Ogłoszenie z dnia 2021-04-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00015711/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-10
- 2021/BZP 00015711/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-10 (po zmianach)
- 2021/BZP 00015711/03 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-10 (po zmianach)
- 2021/BZP 00018124/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-16
- 2021/BZP 00020909/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-22
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00039116 z dnia 2021-04-23 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Udzielenie kredytu długoterminowego do kwoty 4.133.460 zł (słownie: cztery miliony sto trzydzieści trzy tysiące czterysta sześćdziesiąt złotych 00/100)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lipnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979520
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Józefa Słomińskiego 19
1.5.2.) Miejscowość: Lipnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-130
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 598217091
1.5.8.) Numer faksu: 598218317
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lipnica@lipnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lipnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.lipnica.pl/m,393,tryb-podstawowy-na-podstawie-art-275-pkt1.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Udzielenie kredytu długoterminowego do kwoty 4.133.460 zł (słownie: cztery miliony sto trzydzieści trzy tysiące czterysta sześćdziesiąt złotych 00/100)”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-794b30ef-818b-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00039116
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002980/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Udzielenie kredytu długoterminowego do kwoty 4.133.460 zł (słownie: cztery miliony sto trzydzieści trzy tysiące czterysta sześćdziesiąt złotych 00/100)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00015711/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RO.271.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie przez podmiot działający na podstawie polskiego prawa bankowego kredytu długoterminowego złotowego w kwocie do 4.133.460 PLN słownie złotych: cztery miliony sto trzydzieści trzy tysiące czterysta sześćdziesiąt złotych 00/100 PLN Kredyt zostanie przeznaczony na finansowanie planowanego deficytu Gminy Lipnica oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje udzielenie kredytu w wysokości do 4.133.460 PLN zł wypłaconego w trzech transzach w następujących terminach:I transza w wysokości do 1.000.000 zł – zostanie postawiona do dyspozycji Zamawiającego do 30.09.2021 r. II transza w wysokości do 1.000.000 zł – zostanie postawiona do dyspozycji Zamawiającego do 31.10.2021 r.III transza w wysokości do 2.133.460 zł – zostanie postawiona do dyspozycji Zamawiającego do 30.11.2021 r.1. Zamawiający zastrzega możliwość ograniczenia kwoty kredytu oraz możliwość wcześniejszej spłaty kredytu, także w okresie karencji, bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Przy czym strony ustalają minimalną kwotę kredytu jaka Zamawiający zamierza wykorzystać do 2.000.000,00 zł. Natomiast minimalny okres kredytowania do 10 lat.2. Okres kredytowania od 30.09.2021 r. do 30.12.2040 r. (231 m-cy)3. Planowany okres karencji w spłacie kapitału od 30.09.2021 r. do 29.09.2022 r.4. Planowany okres karencji w spłacie odsetek od 03.09.2021 r. do 30.12.2021 r.5. Terminem udzielenia kredytu jest dzień podpisania umowy kredytowej.6. Data uruchomienia kredytu: do 30.09.2021 r.7. Prowizja od udzielonego kredytu będzie pobierana proporcjonalnie od uruchamianych transz kredytu, w dniu uruchomienia danej transzy.8. Wypłata kredytu będzie dokonywana na rachunek kredytowy kredytobiorcy, na podstawie wniosku kredytobiorcy o uruchomienie transzy kredytu.9. Spłata kredytu i odsetek następować będzie kwartalnie, z uwzględnieniem następujących warunków:a/ karencja w spłacie odsetek do 30.12.2021 roku (pierwsza wpłata odsetek nastąpi 31.12.2021 r.)b/ karencja w spłacie kapitału do 29.09.2022 roku (pierwsza spłata raty kapitałowej nastąpi 30.09.2022 r.):Harmonogram spłat stanowi Dodatek nr 1 do swz.10. Rata kredytu i odsetki będą płatne kwartalnie, w terminie do ostatniego dnia danego miesiąca. Jeżeli ostatni dzień w miesiącu będzie dniem ustawowo wolnym od pracy, termin ten ulega przesunięciu na pierwszy dzień roboczy po tym dniu.11. Stopa oprocentowania kredytu ustalona jest w oparciu o zmienną stawkę WIBOR 3M i powiększona, w całym okresie obowiązywania umowy, o stałą marżę Banku (do dwóch miejsc po przecinku). Do wyliczenia oprocentowania kredytu w ofercie, należy przyjąć stawkę WIBOR 3M w wysokości 0,21%.12. W przypadku, gdy stawka WIBOR osiągnie poziom poniżej zera, do wyliczenia stopy procentowej przyjęta zostanie stawka WIBOR równa 0.13. Zmiana stawki WIBOR 3M będącej podstawą naliczania odsetek, następować będzie pierwszego dnia każdego kwartału, w kwartalnych okresach obrachunkowych, w oparciu o stawkę z 20-go dnia miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy.14. W przypadku braku notowań stawki WIBOR 3M na 20-ty dzień miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy, do wyliczenia stopy procentowej stosuje się odpowiednio notowania z dnia poprzedzającego, w którym było prowadzone notowanie stawki WIBOR 3M. Okres obrachunkowy, dla którego każdorazowo zostanie ustalona stopa oprocentowania kredytu będzie obowiązywał przez okres kwartału, od pierwszego do ostatniego dnia każdego kwartału. W każdym okresie obrachunkowym wchodzącym w skład umownego okresu kredytowania stopa procentowa jest stała.15. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 451409,61
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 564884,36
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 451409,61
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Tczewie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5930102424
7.3.3) Ulica: I Paderewskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Tczew
7.3.5) Kod pocztowy: 83-110
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 451409,61
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 231 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-04-23 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie i obsługa kredytu bankowego w 2025 roku na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
- Oświetlenie ulic miasta Włocławek w zakresie dostaw energii elektrycznej.
- Kredyt długoterminowy - 205 mln (usługa udzielenia kredytu).
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.