eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwidnicaWykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie budynku głównego III Liceum Ogólnokształcącego w Świdnicy celem dostosowania do obowiązujących przepisów p.poż. (II ETAP)



Ogłoszenie z dnia 2021-04-23


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00039133 z dnia 2021-04-23

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie budynku głównego III Liceum Ogólnokształcącego w Świdnicy celem dostosowania do obowiązujących przepisów p.poż. (II ETAP)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Świdnicki

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Świdnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718308

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marii Skłodowskiej - Curie 7

1.5.2.) Miejscowość: Świdnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 748500400

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.swidnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.swidnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl/sp_swidnica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie budynku głównego III Liceum Ogólnokształcącego w Świdnicy celem dostosowania do obowiązujących przepisów p.poż. (II ETAP)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3901630-8189-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00039133

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000924/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa budynku głównego III Liceum Ogólnokształcącego w Świdnicy” – II etap

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00015710/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.272.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 247240,29 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie budynku głównego III Liceum Ogólnokształcącego w Świdnicy celem dostosowania do obowiązujących przepisów p.poż. (II ETAP)1.1. Roboty budowlane realizowane będą zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową autorstwa firmy Usługi Projektowe – Adam Mądrzak, 58-100 Świdnica, Boleścin 49d na podstawie Decyzji Pozwolenia na Budowę Nr 1549/2019 z dnia 03.10.2019r. oraz Decyzji nr 134/2020 z dnia 05.02.2020r. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji i wraz z przedmiarem robót znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.powiat.swidnica.pl w katalogu zamówienia publiczne.1.2. Opis prac: 1. Wyposażenie budynku [LO] – w system sygnalizacji pożaru „ochrona częściowa” bez monitoringu do Państwowej Straży Pożarnej w Świdnicy, czujki, ROP-y, sygnalizatory i elektrotrzymacze na drzwiach dymoszczelnych) obejmujący ochroną: a. całą powierzchnię kondygnacji podziemnej, b. wszystkie ciągi komunikacyjne w części nadziemnej budynku [LO], c. pomieszczenia zlokalizowane w obrębie reprezentacyjnej, otwartej klatki schodowej K1-1. 2. Wykonanie awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego o natężeniu min. 5 lx na poziomych i pionowych drogach komunikacji ogólnej, oraz min. 2 lxw pomieszczeniu auli, przy zapewnieniu czasu działania min. 2 godziny. 3. Doprowadzenie linii zasilających do okien/klap oddymiających i drzwi automatycznych. UWAGA: Zakres prac dotyczy wyłącznie części dokumentacji związanej z wykonaniem instalacji elektrycznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 228870,28

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 329050,73

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 228870,28

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JRD GB Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8863004433

7.3.3) Ulica: ul. K Pułaskiego 28

7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych

7.3.5) Kod pocztowy: 58-302

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228870,28

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-08-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-04-23 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.