robót stanowiących załącznik do SIWZ.
4.9. Roboty należy realizować po uprzednim zawiadomieniu w imieniu Zamawiającego Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Łukowie o terminie rozpoczęcia robót budowlanych.
4.10. Po zakończeniu robót, w imieniu Zamawiającego zawiadomić Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Łukowie o zakończeniu budowy.
4.11. Oferta Wykonawcy powinna uwzględniać koszty zapewnienia bieżącej obsługi geodezyjnej oraz wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
4.12. Zamawiający wymaga od oferenta stosowania się do złożonego harmonogramu płatności w związku z realizacją Projektu przy udziale dofinansowania ze środków budżetu państwa
4.13. Realizacja robót budowlanych w oparciu o złożony harmonogram terminowo – finansowy robót z uwzględnieniem limitu finansowania na dany rok kalendarzowy.
4.14. Zamawiający wymaga przedłożenia kosztorysu ofertowego oraz harmonogramu rzeczowo terminowo – finansowego z podziałem na poszczególne miesiące i lata realizacji zadania, przy uwzględnieniu określonego limitu finansowania przedmiotowej realizacji.
Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówieniaINNE PRZETARGI Z ŁUKOWA
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla SPZOZ w Łukowie
- Zakup oleju napędowego i etyliny z tankowaniem pojazdów w 2025 roku
- Rozbudowa wybranych odcinków sieci wodociągowej
więcej: przetargi w Łukowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania robót modernizacji instalacji wody dejonizowanej klasy pierwszej budynku Małopolskie Centrum Biotechnologii UJ, Krakowie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.