eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¯ukowoPrzebudowa i rozbudowa Szko³y Podstawowej w Borkowie



Og³oszenie z dnia 2021-04-23


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00039404 z dnia 2021-04-23

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa Szko³y Podstawowej w Borkowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina ¯ukowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675095

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Gdañska 52

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¯ukowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-330

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdañski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 58 6858318

1.5.8.) Numer faksu: 48 58 6858330

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugzukowo@zukowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zukowo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i rozbudowa Szko³y Podstawowej w Borkowie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3a7ba131-a34a-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00039404

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-04-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003662/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.6 Budowa budynku przeznaczonego na cele przedszkolne przy Szkole Podstawowej w Borkowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_zukowo

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_zukowo

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej zosta³y opisane w Rozdzia³ach XIII-XIV SWZ. Zamawiaj±cy wymaga podpisania oferty, o¶wiadczeñ oraz dokumentów kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): • administratorem danych osobowych wykonawcy oraz osób fizycznych, od których dane osobowe bezpo¶rednio lub po¶rednio wykonawca pozyska³ w celu ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postêpowaniu jest Burmistrz Gminy ¯ukowo z siedzib± ul. Gdañska 52, 83-330 ¯ukowo; • w sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych mo¿na kontaktowaæ siê z inspektorem ochrony danych w Gminie ¯ukowo, kontakt: iod@zukowo.pl; • dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP.271.3.2021 pn. Przebudowa i rozbudowa Szko³y Podstawowej w Borkowie; • odbiorcami danych osobowych bêd± organy kontrolne i podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych - zgodnie z w³a¶ciwymi przepisami dla tych organów i podmiotów, podmioty uczestnicz±ce w realizacji umowy oraz osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z pó¼n. zm.), zwanej dalej ustaw± PZP; • dane osobowe bêd± przechowywane przez czas trwania niniejszego postêpowania, a nastêpnie przez okres przechowywania dokumentacji postêpowania lub umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z przepisami o archiwizacji, tj. ustaw± z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tekst jednolity – Dz. U. z 2020 r., poz. 164); • obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP; • w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; • osoby, których dane osobowe dotycz±, posiadaj±:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych *; − na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie danych osobowych przez administratora; organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Prezes Urzêdu Ochrony danych Osobowych (adres: Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa); • osobom, których dane osobowe dotycz±, nie przys³uguje: − w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * odbiorc± danych zawartych w dokumentach zwi±zanych z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego lub umow± w sprawie zamówienia publicznego mog± byæ podmioty z którymi Gmina ¯ukowo zawar³a umowy na korzystanie z udostêpnionych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych oraz prowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Dane osoby zak³adaj±cej konto na stronie platformazakupowa.pl bêd± przetwarzane przez operatora platformy, czyli firmê Open Nexus Sp. z o.o. Pozosta³e informacje dotycz±ce gromadzenia, przetwarzania i wykorzystania danych osobowych znajduj± siê na stronie https://platformazakupowa.pl/strona/2-polityka-prywatnosci

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): * skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;.* prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.RODO - rozporz±dzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniej±cej szko³y podstawowej w czê¶ci A budynku – funkcja przedszkola w czê¶ci po³udniowo- wschodniej, od istniej±cej auli szkolnej w miejscowo¶ci Borkowo w gminie ¯ukowo

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:1) Cena – 60 pkt ( waga procentowa 60%)2) Okres gwarancji – 40 pkt (waga procentowa (40%)Pozosta³e informacje dotycz±ce sposobu oceny ofert okre¶la SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale IX SWZ oraz spe³niaj± okre¶lone przez zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.Wykonawca spe³ni warunek w tym zakresie, je¿eli wyka¿e, ¿e:1) dysponuje osobami o kwalifikacjach zawodowych:a) kierownik budowy - jedna osoba posiadaj±ca uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji w budownictwie uprawniaj±ce do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, oraz posiadaj±cy do¶wiadczenie - w ci±gu ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert kierowa³ robotami budowlanymi i/lub pe³ni³ nadzór nad robotami budowlanymi polegaj±cymi na budowie/przebudowie/ rozbudowie obiektu kubaturowego o powierzchni u¿ytkowej 200 m2 ( co najmniej jedno zrealizowane zamówienie)b) kierownik robót bran¿y sanitarnej - jedna osoba posiadaj±ca uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji w budownictwie uprawniaj±ce do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ wodoci±gowych i kanalizacyjnych, gazowych lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów,c) Kierownik robót bran¿y elektrycznej - jedna osoba posiadaj±ca uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji w budownictwie uprawniaj±ce do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.d) Kierownik robót bran¿y teletechnicznej - jedna osoba posiadaj±ca uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji w budownictwie uprawniaj±ce do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ telekomunikacyjnych lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisówZamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ powierzenia jednej osobie pe³nienia wiêcej ni¿ jednej funkcji podczas realizacji zamówienia pod warunkiem posiadania odpowiednich uprawieñ. Uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji w budownictwie, o których mowa powy¿ej powinny byæ zgodne z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity - Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z pó¼n. zm.) oraz aktami wykonawczymi do ww. ustawy. Dopuszcza siê wa¿ne i odpowiadaj±ce im kwalifikacje, nadane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza siê równowa¿ne kwalifikacje, zdobyte w innych pañstwach, na zasadach okre¶lonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzglêdnieniem postanowieñ ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity - Dz. U. z 2020 r., poz. 220 z pó¼n. zm.).2) posiada do¶wiadczenie polegaj±ce na wykonaniu nale¿ycie w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, dwóch zamówieñ, z których ka¿de obejmowa³o swym zakresem roboty budowlane polegaj±ce na rozbudowie i/lub budowie i/lub przebudowie i/lub modernizacji budynku o powierzchni u¿ytkowej min. 200 m2 i warto¶ci jednostkowej ka¿dego z zamówieñ równej lub wy¿szej ni¿ 800.000,00 PLN netto.Powierzchnia u¿ytkowa dotyczy wy³±cznie czê¶ci: nowobudowanej/ objêtej rozbudow±/ przebudow± /modernizacj± w ramach danego zamówienia.Wykonawca wskazuje zamówienia zakoñczone to znaczy wykonane i odebrane przez zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert dla wskazanych zamówieñ potwierdzaj±cych spe³nienie warunku Wykonawca do³±cza do wykazu dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wskazane zamówienia zosta³y wykonane nale¿ycie.Pod pojêciem budynek nale¿y rozumieæ obiekt budowlany wraz z instalacjami i urz±dzeniami technicznymi, który jest trwale zwi±zany z gruntem, wydzielony z przestrzeni za pomoc± przegród budowlanych oraz posiada fundamenty i dachJe¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, w wykazie robot budowlanych - za³±cznik nr 5 do SWZ wskazuje tylko ten zakres w którym wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielnie zamówienia wykonawców lub powo³ywania siê na zasoby podmiotów trzecich w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postepowaniu, wymaga siê by warunek okre¶lony w pkt 2.2) spe³nia³ samodzielnie co najmniej jeden z tych wykonawców lub tych podmiotów.3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w ust. 2.1) zostan± spe³nione je¿eli co najmniej jeden z tych wykonawców wyka¿e ich spe³nienie albo wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wyka¿± spe³nienie warunków.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;2) o¶wiadczenie wykonawcy (Za³±cznik nr 8 do SWZ), w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity - Dz. U. z 2021 r., poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej;Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 1, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powy¿ej, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem.Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 1 lub dokumenty te nie odnosz± siê do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 109 ust 1 w pkt 4 ustawy, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ z³o¿one pod przysiêga lub je¶li nie ma w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub adres zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz robót budowlanych (Za³±cznik nr 5 do SWZ) potwierdzaj±cy spe³nienie warunku w zakresie do¶wiadczenia. W wykazie nale¿y wskazaæ roboty budowlane zrealizowane w okresie ostatnich piêciu lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie. Do wykazu nale¿y do³±czyæ dowody okre¶laj±ce czy roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie. Dowodami s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane. Je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy;2) wykaz osób (Za³±cznik nr 6 do SWZ), skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, zakresem wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie dysponowania tymi osobami.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Na ofertê sk³ada siê (dokumenty sk³adane wraz z ofert± przez wszystkich wykonawców): wype³niony formularz ofertowy (Oferta) sporz±dzony z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 3 do SWZ; o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania oraz o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu; pe³nomocnictwo (je¶li dotyczy); zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego swoje zasoby wykonawcy (je¶li dotyczy); o¶wiadczenie dotycz±ce realizacji zamówienia przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê udzielenie zamówienia ( o ile dotyczy); wadium ( je¿eli jest wnoszone w formie niepieniê¿nej).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

20.000,00 PLNSzczegó³owe informacje na temat wadium zawarte s± w SWZ.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty. 2. Dokument potwierdzaj±cy ustanowienie pe³nomocnictwa powinien zawieraæ wskazanie:1) postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy, 2) wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, 3) ustanowionego pe³nomocnika oraz zakres jego umocowania. Pe³nomocnictwo musi byæ podpisane przez osoby upowa¿nione do sk³adania o¶wiadczeñ woli w imieniu poszczególnych wykonawców. 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:1) ¿aden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu w okoliczno¶ciach o których mowa w Rozdziale IX SWZ,2) warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w Rozdziale VIII SWZ winien spe³niaæ co najmniej jeden z tych wykonawców ( dot. warunku - posiada do¶wiadczenie ) albo ³±cznie wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ( dot. warunku- dysponuje osobami o kwalifikacjach zawodowych).4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy , us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. Formularz o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 9 do SWZ. 5. O¶wiadczenie i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. 6. O¶wiadczenie i dokumenty potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu sk³adaj± wykonawcy w takim zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy okre¶la Za³±cznik nr 2 do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-05-10 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_zukowo

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-10 09:10

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-06-08

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Wykonawca w celu zawarcia umowy zobowi±zany jest:1) z³o¿yæ u zamawiaj±cego komplet kserokopii uprawnieñ do pe³nienia samodzielnej funkcji w budownictwie i dokumentów potwierdzaj±cych przynale¿no¶æ do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego dla osób, które bêd± realizowa³y zamówienie, 2) przedstawiæ umowê konsorcjum (je¿eli dotyczy),3) przedstawiæ umowê spó³ki cywilnej (je¿eli dotyczy),4) przedstawiæ pe³nomocnictwo, je¿eli umowê bêdzie podpisywa³a inna osoba / inne osoby ni¿ wynika to z dokumentów rejestrowych (np. KRS, CEIDG)5) kosztorysy - uproszczone kosztorysy w formie edytowalnej (format: .xls lub .xlsx). Kosztorys nale¿y wykonaæ metod± kalkulacji uproszczonej jako iloczynu ilo¶ci zgodnych z przedmiarem robót i cen jednostkowych ustalonych przez Wykonawcê na podstawie pozycji oraz jednostek zgodnych z przedmiarem robót. Uproszczone kosztorysy musz± byæ zgodne z warto¶ci± wynagrodzenia rycza³towego wskazanego w ofercie. 6) Harmonogram rzeczowo – finansowy robót – harmonogram podlega akceptacji przez zamawiaj±cego i winien byæ z³o¿ony zgodnie z wytycznymi za³±cznika nr 1 do SWZ „Opis przedmiotu zamówienia” – pkt V ppkt 24.
2021-04-23 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.