eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzZmiana sposobu użytkowania pomieszczeń budynku szkolnego przy ul. Paderewskiego 10 na potrzeby przedszkola



Ogłoszenie z dnia 2021-04-23


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00039131 z dnia 2021-04-23

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń budynku szkolnego przy ul. Paderewskiego 10 na potrzeby przedszkola

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINIA - MIASTO GRUDZIĄDZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118833

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 56 45 10 233

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.grudziadz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grudziadz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń budynku szkolnego przy ul. Paderewskiego 10 na potrzeby przedszkola

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13b98fc6-870b-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00039131

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010679/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania "Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń budynku szkolnego przy ul. Paderewskiego 10 na potrzeby przedszkola"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjny Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014-2020, Działanie 6.3 Inwestycja w infrastrukturę edukacyjną, Poddziałanie 6.3.1. Inwestycje w infrastrukturę przedszkolną.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00019109/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP-I.271.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1282063,1 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zadaniu pod nazwą „Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń budynku szkolnego przy ul. Paderewskiego 10 na potrzeby przedszkola”.2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:1) przebudowę dwóch sal lekcyjnych usytuowanych na parterze budynku na dwie sale zajęć przedszkolnych (dwa oddziały po 20 dzieci) z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych;2) przebudowę dwóch pozostałych sal lekcyjnych usytuowanych na parterze budynku na sanitariaty dla sal zajęć, sanitariat ogólnodostępny, szatnie dla personelu, szatnie dla sal zajęć, magazyny leżaków zmywalnię naczyń i aneks kuchenny;3) przebudowę czterech sal lekcyjnych usytuowanych na piętrze budynku z wydzieleniem dwóch sal zajęć (20 +25 dzieci) z szatniami i pokój logopedy;4) przystosowanie pomieszczeń poddasza do pełnienia funkcji magazynowo - gospodarczych bez dostępu dzieci;5) budowę żelbetowego szybu windowego i montaż windy;6) konserwację windy w okresie udzielonej gwarancji;7) wymianę w poziomie parteru i piętra wszystkich instalacji sanitarnych i elektrycznych na nowe;8) wykonanie przyłączy kanalizacji sanitarnej - dwa przyłącza;9) dostawę i montaż wyposażenia zgodnie ze specyfikacją dostawy i montażu wyposażenia; 10) w zakresie robót zewnętrznych wykonanie dojazdów dla niepełnosprawnych i dojazdu pożarowego.3. Budynek w czasie wykonywania przedmiotu zamówienia będzie obiektem nieczynnym.4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają w szczególności dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz specyfikacja dostawy i montażu wyposażenia, stanowiące załączniki nr 5, 6 i 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45261320-3 - Kładzenie rynien

45261400-8 - Pokrywanie

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45422000-1 - Roboty ciesielskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1637376

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1637376

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1637376

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY REM-BUD MATCZYNSKI, KOSINSKI SPÓŁKA JAWNA

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY REM-BUD BIS MAREK MATCZYNSKI I WSPÓLNIK SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 005732914

7.3.3) Ulica: Dąbrowskiego 15

7.3.4) Miejscowość: Grudziądz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1637376,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-04-23 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.