Ogłoszenie z dnia 2021-04-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00020288/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-19
- 2021/BZP 00020288/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-19 (po zmianach)
- 2021/BZP 00020366/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-19
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00039385 z dnia 2021-04-23 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nasadzenia kwiatów ozdobnych w koszach, konstrukcjach i wieżach kwietnikowych oraz na skwerach zieleni miejskiej wraz z utrzymaniem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412912
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piramowicza 32
1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kedzierzynkozle.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kedzierzynkozle.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nasadzenia kwiatów ozdobnych w koszach, konstrukcjach i wieżach kwietnikowych oraz na skwerach zieleni miejskiej wraz z utrzymaniem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d9bef5c-889d-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00039385
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001345/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.18 Nasadzenia kwiatów w doniczkach, wieżach i skwerach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00020288/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.14.2021.AW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 84295,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres zamówienia obejmuje:1-1. Wykonanie prac w zakresie obsadzenia i utrzymania 4 wież kwietnikowych będących własnością Gminy, w tym:a) uzupełnienie podłoża żyzną glebą w 4 wieżach kwietnikowych,b) zakup i obsadzenie do 20 maja 2021 wież begonią stale kwitnącą niską czerwoną i różową, w każdej z wież po 180szt.c) pielęgnację kwiatów w wieżach (usuwanie suchych liści i kwiatów), podlewanie, plewienie, wykonywanie niezbędnych oprysków, nawożenie w okresie od posadzenia do 15 października, według potrzeb,d) uzupełnianie w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia przez OSR zniszczonych lub brakujących roślin (tego samego gatunku),e) w uzgodnieniu z zamawiającym usunięcie kwiatów po sezonie w terminie do 15 listopada i zagospodarowanie odpadów zgodnie z ustawą o odpadach.1-2. Przygotowanie, obsadzenie oraz zawieszenie na latarniach na płycie Rynku doniczek dostarczonych przez Zamawiającego:a) przygotowanie, przetransportowanie 10 kompletów (dwie skręcane części) doniczek dostarczonych przez Zamawiającego,b) w każdej połówce doniczki musi być:- pelargonia tyrolska czerwona lub różowa w ilości 6 szt.,- Pelargonia Calliope Dark Red szt. 2- komarzyca "Variegata" szt. 2c) podlewanie, plewienie, nawożenie, wykonywanie niezbędnych oprysków w okresie od zawieszenia do 15 października, uzupełnianie brakujących roślin w terminie do 7 dni od zgłoszenia braku przez OSR,d) uzupełnianie zniszczonych lub brakujących doniczek w terminie do 7 dni od zgłoszenia braku przez OSR,e) w terminie do 15 listopada usunięcie doniczek z latarni, oczyszczenie z ziemi, przekazanie Zamawiającemu oraz przewiezienie w miejsce wskazane,f) w terminie od 15 maja 2021r. do 18 maja 2021r. zawieszenie w obecności przedstawiciela Zamawiającego doniczek na wskazanych latarniach.1-3. Nasadzenie na wskazanej przez Zamawiającego rabacie na ul. Pamięci Sybiraków kwiatów na powierzchni łącznej 9,5 m2, w Parku Pojednania przy pomniku Jana Pawła II na powierzchni 40 m 2 oraz w innych wskazanych na terenie Parku Pojednania miejscach na powierzchni 70 m 2 . Zakres prac obejmuje:a) usunięcie warstwy starej ziemi i nawiezienie w to miejsce ziemi urodzajnej z nawozem na wskazanych rabatach i miejscach nasadzeń w Parku Pojednania o łącznej pow. 110 m2,na głębokość 20 cm, Zamawiający zastrzega sobie prawo odbioru protokolarnego powierzchni po wybraniu ziemi, a przed uzupełnieniem nowej,b) spulchnienie ziemi oraz obsadzenie wskazanych na ul. Pamięci Sybiraków powierzchni 9,5 m2 klombów , begonia Dragon Red w ilości 12 szt. na 1 m2, w terminie do 22 maja 2021,c) zakup i nasadzenie w terminie do 22 maja 2021 begonii stale kwitnącej niskiej przy pomniku Jana Pawła II w Parku Pojednania na powierzchni 40 m 2 w ilości 30 szt. na 1 m2,d) zakup i nasadzenie w Parku Pojednania w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na powierzchni 21 m2 (5 kółek), w terminie do 22 maja 2021 , begonii Dragon Red w ilości 12 szt. na 1m2,e) zakup i nasadzenie w Parku Pojednania w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, na powierzchni 49 m2, w terminie do 22 maja 2021, begonii stale kwitnącej niskiej w ilości 30 szt. na 1 m2,f) podlewanie, plewienie, nawożenie, wykonywanie niezbędnych oprysków posadzonych roślin, w okresie od posadzenia do 15 października, uzupełnianie w terminie do 7 dni od zgłoszenia braku, obumarłych lub brakujących roślin,g) w uzgodnieniu z zamawiającym usunięcie kwiatów po sezonie w terminie do 15 listopada i zagospodarowanie powstałych odpadów zgodnie z ustawą o odpadach,h) zakup i obsadzenie 10 dostarczonych przez Zamawiającego doniczek begonią Dragon Red w ilości 4 szt. na doniczkę oraz uzupełnienie ziemi.1-4. Wykonanie prac w zakresie obsadzenia i utrzymania 5 donic ozdobnych przy al. Jana Pawła II nr 4 będących własnością Gminy:a) uzupełnienie podłoża żyzną glebą w 5 donicach po powierzchni łącznej 27m2,b) zakup i obsadzenie do 20 maja 2021 górnej części donicy rośliną tawuła japońska MAGIC CARPET 'Walbuma'.w ilości 5 szt./m2 , przy czym górna część łącznie ma powierzchnię 14 m2 c) zakup i obsadzenie do 20 maja 2021 dolnej części donicy rośliną begonia wielkokwiatowa biała w ilości 20 szt./m2 , przy czym dolna część łącznie ma powierzchnię 13 m2,d) pielęgnacja kwiatów w donicach (usuwanie suchych liści i kwiatów), podlewanie, plewienie, wykonywanie niezbędnych oprysków, nawożenie w okresie od posadzenia do 15 października, według potrzeb,e) uzupełnianie w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia przez OSR zniszczonych lub brakujących roślin,f) w uzgodnieniu z zamawiającym usunięcie kwiatów po sezonie w terminie do 30 października i zagospodarowanie odpadów zgodnie z ustawą o odpadach (z wyjątkiem tawuły japońskiej),g) w terminie od 2 do 10 listopada obsadzenie donic bratkami żółtymi i białymi w ilości 30 szt/m2.1-5. Wykaz prac w zakresie obsadzenia klombu przy ul. Krzywoustego - 650 szt. aksamitka:a) uzupełnienie podłoża żyzną glebą powierzchni łącznej 31 m2,b) zakup i obsadzenie do 20 maja 2021 - aksamitka 650 szt.,c) pielęgnacja kwiatów (usuwanie suchych liści i kwiatów), podlewanie, plewienie, wykonywanie niezbędnych oprysków, nawożenie w okresie od posadzenia do 15 października, według potrzeb,d) uzupełnianie w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia przez OSR zniszczonych lub brakujących roślin,e) w uzgodnieniu z zamawiającym usunięcie kwiatów po sezonie w terminie do 15 listopada i zagospodarowanie odpadów zgodnie z ustawą o odpadach.1-6. Wykaz prac w zakresie obsadzenia klombu przy pomniku Józefa Piłsudzkiego - 400 szt. begonia stale kwitnąca:a) uzupełnienie podłoża żyzną glebą powierzchni łącznej 15 m2,b) zakup i obsadzenie do 20 maja 2021 begonią stale kwitnącą niską czerwoną 200 szt. i białą 200 szt.c) pielęgnacja kwiatów (usuwanie suchych liści i kwiatów), podlewanie, plewienie, wykonywanie niezbędnych oprysków, nawożenie w okresie od posadzenia do 15 października, według potrzeb,d) uzupełnianie w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia przez OSR zniszczonych lub brakujących roślin,e) w uzgodnieniu z zamawiającym usunięcie kwiatów po sezonie w terminie do 30 października i zagospodarowanie odpadów zgodnie z ustawą o odpadach,f) w terminie od 2 do 10 listopada obsadzenie klombu bratkami białymi i czerwonymi w ilości 200 szt. w każdym kolorze.1-7. Wykaz prac w zakresie obsadzenia klombu przy ul. Chrobrego aksamitką - 260 szt.a) uzupełnienie podłoża żyzną glebą powierzchni łącznej 20 m2,b) zakup i obsadzenie do 20 maja 2021 - aksamitka 260 szt.c) pielęgnacja kwiatów (usuwanie suchych liści i kwiatów), podlewanie, plewienie, wykonywanie niezbędnych oprysków, nawożenie w okresie od posadzenia do 15 października, według potrzeb,d) uzupełnianie w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia przez OSR zniszczonych lub brakujących roślin,e) w uzgodnieniu z zamawiającym usunięcie kwiatów po sezonie w terminie do 15 listopada i zagospodarowanie odpadów zgodnie z ustawa o odpadach.1-8. Wykonanie prac w zakresie obsadzenia i utrzymania donicy ozdobnej przy pomniku na Placu Pamięci Rodła:a) uzupełnienie podłoża żyzną glebą w donicy o powierzchni łącznej 2 m2,b) zakup i obsadzenie do 20 maja 2021 donicy rośliną begonia Red dragon 20 szt. na 1 m2c) pielęgnacja kwiatów w donicy (usuwanie suchych liści i kwiatów), podlewanie, plewienie, wykonywanie niezbędnych oprysków, nawożenie o okresie od posadzenia do 15 października, według potrzeb,d) uzupełnianie w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia przez OSR zniszczonych lub brakujących roślin,e) w uzgodnieniu z zamawiającym usunięcie kwiatów po sezonie w terminie do 30 października i zagospodarowanie odpadów zgodnie z ustawą o odpadach,f) w terminie od 2 do 10 listopada obsadzenie donicy bratkami żółtymi lub białymi w ilości 30 szt/m2.2. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo: 1) Wszystkie sadzonki muszą być w początkowej fazie kwitnienia oraz rozkrzewione na co najmniej trzy pędy.2) Wykonawca zobowiązany jest do okazania przedstawicielowi Zamawiającego zakupionego materiału przed posadzeniem w celu akceptacji. 3. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Na podstawie art. 95 ust.1 ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia: pielęgnacja zieleni.4. Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tyt. ww. niespełnienia wymagań zostały określone w Projektowanych Postanowieniach Umowy.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają m.in. Projektowane Postanowienia Umowy, oraz załączniki zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego stanowiące integralną częścią SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102600
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121980
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102600
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomasz Kryszniew Zakład Konserwacji Terenów Zielonych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7492107574
7.3.3) Ulica: Olszowa 57
7.3.4) Miejscowość: Cisek
7.3.5) Kod pocztowy: 47-253
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Tomasz Kryszniew Zakład Konserwacji Terenów Zielonych
jakie przetargi wygrała firma
Tomasz Kryszniew Zakład Konserwacji Terenów Zielonych
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102600,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-04-23 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Dostawa lekkiego oleju opałowego dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 1 w Kędzierzynie-Koźlu w 2025r.
- Dostawa gazu ziemnego do obiektów zarządzanych przez MOSiR w Kędzierzynie-Koźlu w 2025 r.
- Dostawy mięsa, wędlin i drobiu dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kędzierzynie-Koźlu w 2025 roku
- Remont instalacji elektrycznej wraz z pracami towarzyszącymi w budynku strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 1 Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kędzierzynie-Koźlu
- Bieżące utrzymanie drzew i krzewów w pasach drogowych dróg zarządzanych przez Gminę Kędzierzyn-Koźle w latach 2025 - 2026
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej dla Publicznej Szkoły Podstawowej nr 19 im. Bronisława Malinowskiego ul. Mieszka I 4 w Kędzierzynie -Koźlu
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Krotoszyna w 2025 r.
- Utrzymanie zieleni niskiej i czystości w obrębie Rejonu I w Nysie
- Wykonywanie pielęgnacji zieleni miejskiej w 2025 r.
- Utrzymanie czystości na podwórkach gminnych w Nysie
- Utrzymanie zieleni na terenach zarządzanych przez Zakład Budynków Komunalnych w Oleśnicy w okresie 01.03.2025 do 31.12.2025 r.
- Usługa zakupu, posadzenia i zabezpieczenia 270 drzew na terenie gminy -miasto Grudziądz.
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.