Ogłoszenie z dnia 2021-04-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00018446/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-16
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00039059 z dnia 2021-04-23 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy artykułów gospodarczych dla Aresztu Śledczego w Warszawie-Białołęce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy w Warszawie-Białołęce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320495
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ciupagi 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-016
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 223217601
1.5.8.) Numer faksu: 228111537
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_as_warszawa_bialoleka@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/as_warszawa_bialoleka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa jednostka nieposiadająca osobowości prawnej.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy artykułów gospodarczych dla Aresztu Śledczego w Warszawie-Białołęce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd162c10-8650-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00039059
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00017872/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawy artykułów gospodarczych dla Aresztu Śledczego w Warszawie-Białołęce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018446/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DKw.2232.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 128355,57 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
środki czystości:Kij wykonany z drewna do szczotki/mopa/miotła - 350szt.;Kostka do WC- 350szt.;Miska plastikowa - 100szt.;Mleczko do czyszczenia i konserwacji mebli drewnianych - 180szt.;Mop sznurkowy (bez kija) - 550szt.;Odświeżacz powietrza w sprayu (aerozol) - 400szt.;Pasta płynna do czyszczenia powierzchni gres, lastryko, pcv, - 200 poj.;Płyn/żel do czyszczenia WC - 330szt.;Szczotka do WC + pojemnik na szczotkę - 170kpl;Szczotka/miotła do zamiatania (bez kija) - 350szt.;Szufelka+zmiotka - 250kpl.;Ścierka do kurzu - 450szt.;Środek/pasta do czyszczenia powierzchni łazienkowych - 250szt.;Wiadro z rączką (do noszenia wiadra) - 280szt.;Wiadro z rączką (do noszenia wiadra) z wyciskaczem do mopów sznurkowych - 30szt.;Wiadro z rączką (do noszenia wiadra), z wyciskaczem do mopów płaskich - 10szt.;Wkład mopa płaskiego - 13szt.;Zestaw do mycia podłóg: kij, uchwyt do wkładu mopa płaskiego, wkład mopa płaskiego - 10zestawów;Zmywak do naczyń, gąbkowy - 1100szt.;Zmywak do mycia naczyń, metalowy (nie spiralny) - 280szt.;Worek na odpady. 35 litrów, zielony - 4000rolek;Worek na odpady, 35 litrów, żółty - 4000rolek;Worek na odpady, 35 litrów, niebieski - 4000rolek;Rękawiczki z folii HDPE - 70000szt;Papier toaletowy - 15000rolek4.5.3.) Główny kod CPV: 39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18424300-0 - Rękawice jednorazowe
18930000-7 - Worki i torby
33761000-2 - Papier toaletowy
4.5.5.) Wartość części: 39607,25 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
należności dla osadzonych:Płyn do mycia naczyń: o pojemności 0,20litra - 35000litrów, o pojemności 1 litr - 500litrów, o pojemności 5 litrów - 850litrów;Płyn do mycia uniwersalny: o pojemności 0,50litra - 2800litrów, o pojemności 5litrów - 2500litrów;Płyn do mycia WC: o pojemności 1 litra - 5000litrów;Płyn do mycia szyb: o pojemności 0,50litra - 350litrów;Mydło w płynie: o pojemności 5 litrów - 2000litrów;Szampon do włosów: w opakowaniu 0,10 litra - 2000litrów;Worki HDPE: pojemność 35 litrów - 100rolek;Worki HDPE: pojemność 60 litrów - 300rolek;Worki HDPE: pojemność 120 litrów - 200rolek;Worki HDPE: pojemność 160 litrów - 420rolek;Worki HDPE: pojemność 240 litrów - 700rolek;Ręczniki papierowe jednorazowe, składane "ZZ": wkład 200listków - 9000wkładów;Proszek do prania uniwersalny: w saszetkach 0,20kg - 3500kg4.5.3.) Główny kod CPV: 39831000-6 - Preparaty piorące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń
4.5.5.) Wartość części: 88748,32 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39607,25
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59834,03
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39607,25
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU "Dafi" Adam Łobodziński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5422204696
7.3.3) Ulica: Kombatantów 1
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-110
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39607,25
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-20Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88748,32
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114589,26
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88748,32
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU "Dafi" Adam Łobodziński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5422204696
7.3.3) Ulica: Kombatantów 1
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-110
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88748,32
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-202021-04-23 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie dokumentacji projektowej na dostosowanie powierzchni i przebudowę instalacji dla potrzeb nowego laboratorium Działu Ministyntez w Ł-IChP w Warszawie wraz z nadzorem autorskim
- Świadczenie usługi wynajmu, dostawy oraz wymiany mat podłogowych na terenie obiektów Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie
- "Usługa produkcji serii siedmiu filmów promocyjnych dla siedmiu sektorów w projekcie Umiędzynarodowienie MŚP - Brand HUB wraz z ich coroczną aktualizacją"
- Aktualizacja dokumentacji projektowej na wymianę instalacji elektrycznej w ramach realizacji zadania "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A"
- Wymiana stolarki drzwiowej w lokalach mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 698 na odcinku od km 35+800 do km 36+890 w m. Chotycze, powiat łosicki, województwo mazowieckie." - nr postępowania 061/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Postaw na kwalifikacje" - z podziałem na V części
- Dostawa rękawic chirurgicznych i diagnost., sprzętu medycznego do ciągłej terapii nerkozastępczej, papierów rejestracyjnych oraz pasków testowych do glukometrów do Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
- Dostawa różnych środków czystości, dezynfekcyjnych i chemicznych z podziałem na części
- Dostawa rękawic medycznych.
- Dostawa materiałów medycznych i sprzętu jednorazowego dla Zespołu Lecznictwa Otwartego Sp. z o.o. w podziale na 7 części.
- Zakup materiałów chemicznych i biurowych dla Gminy Myślenice i jej jednostek
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.