Ogłoszenie z dnia 2024-01-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00534154/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-06
- 2023/BZP 00547398/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO OBIEKTÓW UMWO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Opolskie
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412421
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piastowska 14
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-082
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 54 16 480
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@opolskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-08db8457-934e-11ee-ba3b-4e891c3846851.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO OBIEKTÓW UMWO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08db8457-934e-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00039398
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056725/75/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.34 ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO OBIEKTÓW UMWO
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
1) Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, 2) Europejski Fundusz Morski, Rybacki i Akwakultury w ramach Pomocy Technicznej Programu Fundusze Europejskie dla Rybactwa.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00534154
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOA-ZP.272.34.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 293008,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia: ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO OBIEKTÓW UMWO.
Okres dostawy energii elektrycznej przez okres 12 miesięcy, przy czym termin rozpoczęcia dostawy:
1) nastąpi nie wcześniej niż z dniem zaprzestania dostarczania energii elektrycznej przez dotychczasowego sprzedawcę, po zatwierdzeniu nowego Wykonawcy (Sprzedawcy) przez Operatora Systemu Dystrybucji (OSD),
2) nastąpi najpóźniej w 30 dniu od daty podpisania umowy.
Miejsce dostawy: do obiektów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, wymienionych poniżej, na zasadach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 ze.zm.) oraz w wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych. Szacowana ilość zamawianej energii elektrycznej to 422 812 kWh, w tym wolumen gwarantowany: 384 373 kWh i opcja 38 439 kWh, a łączna ilość PPE (punktów poboru energii elektrycznej) zgłoszonych do postępowania obiektów wynosi 10 szt. Zamówienie nie obejmuje dystrybucji energii elektrycznej, przyłączenia, opomiarowania i jakości energii wchodzących w zakres odrębnej umowy o świadczenie usług dystrybucji, zawartej przez Zamawiającego (Odbiorcę) z Operatorem Sieci Dystrybucyjnej.
Zamawiający oświadcza, że:
• posiada zawarte umowy rezerwowej sprzedaży energii elektrycznej (10 szt.) z TAURON Sprzedaż sp. z o. o. z siedzibą w Krakowie (kod: 30-417) przy ulicy Łagiewnickiej nr 60, wpisanej do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Krakowie; XI Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000270491, NIP 6762337735, REGON 120378027, obowiązujące na czas nieoznaczony.,
• posiada umowy świadczenia usługi dystrybucji z TAURON Dystrybucja S.A., na czas nieokreślony;
• prognoza zużycia energii wskazana powyżej stanowi jedynie wartość szacunkową, która w trakcie wykonywania umowy może ulec zmianie. Faktyczne zużycie energii (mniejsze lub większe od prognozy wskazanej powyżej) uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego (Odbiorcy), zaś Wykonawca (Sprzedawca) zobowiązany jest w każdym przypadku stosować ceny energii zaoferowane w ofercie;
• wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy, udostępni dane PPE w formie elektronicznej, niezwłocznie po zawarciu umowy.
Wykonawca (Sprzedawca) ma obowiązek:
1. skutecznego zgłoszenia do Operatora Systemu Dystrybucji (OSD), w terminie do 5 dni od dnia uzyskania od Zamawiającego (Odbiorcy) pełnomocnictwa, faktu zawarcia umowy z Zamawiającym (Odbiorcą) dla każdego punktu poboru energii elektrycznej wymienionego poniżej,
2. złożyć Zamawiającemu (Odbiorcy) przed terminem rozpoczęcia dostawy, pisemne oświadczenie, iż w stosunku do wszystkich punktów odbioru, wymienionych poniżej, nie zachodzą przeszkody w dostarczaniu energii elektrycznej od Wykonawcy (Sprzedawcy) do Zamawiającego (Odbiorcy),
3. W przypadku niezapewnienia, w terminie do 30 dni od daty podpisania umowy, z przyczyny leżącej po stronie Wykonawcy (Sprzedawcy), sprzedaży energii elektrycznej lub wystąpienia braków w ciągłości jej sprzedaży, Wykonawca (Sprzedawca) poniesie koszty jej zakupu równe różnicy pomiędzy ceną sprzedaży dostawcy rezerwowego a ceną ofertową Wykonawcy (Sprzedawcy).
Wykaz punktów, do których należy dostarczyć energię elektryczną wraz z ilością kWh zamówienia gwarantowanego i opcjonalnego w okresie realizacji zamówienia:
1. ul. BARLICKIEGO 17 w Opolu
gwarantowane zużycie en. elektr. [kWh]: 6 785
planowane zużycie en. elektr. powiększone o prawo opcji 679 [kWh]: 7 464
2. ul. HALLERA 9 - "A" w Opolu
gwarantowane zużycie en. elektr. [kWh]: 35 069
planowane zużycie en. elektr. powiększone o prawo opcji 3 507 [kWh]: 38 576
3. ul. HALLERA 9 - "B", "C" w Opolu
gwarantowane zużycie en. elektr. [kWh]: 62 462
planowane zużycie en. elektr. powiększone o prawo opcji 6 246 [kWh]: 68 708
4. ul. OSTRÓWEK 5-7 w Opolu
gwarantowane zużycie en. elektr. [kWh]: 45 461
planowane zużycie en. elektr. powiększone o prawo opcji 4 546 [kWh]: 50 007
5. ul. PIASTOWSKA 12 w Opolu
gwarantowane zużycie en. elektr. [kWh]: 13 421
planowane zużycie en. elektr. powiększone o prawo opcji 1 342 [kWh]: 14 763
6. ul. PIASTOWSKA 13 w Opolu
gwarantowane zużycie en. elektr. [kWh]: 13 347
planowane zużycie en. elektr. powiększone o prawo opcji 1 335 [kWh]: 14 682
7. ul. PIASTOWSKA 14-OSTRÓWEK w Opolu (PARTER + PRZYZIEMIE)
gwarantowane zużycie en. elektr. [kWh]: 165 626
planowane zużycie en. elektr. powiększone o prawo opcji 16 563 [kWh]: 182 189
8. ul. PIASTOWSKA 14-OSTRÓWEK w Opolu (PARTER)
gwarantowane zużycie en. elektr. [kWh]: 22 018
planowane zużycie en. elektr. powiększone o prawo opcji 2 202 [kWh]: 24 220
9. ul. ŻEROMSKIEGO 3 w Opolu (CZĘŚCI WSPÓLNE + WINDA)
gwarantowane zużycie en. elektr. [kWh]: 4 226
planowane zużycie en. elektr. powiększone o prawo opcji 423 [kWh]: 4 649
10. ul. ŻEROMSKIEGO 3 w Opolu (POMIESZCZENIA BIUROWE)
gwarantowane zużycie en. elektr. [kWh]: 15 958
planowane zużycie en. elektr. powiększone o prawo opcji +1 596 [kWh]: 17 554
razem:
gwarantowane zużycie en. elektr. [kWh]: 384 373
planowane zużycie en. elektr. powiększone o prawo opcji 38 439 [kWh]: 422 812
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
W Projektowanych postanowieniach umowy (PPU) zawarte są elementy dotyczące przedmiotu i zasad realizacji zamówienia – załącznik nr 2 do SWZ.
Rodzaj i maksymalna wartość opcji:
ilość dostarczonej energii może ulec zwiększeniu o 38 439 kWh - zamówienie w ramach opcji
Okoliczności skorzystania z opcji - warunek uruchomienia opcji:
w przypadku zaistnienia konieczności zakupu energii elektrycznej nie objętej zamówieniem gwarantowanym (np. przyjęcie do użytkowania przez Zamawiającego (Odbiorcę) nowych obiektów czy też obiektu nie ujętych w wykazie). Rozliczenie dodatkowych punktów poboru energii elektrycznej będzie się odbywać odpowiednio według tej samej stawki rozliczeniowej, co zamówienie gwarantowane.
Szczegóły dotyczące zamówienia objętego prawem opcji zostały zawarte w projektowanych postanowieniach umowy (PPU)– załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
09310000-5 - Elektryczność
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 306314,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 313422,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 306314,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elektra S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7010379536; REGON: 146667113
7.3.3) Ulica: ul. Skierniewicka
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-230
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 306314,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Dostawa energii elektrycznej: przez okres 12 miesięcy, przy czym termin rozpoczęcia dostawy:
1. nastąpi nie wcześniej niż z dniem zaprzestania dostarczania energii elektrycznej przez dotychczasowego sprzedawcę, po
zatwierdzeniu nowego Wykonawcy (Sprzedawcy) przez Operatora Systemu Dystrybucji (OSD),
2. nastąpi najpóźniej w 30 dniu od daty podpisania umowy.
§ 7 Projektowane postanowienia umowy
„Obowiązywanie umowy, wypowiedzenie umowy, wstrzymanie dostaw
1. Dostawa energii elektrycznej będzie wykonywana przez okres 12 miesięcy, przy czym termin rozpoczęcia dostawy:
1) nastąpi nie wcześniej niż z dniem zaprzestania dostarczania energii elektrycznej przez dotychczasowego sprzedawcę, po
zatwierdzeniu nowego Wykonawcy (Sprzedawcy) przez Operatora Systemu Dystrybucji (OSD),
2) nastąpi najpóźniej w 30 dniu od daty zawarcia umowy. (…)”.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Usługa przeglądów technicznych sprzętu medycznego.
- przygotowanie i przeprowadzenie zajęć z doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów szkół prowadzących kształcenie zawodowe na terenie woj. opolskiego
- "Przebudowa przystani kajakowej - opracowanie dokumentacji"
- Kompleksowe świadczenie przez Wykonawcę na rzecz USK w Opolu dostawy gazu ziemnego wysokometanowego grupy E przeznaczonego na cele opałowe wraz z usługą dystrybucji.
- TP.D.DT.68.24_Zakup wraz z dostawą wyposażenia stołów operacyjnych dla potrzeb Bloku Operacyjnego
- TP.D.BO.67.24 Zakup wraz z dostawą testu czystości pola operacyjnego oraz nośnika do antybiotyku w ramach zabezpieczenia zabiegów rewizyjnych stawu biodrowego/kolanowego
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej do obiektu Zespołu Szkół w Chocianowie oraz odkup energii elektrycznej oddanej do sieci instalacji fotowoltaicznej
- Kompleksowa dostawa w 2025 roku energii elektrycznej dla Centrum Sztuki Współczesnej ŁAŹNIA
- Świadczenie usługi kompleksowej polegającej na sprzedaży energii elektrycznej oraz zapewnieniu świadczenia usługi jej dystrybucji na potrzeby Gminy Krzeszów
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby członków spółdzielni energetycznej Biodar w Ustroniu Morskim na lata 2025- 2026'
- Dostawa Energii Elektrycznej dla obiektów Szpitala Miejskiego w Miastku Sp. z o.o. II
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do budynku Centrum Informatyki Statystycznej w Radomiu przy ul. Planty 39/45
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.