eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KobierzyceBudowa drogi dla rowerów, drogi dla pieszych i rowerów oraz chodnika od miejscowości Małuszów przez Krzyżowice do Żernik Małych w formule zaprojektuj i wybuduj-drugie postępowanie



Ogłoszenie z dnia 2025-01-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi dla rowerów, drogi dla pieszych i rowerów oraz chodnika od miejscowości Małuszów przez Krzyżowice do Żernik Małych w formule zaprojektuj i wybuduj-drugie postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kobierzyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935075

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Pałacowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Kobierzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-040

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rpzemla@ugk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ugk.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi dla rowerów, drogi dla pieszych i rowerów oraz chodnika od miejscowości Małuszów przez Krzyżowice do Żernik Małych w formule zaprojektuj i wybuduj-drugie postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c483e5a-4b71-466a-847b-4f83ae5ce190

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00039129

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050503/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa ciągu pieszo-rowerowego Małuszów - Krzyżowice - Żerniki Małe

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn. „Budowa i oznakowanie tras rowerowych, dróg rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych na terenie Gminy Kobierzyce" został wybrany do dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu 3 Fundusze Europejskie na rzecz mobilności miejskiej Dolnego Śląska, Działanie 3.1 Ekotransport miejski i podmiejski – ZIT.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00615973

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RŚZiZP.271.71.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3243327,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja zadania: „Budowa drogi dla rowerów, drogi dla pieszych i rowerów
oraz chodnika od miejscowości Małuszów przez Krzyżowice do Żernik Małych w formule zaprojektuj i wybuduj- drugie postępowanie” zgodnie z
tekstem jednolitym Programu Funkcjonalno-Użytkowego obejmująca wykonanie dokumentacji projektowej wraz z wszelkimi
wymaganymi prawem uzgodnieniami z uzyskaniem ostatecznej decyzji ZRID oraz wszelkich prac budowlanych dotyczących
planowanej inwestycji.
Zakres wykonania zadania, w tym dokumentacji projektowej i robót budowlanych, charakterystyczne parametry określające
zakres robót budowlanych, ogólne właściwości funkcjonalno – użytkowe zawarte są w Tekście Jednolitym Programu
Funkcjonalno – Użytkowego stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.
Długość projektowanego odcinka wynosi ok. 3,5 km. Planowana inwestycja zlokalizowana jest częściowo wzdłuż drogi
powiatowej (Małuszów – Krzyżowice) oraz częściowo wzdłuż drogi gminnej (Krzyżowice – Żerniki Małe)
Obowiązki wykonawcy:
1. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego i reprezentowanie go w sprawach związanych z uzyskaniem zgód budowlanych (tj.
odpowiednio ostatecznego pozwolenia na budowę lub decyzji ZRID lub pozwolenia na użytkowanie lub skutecznego
zgłoszenia robót lub potwierdzenia braku sprzeciwu do zgłoszenia rozpoczęcia użytkowania itp.)
2. Wykonanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie wszelkich wymaganych zgód i opinii, w tym decyzji ZRID zgodnie z
zawartymi informacjami w Tekście Jednolitym Programu Funkcjonalno – Użytkowego oraz w załącznikach do powyższego
opracowania.
3. Dokumentację projektową należy uzgodnić ze Starostwem Powiatowym oraz z Urzędem Gminy w Kobierzycach.
4. Dokumentacja projektowa winna składać się minimum z :
projektu architektoniczno – budowlanego oraz projektu zagospodarowania działki lub terenu
projektu technicznego dla każdej z branż
STWIORB- u
wersji elektronicznej projektu (pliki dwg, docx, pdf)
innych opracowań niezbędnych do realizacji zadania.
5. Wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową oraz z decyzją ZRID i z uzyskanymi
uzgodnieniami.
6. Wykonawca zrealizuje niezbędne czynności i poniesie wszelkie koszty związane
z organizacją i utrzymaniem placu budowy. Wykonawca we własnym zakresie winien dostarczyć niezbędne do budowy
media. Wykonawca wywiesi tablicę informacyjną oraz odpowiednio zabezpieczy plac budowy.
7. Wykonawca w terminie 7 dni od podpisania umowy prześle drogą elektroniczną:
dane niezbędne do przygotowania pełnomocnictwa do reprezentowania Gminy Kobierzyce, Powiatu Wrocławskiego w
tematach związanych z prowadzeniem przedmiotowej inwestycji,
propozycję harmonogramu rzeczowo – finansowego
8. Wykonawca w imieniu Zamawiającego w zakresie robót budowlanych:
zarejestruje w Starostwie Powiatowym we Wrocławiu dziennik budowy, a w przypadku wystąpienia takiej konieczności
zarejestruje kolejne tomy dziennika budowy,
zawiadomi Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych,
zawiadomi Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz nadzór archeologiczny o rozpoczęciu robót
ziemnych,
zrealizuje postanowienia innych decyzji i uzgodnień załączonych do dokumenta-cji projektowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71350000-6 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne

71354000-4 - Usługi sporządzania map

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45221000-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4888887,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8322735,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4888887,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Plus Inwest P. Żygadło Sp. J.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: "BISEK" Wojciech Bisek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992716756

7.3.3) Ulica: Kolejowa 11A

7.3.4) Miejscowość: Żerniki Wrocławskie

7.3.5) Kod pocztowy: 55-010

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4888887,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.