eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl"USŁUGA OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA ŚWIADCZONA DLA MUZEUM NARODOWEGO ZIEMI PRZEMYSKIEJ W PRZEMYŚLU"



Ogłoszenie z dnia 2024-01-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„USŁUGA OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA ŚWIADCZONA DLA MUZEUM NARODOWEGO ZIEMI PRZEMYSKIEJ W PRZEMYŚLU"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Narodowe Ziemi Przemyskiej

1.3.) Oddział zamawiającego: MNZP

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650964743

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac płk. Berka Joselewicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Przemyśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-700

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@mnzp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnzp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mnzp

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Muzeum

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„USŁUGA OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA ŚWIADCZONA DLA MUZEUM NARODOWEGO ZIEMI PRZEMYSKIEJ W PRZEMYŚLU"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba66aa7c-a56e-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00039289

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00086311/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa ochrony fizycznej osób i mienia świadczona dla Muzeum Narodowego Ziemi Przemyskiej w Przemyślu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00579181

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ADM.261.22.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 345000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi ochroniarskie, wykonywane dla MNZP na podstawie i zgodnie z przepisami:
- ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. 2021.1995 ze zm.) z aktami wykonawczymi do ustawy;
- rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 września 2014 r. w sprawie zabezpieczania zbiorów muzeum przed pożarem, kradzieżą i innym niebezpieczeństwem grożącym ich zniszczeniem lub utratą (Dz. U. z 2014 r. poz. 1240);
- Regulaminu ogólnych warunków i trybu wykonywania ochrony muzeów i innych jednostek organizacyjnych podlegających obowiązkowej ochronie, podległych, podporządkowanych lub nadzorowanych przez Ministra Kultury (M.Kul.2002.5.77 z2002 r.)
- Planów ochrony Muzeum Narodowego Ziemi Przemyskiej wraz z załącznikami.
2. Ochrona stała – realizowana nieprzerwanie przez całą dobę (dwie zmiany) i 7 dni w tygodniu przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne, w ramach jednoosobowej obsady, na posterunku z obowiązkiem wykonywania obchodów.
3. Ochrona czasowa – realizowana w godzinach udostępniania publicznie wystaw i zbiorów muzealnych (od wtorku do niedzieli, tj.: 39 godzin tygodniowo) przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne, w ramach jednoosobowej obsady, wykonywana metodą patrolową.
4. Ochrona czasowa – realizowana w godzinach udostępniania publicznie wystaw i zbiorów muzealnych w Oddziale Muzeum Historii Miasta Przemyśla (od wtorku do niedzieli, tj.: 39 godzin tygodniowo) przez kwalifikowanego pracownika ochrony, w ramach jednoosobowej obsady, wykonywana metodą patrolową.
5. Obchód – realizowany przez osobę nadzorującą (wskazaną w księdze realizacji umowy), posiadającą stosowne kwalifikacje, tj. wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony oraz dopuszczoną do pracy z bronią. Obchód wykonywany będzie przynajmniej raz w miesiącu w celu bieżącego sprawdzenia sprawowanej ochrony oraz doraźnemu rozpoznaniu zagrożeń.
6. Stały dozór sygnałów alarmowych – realizowany nieprzerwanie przez całą dobę (dwie zmiany) i 7 dni w tygodniu, polegający na nadzorowaniu i monitorowaniu sygnałów alarmów włamaniowych, pożarowych oraz napadowych do zewnętrznego uzbrojonego stanowiska interwencyjnego
z systemów alarmowych zainstalowanych w ośmiu obiektach Zamawiającego, znajdujących się przy pl. płk. Berka Joselewicza 1 w Przemyślu, ul. Rynek 9
i Serbańska 7 w Przemyślu, ul. Władycze 3 w Przemyślu oraz przy
ul. Rogozińskiego 30 w Przemyślu.
7. Ochrona realizowana nieprzerwanie przez całą dobę (dwie zmiany) i 7 dni
w tygodniu – polegająca na zapewnieniu użycia uzbrojonych grup interwencyjnych (min. dwóch kwalifikowanych pracowników ochrony w składzie grupy interweniującej) w sytuacji zasygnalizowanego zagrożenia z obiektów Zamawiającego. Wymagany czas dojazdu grupy interwencyjnej – wskazany w ofercie (maksymalnie do 10 minut).
8. Ochrona okazjonalna (posterunek doraźny, konwój) – polegająca na zapewnieniu przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne: konwojów zbiorów, zabezpieczania imprez lub innych sytuacji nadzwyczajnych wymagających ochrony (na podstawie dodatkowego zlecenia według ustalonej stawki godzinowej podanej w formularzu ofertowym).
9.Zamawiający dopuszcza ograniczenie zakresu przedmiotu Umowy wskazanego powyżej a polegające na rezygnacji z ochrony czasowej, zmniejszenia ilości godzin świadczenia ochrony na poszczególnych obiektach, zmniejszenia ilości osób na danym obiekcie – zgodnie z aktualnymi potrzebami i sytuacją zamawiającego - z zastrzeżeniem, że ograniczenie zakresu przedmiotu umowy nie może być większe aniżeli 40% szacunkowej wartości przedmiotu umowy wskazanej w umowie.Wykonawca nie ma jakichkolwiek roszczeń do zamawiającego – z tytułu ewentualnego ograniczenia zakresu przedmiotu umowy.
10.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego
w zakresie realizacji zamówienia określa - załącznik nr 1 do SWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik nr 6–Projektowane postanowienia umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 507439,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 507439,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 507439,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo Usługowe Specjał Sp. z o.o.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170199121

7.3.3) Ulica: Aleja Jana Pawła II 80 lok. nr 5

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-175

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

zakres:podjazdy grupy interwencyjnej - wartość 5 904,00 zł brutto


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 507439,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.