eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KsiężpolBudowa integracyjnych i ogólnodostępnych placów zabaw w ramach realizacji programu "Dostępna przestrzeń publiczna"



Ogłoszenie z dnia 2024-01-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa integracyjnych i ogólnodostępnych placów zabaw w ramach realizacji programu „Dostępna przestrzeń publiczna”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KSIĘŻPOL

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369095

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Biłgorajska 12

1.5.2.) Miejscowość: Księżpol

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-415

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@ksiezpol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugksiezpol.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzp.ksiezpol.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa integracyjnych i ogólnodostępnych placów zabaw w ramach realizacji programu „Dostępna przestrzeń publiczna”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db9353f5-8aa0-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00039093

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00012437/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.18 Budowa integralnych placów zabaw i ogólnodostępnychw ramach realizacji programu "Dostępna przestrzeń publiczna"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00513372

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW.251.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. 1) Przedmiot zamówienia obejmuje w ramach Części 1 Budowę integracyjnego i ogólnodostępnego placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Księżpolu w ramach realizacji programu Dostępna przestrzeń publiczna. Lokalizacja inwestycji Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Księżpolu, ul. Biłgorajska 11, Dz. Nr 207/13 obręb geodezyjny Księżpol. Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych i montaż wyposażenia oraz nawierzchni bezpiecznej placu zabaw w szczególności:
a. przygotowanie terenu pod inwestycję,
b. dostawę i montaż urządzeń oraz wyposażenia placu zabaw wraz z fundamentowaniem,
c. wykonanie nawierzchni bezpiecznej poliuretanowej wraz z podbudową oraz obrzeżami – 236,22 m 2,
d. uporządkowanie terenu wraz z obsianiem trawą.
e. wyposażenie placu zabaw obejmuje :
I. huśtawka integracyjna bocianie gniazdo – relaks sensoryka,
II. Zestaw zabawowo-sprawnościowy – zabawa ruchowa oraz sensoryczna,
III. Trampoliny ziemne - rozwój sprawnościowy, koordynacja ruchowa
IV. Karuzela integracyjna dostępna dla osób na wózkach oraz miejscami siedzącymi dla osób na wózkach i bez wózków – zabawa ruchowa
V. Huśtawka dostępna dla osób na wózkach – zabawa ruchowa, koordynacja
VI. Tablica informacyjna
VII. ławka wolnostojąca bez oparcia wokół drzewa
VIII. nawierzchnia bezpieczna – nawierzchnia poliuretanowa wylewana bezpieczna.
IX. Wszystkie urządzenia oraz wyposażenie na konstrukcji stalowej, ocynkowanej ogniowo i malowanej proszkowo w kolorach szarości lub zieleni. Elementy uzupełniające z tworzywa odpornego na warunki atmosferyczne. Nie dopuszcza się elementów ze sklejki lub drewna ( poza ławką). Urządzenia fundamentowane. Nawierzchnia bezpieczna poliuretanowa wylewana, wielobarwna na podbudowie z kruszywa.
f. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10a do SWZ
g. Szczegółowy zakres prac budowalnych oraz parametry urządzeń i wyposażeni zostały zawarte w dokumentacji projektowej obejmującej Projekt zagospodarowania terenu, Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i Przedmiar robót uzupełniający dokumentację, stanowiących załącznik nr 11a do SWZ. W kalkulacji ceny oferty Wykonawca winien uwzględnić wszystkie wymagania i warunki wymagane do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia;
2) W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest również do:
a) organizacji i zagospodarowania zaplecza budowy;
b) Wykonawca przed przystąpienie do realizacji zadania ma obowiązek uzyskać akceptację Zamawiającego i Projektanta dotyczącą :
I. Nawierzchni bezpiecznej – dostarczenie próbki wraz ze specyfikacją producenta i certyfikatem.
II. Urządzeń placów zabaw - dostarczenie specyfikacji wraz z dokumentacją fotograficzną.
c) zapewnienia bieżącej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, rozpoczęcie robót po geodezyjnym wyznaczeniu obiektu w terenie, wykonanie dokumentacji powykonawczej, łącznie z dokumentacją geodezyjną (inwentaryzacją powykonawczą) wszystkich prac, zatwierdzoną przez odpowiedni, z uwagi na lokalizację robót Urząd Geodezji i Kartografii;
d) opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia o ile jest wymagany;
e) szczególne dbanie o bezpieczeństwo i prawidłowe oznakowanie terenu budowy oraz zabezpieczenie prac budowalnych z uwagi na teren Szkoły Podstawowej ;
f) Przedstawienie Wykonawcy harmonogramu prac budowlanych uzgodnienie go z Dyrektorem szkoły
g) w przypadku zniszczeń lub uszkodzeń podczas prowadzenia robót - naprawienie ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego;
h) zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy;
i) utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci;
j) udzielenia rękojmi za wady fizyczne i prawne oraz gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane i wbudowane urządzenia na okres min. 36 miesięcy, licząc od dnia następnego po dokonaniu odbioru końcowego zadania (niezależnie od wystawianych gwarancji przez producentów urządzeń);
k) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych zgłoszonych przez zamawiającego (w okresie objętym gwarancją/rękojmią);
l) po zakończeniu robót należy doprowadzić teren budowy do stanu pierwotnego, wykonać demontaż obiektów tymczasowych, uporządkować teren oraz przekazać go zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego.
2. Rozwiązania równoważne.
1) W przypadku użycia w SWZ lub załącznikach tj. wszędzie tam gdzie w dokumentacji projektowej oraz innych dokumentach wykonania zamówienia i odbioru robót budowlanych w odniesieniu do norm o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne".
2) W przypadku, gdy w SWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i ma na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując konkretne oznaczenie lub konkretny produkt dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych na poziomie parametrów wskazanego produktu lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Materiały i urządzenia przed wybudowaniem będą przedstawione zamawiającemu do akceptacji z określeniem równoważności.
3) Wszędzie tam gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty, materiały, urządzenia lub rozwiązania lub odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, innych dokumentów zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę produktów, materiałów, urządzeń lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w dokumentacji projektowej standardów oraz będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia do stosowania oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z wymaganiami zamawiającego określonymi w projekcie i SWZ .Materiały i urządzenia przed wybudowaniem będą przedstawione zamawiającemu do akceptacji z określeniem równoważności.
4) Nie dopuszcza się stosowania produktów zbudowanych z inny materiałów niż opisane w dokumentacji projektowej oraz nie dopuszcza się jakichkolwiek odstępstw od przedstawionych parametrów technicznych ponad tolerancję +/- 5% (dotyczy to zarówno wymiarów urządzenia oraz budowy urządzenia).
3. Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy.
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia dla obu części przez wykonawcę i podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1320) wskazane poniżej czynności w zakresie:
a) wykonywaniu robót przygotowawczych i ziemnych;
b) profilowaniu i zagęszczanie podłoża;
c) wykonywaniu prac brukarskich, i betoniarskich;
d) montaż gotowych elementów;
e) obsługa maszyn, urządzeń i sprzętu budowlanego;
f) pracach wykończeniowych;
g) transportem;
h) innych prac wykonywanych fizycznie w ramach realizacji przedmiotu zamówienia jak również za pomocą maszyn i urządzeń budowlanych nie wymienionych powyżej.
2) Sposób weryfikacji zatrudnienia osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ.
3) Zamawiający nie określa innych wymagań w zakresie zatrudnienia, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
4. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
5. Zgodnie z art. 100 ust. 1 Zamawiający wymaga aby Wykonawca podczas prac budowlanych uwzględnił dostępność wykonanej inwestycji dla wszystkich użytkowników w tym osób niepełnosprawnych w zakresie spadków, wyposażenia oraz ukształtowania przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis zapewnienia dostępności zawiera dokumentacja projektowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45000000-7 - Roboty budowlane

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 343222,18 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. 1) Przedmiot zamówienia obejmuje w ramach Części 2 Budowa integracyjnego placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej im. Zofii Krawieckiej w Majdanie Starym w ramach realizacji programu Dostępna przestrzeń publiczna. Lokalizacja inwestycji Szkoła Podstawowa im. Zofii Krawieckiej w Majdanie Starym, Majdan Stary 21. Dz. nr 1296/2 obręb geodezyjny Majdan Stary. Na potrzeby realizacji inwestycji przeznaczone zostały 2 obszary terenu szkolnego w dwóch lokalizacjach na terenie placówki:
a. Strefa 1 – REKREACYJNA, zlokalizowana z południowej strony budynku szkoły, wyposażona w
urządzenia wspomagające wypoczynek oraz integrację tj. huśtawki, zestaw kul wspinaczkowych, ławkę:
I. Huśtawka integracyjna hamak – relaks, sensoryka
II. Huśtawka integracyjna bocianie gniazdo – relaks, sensoryka
III. Zestaw zabawowo-wspinaczkowy kule – zabawa ruchowa oraz sensoryczna
Powierzchnia terenu pod Strefę 1 (po obrysie obrzeża oddzielającego trawnik od nawierzchni utwardzonej istniejącej oraz do ogrodzenia) – 472,07 m2
-. nawierzchnia bezpieczna – 79,50 m2
-. trawnik – 392,57 m2
b. Strefa 2 - SPORTOWA, zlokalizowana z północnej strony budynku szkoły, wyposażona w urządzenia sprawnościowe uzupełniające funkcje siłowni plenerowej oraz boiska tj: zestaw trampolin ziemnych, linarium sprawnościowe z tablicami sensorycznymi:
I. Linarium sprawnościowe z tablicami sensorycznymi lub zestaw sprawnościowy – rozwój
II. sprawnościowy, koordynacja ruchowa
I. Trampoliny ziemne – rozwój sprawnościowy, koordynacja ruchowa, rozgrzewka
II. Tablica informacyjna
III. Nawierzchnia bezpieczna – maty przerostowe. Powierzchnia terenu pod Strefę 2 (po obrysie obrzeża oddzielającego trawnik od nawierzchni utwardzonej istniejącej oraz skarpy od strony boiska) – 180,60 m2
-. nawierzchnia bezpieczna – 101,40 m2
-. trawnik – 79,20 m2
c. Wszystkie projektowane urządzenia oraz wyposażenie na konstrukcji stalowej, ocynkowanej ogniowo i malowanej proszkowo w kolorach szarości lub zieleni. Elementy uzupełniające z tworzywa odpornego na warunki atmosferycznego. Nie dopuszcza się elementów ze sklejki lub drewna (poza ławką). Urządzenia fundamentowane. Nawierzchnia bezpieczna z mat w kolorze czarnym kotwiona do podłoża.
d. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10b do SWZ
e. Szczegółowy zakres prac budowalnych oraz parametry urządzeń i wyposażeni zostały zawarte w dokumentacji projektowej obejmującej Projekt zagospodarowania terenu, Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i Przedmiar robót uzupełniający dokumentację, stanowiących załącznik nr 11b do SWZ. W kalkulacji ceny oferty Wykonawca winien uwzględnić wszystkie wymagania i warunki wymagane do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia 2) W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest również do:
a) organizacji i zagospodarowania zaplecza budowy;
b) Wykonawca przed przystąpienie do realizacji zadania ma obowiązek uzyskać akceptację Zamawiającego i Projektanta dotyczącą :
I. Nawierzchni bezpiecznej – dostarczenie próbki wraz ze specyfikacją producenta i certyfikatem.
II. Urządzeń placów zabaw - dostarczenie specyfikacji wraz z dokumentacją fotograficzną.
c) zapewnienia bieżącej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, rozpoczęcie robót po geodezyjnym wyznaczeniu obiektu w terenie, wykonanie dokumentacji powykonawczej, łącznie z dokumentacją geodezyjną (inwentaryzacją powykonawczą) wszystkich prac, zatwierdzoną przez odpowiedni, z uwagi na lokalizację robót Urząd Geodezji i Kartografii;
d) opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia o ile jest wymagany;
e) szczególne dbanie o bezpieczeństwo i prawidłowe oznakowanie terenu budowy oraz zabezpieczenie prac budowalnych z uwagi na teren Szkoły Podstawowej ;
f) Przedstawienie Wykonawcy harmonogramu prac budowlanych uzgodnienie go z Dyrektorem szkoły
g) w przypadku zniszczeń lub uszkodzeń podczas prowadzenia robót - naprawienie ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego;
h) zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy;
i) utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci;
j) udzielenia rękojmi za wady fizyczne i prawne oraz gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane i wbudowane urządzenia na okres min. 36 miesięcy, licząc od dnia następnego po dokonaniu odbioru końcowego zadania (niezależnie od wystawianych gwarancji przez producentów urządzeń);
k) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych zgłoszonych przez zamawiającego (w okresie objętym gwarancją/rękojmią);
l) po zakończeniu robót należy doprowadzić teren budowy do stanu pierwotnego, wykonać demontaż obiektów tymczasowych, uporządkować teren oraz przekazać go zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego.
2. Rozwiązania równoważne.
1) W przypadku użycia w SWZ lub załącznikach tj. wszędzie tam gdzie w dokumentacji projektowej oraz innych dokumentach wykonania zamówienia i odbioru robót budowlanych w odniesieniu do norm o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne".
2) W przypadku, gdy w SWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i ma na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując konkretne oznaczenie lub konkretny produkt dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych na poziomie parametrów wskazanego produktu lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Materiały i urządzenia przed wybudowaniem będą przedstawione zamawiającemu do akceptacji z określeniem równoważności.
3) Wszędzie tam gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty, materiały, urządzenia lub rozwiązania lub odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, innych dokumentów zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę produktów, materiałów, urządzeń lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w dokumentacji projektowej standardów oraz będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia do stosowania oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z wymaganiami zamawiającego określonymi w projekcie i SWZ .Materiały i urządzenia przed wybudowaniem będą przedstawione zamawiającemu do akceptacji z określeniem równoważności.
4) Nie dopuszcza się stosowania produktów zbudowanych z inny materiałów niż opisane w dokumentacji projektowej oraz nie dopuszcza się jakichkolwiek odstępstw od przedstawionych parametrów technicznych ponad tolerancję +/- 5% (dotyczy to zarówno wymiarów urządzenia oraz budowy urządzenia).
3. Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy.
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia dla obu części przez wykonawcę i podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1320) wskazane poniżej czynności w zakresie:
a) wykonywaniu robót przygotowawczych i ziemnych;
b) profilowaniu i zagęszczanie podłoża;
c) wykonywaniu prac brukarskich, i betoniarskich;
d) montaż gotowych elementów;
e) obsługa maszyn, urządzeń i sprzętu budowlanego;
f) pracach wykończeniowych;
g) transportem;
h) innych prac wykonywanych fizycznie w ramach realizacji przedmiotu zamówienia jak również za pomocą maszyn i urządzeń budowlanych nie wymienionych powyżej.
2) Sposób weryfikacji zatrudnienia osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ.
3) Zamawiający nie określa innych wymagań w zakresie zatrudnienia, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
4. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
5. Zgodnie z art. 100 ust. 1 Zamawiający wymaga aby Wykonawca podczas prac budowlanych uwzględnił dostępność wykonanej inwestycji dla wszystkich użytkowników w tym osób niepełnosprawnych w zakresie spadków, wyposażenia oraz ukształtowania przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis zapewnienia dostępności zawiera dokumentacja projektowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45000000-7 - Roboty budowlane

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 185233,11 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 362433,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 519000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 362433,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ACORDI Dominik Ziobro

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180773870

7.3.3) Ulica: Budziwojska

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-317

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 362433,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 266000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa EPX Paweł Matera

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180498345

7.3.3) Ulica: -

7.3.4) Miejscowość: Pustków

7.3.5) Kod pocztowy: 39-205

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamówienie finansowane jest w części ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach realizacji programu „ Dostępna przestrzeń publiczna” oraz w części z budżetu gminy Księżpol.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.