Ogłoszenie z dnia 2022-01-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi w zakresie serwisu i nadzoru autorskiego nad prawidłowością funkcjonowania oraz usługi asysty technicznej modułów wchodzących w skład systemu RATUSZ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Głogów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647297
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 10
1.5.2.) Miejscowość: Głogów
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 767265583
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@glogow.um.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://glogow-um.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi w zakresie serwisu i nadzoru autorskiego nad prawidłowością funkcjonowania oraz usługi asysty technicznej modułów wchodzących w skład systemu RATUSZ2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f3d80ba-6978-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00039123
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00339579/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze związanych z ochroną praw wynikających z odrębnych przepisów
Wykonawca jest jedynym samodzielnym twórcą i właścicielem kodów źródłowych w/w oprogramowania i z tego tytułu przysługują mu do niego wyłączne prawa autorskie, wynikające
z ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 2021 poz. 1062 t.j.). Wykonawca jako jedyny może świadczyć usługi nadzoru autorskiego oraz aktualizacji lub modyfikacji oprogramowania i żadna osoba prawna lub fizyczna nie została upoważniona do świadczenia powyższych usług w jego imieniu. Wykonawca zachowuje wyłączne autorskie prawa majątkowe do stworzonego oprogramowania, które funkcjonuje lub będzie funkcjonować we współpracy z oprogramowaniem Wykonawcy i zostało opracowane lub zostanie opracowane samodzielnie przez Wykonawcę, albo zostało zlecone lub będzie zlecone do wykonania przez Wykonawcę.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.56.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 131628,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi w zakresie serwisu i nadzoru autorskiego nad prawidłowością funkcjonowania oraz usługi asysty technicznej modułów wchodzących w skład systemu RATUSZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161902,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161902,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161902,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REKORD Kraków Systemy Informatyczne Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772332225
7.3.3) Ulica: Jasnogórska 9
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REKORD KRAKÓW SYSTEMY INFORMATYCZNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
REKORD KRAKÓW SYSTEMY INFORMATYCZNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161902,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
- Przebudowa dróg gminnych (100271D, 100400D) ul. Zielonej i ul. Królowej Jadwigi w Głogowie
- "Wydzielenie instalacji deszczowej wraz z zagospodarowaniem wód deszczowych z nieruchomości przy ul. Połanieckiej- Długosza- Chopina"
- SP Nr 14- przebudowa kuchni szkolnej wraz z zapleczem
- Wsparcie rozwoju cyfrowego oraz bezpieczeństwa informacji w Gminie Głogów w ramach realizacji projektu pn. "Cyberbezpieczny samorząd" - postępowanie nr 2
więcej: przetargi w Głogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa zestawu systemu do zarządzania infrastrukturą IT oraz systemu DLP dotycząca realizacji konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23
- Zakup i dostawa zestawu systemów klasy XDR, SIEM/SOAR dotycząca realizacji konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23
- Nadzór autorski oraz opieka serwisowa oprogramowania komputerowego INFOMEDICA PLUS oraz AMMS PLUS
- Zapewnienie wsparcia technicznego producenta i świadczenia wsparcia technicznego przez Wykonawcę dla urządzeń sieciowych Cisco
- Świadczenie usług w zakresie serwisu oprogramowania AGFA IMPAX 6 i systemu AGFA CR, DR.
- Zaprojektowanie, wykonanie, wdrożenie oraz utrzymanie strony internetowej wraz z zapewnieniem gwarancji i opieki powdrożeniowej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.