Ogłoszenie z dnia 2021-04-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00017916/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-16
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00039422 z dnia 2021-04-23 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wywóz odpadów komunalnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W ŻAGANIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970017127
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 88
1.5.2.) Miejscowość: Żagań
1.5.3.) Kod pocztowy: 68-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48684787711
1.5.8.) Numer faksu: +48684787712
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgm.zagan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.zagan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.zgm.zagan.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wywóz odpadów komunalnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4244d2b-858b-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00039422
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010708/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wywóz odpadów komunalnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00017916/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 250000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1 Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywny wywóz odpadów komunalnych z terenów administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej tj. Cmentarza Komunalnego przy ul. Kożuchowskiej w Żaganiu, Cmentarza Parafialnego przy ul. Podgórnej w Żaganiu, Targowiska Miejskiego przy ul. Rybackiej 39a w Żaganiu, bazy zakładu przy ul. Miodowej 23 w Żaganiu i Kolejowej 88 w Żaganiu.Przedmiot zamówienia obejmuje:a) Sukcesywny wywóz odpadów z terenu cmentarza komunalnego położonego przy ulicy Kożuchowskiej w Żaganiu Rodzaj i kod odpadów:pozostałości po sprzątaniu grobów i ich otoczenia (kod odpadu: 20 02 – odpady z ogrodów i parków, w tym z cmentarzy), a także skoszona trawa, liście i gałęzie (kod odpadu: 20 02 01 odpady ulegające biodegradacji), Wielkość i rodzaj kontenerów:Wykonawca zobowiązany będzie w ciągu 2 (dwóch) dni roboczych od dnia podpisani a umowy, do dostarczenia i ustawienia na terenie cmentarza w miejscach wskazanych przez Zamawiającego 17 (siedemnastu) sztuk kontenerów typu KP-7 na odpady komunalne, a także na zgłoszenie i w miejscu wskazanym przez Zamawiającego kontenera otwartego typu KP-7 na odpady ulegające biodegradacji.b) Sukcesywny wywóz odpadów z terenu Cmentarza Parafialnego położonego przy ulicy Podgórnej w Żaganiu Rodzaj i kod odpadów:pozostałości po sprzątaniu grobów i ich otoczenia (kod odpadu: 20 02 – odpady z ogrodów i parków, w tym z cmentarzy), a także skoszona trawa, liście i gałęzie (kod odpadu: 20 02 01 odpady ulegające biodegradacji), Wielkość i rodzaj kontenerów:Wykonawca zobowiązany będzie w ciągu 2 (dwóch) dni roboczych od dnia podpisani a umowy, do dostarczenia i ustawienia na terenie cmentarza w miejscu wskazanym przez Zamawiającego 1 (jednej) sztuki kontenera o pojemności 6m3 na odpady komunalne, a także na zgłoszenie i w miejscu wskazanym przez Zamawiającego kontenera otwartego typu KP-7 na odpady ulegające biodegradacji.c) Sukcesywny wywóz odpadów z terenu Targowiska Miejskiego położonego przy ulicy Rybackiej 39a w Żaganiu Rodzaj i kod odpadów:pozostałości po sprzątaniu stoisk handlowych i ich otoczenia (kod odpadu: 20 03 02 – odpady z targowisk, 20 03 01 – niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne), Wielkość i rodzaj kontenerów:Wykonawca zobowiązany będzie w ciągu 2 (dwóch) dni roboczych od dnia podpisani a umowy, do dostarczenia i ustawienia na terenie targowiska w miejscu wskazanym przez Zamawiającego 1 (jednej) sztuki kontenera typu KP-7 na odpady z targowisk i komunalne. d) Sukcesywny wywóz odpadów z terenu bazy zakładu przy ul. Miodowej 23 w Żaganiu Rodzaj i kod odpadów:inne odpady komunalne (kod odpadu: 20 03 01 – niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne,gruz (kod odpadu: 17 01 01 – odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów, 17 01 02 – gruz ceglany, 17 01 03 – odpady innych materiałów ceramicznych), Wielkość i rodzaj kontenerów:Wykonawca zobowiązany będzie w ciągu 2 (dwóch) dni roboczych od dnia podpisani a umowy, do dostarczenia i ustawienia na terenie bazy zakładu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego 1 (jednej) sztuki kontenera typu KP-7 i 1 (jednej) sztuki pojemnika o pojemności 1100 litów na odpady komunalne oraz 1 (jednej) sztuki kontenera typu KP-7 na gruz betonowy, ceglany i odpady ceramiczne. e) Sukcesywny wywóz odpadów z bazy zakładu przy ul. Kolejowa 88 w Żaganiu Rodzaj i kod odpadów:inne odpady komunalne (kod odpadu: 20 03 01 – niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, Wielkość i rodzaj kontenerów:Wykonawca zobowiązany będzie w ciągu 2 (dwóch) dni roboczych od dnia podpisani a umowy, do dostarczenia i ustawienia na terenie nieruchomości w miejscu wskazanym przez Zamawiającego 1 (jednej) sztuki pojemnika o pojemności 240 litów na odpady komunalne. Zasady realizacji przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany będzie do wywozu napełnionych kontenerów i pojemników, dostarczenia kontenerów i pojemników z odpadami do punktów utylizacji odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz po zdaniu odpadów do odstawienia pustych kontenerów i pojemników na tych samych miejscach. b) Usługi świadczone będą każdorazowo na zgłoszenie Zamawiającego (wyjątek to nieruchomość przy ul. Kolejowej 88 w Żaganiu – wywóz z częstotliwością raz w tygodniu). Zlecenia składane będą drogą telefoniczną od poniedziałku do soboty. W przypadku braku możliwości złożenia zlecenia drogą telefoniczną (np. awaria linii, brak połączenia), zlecenia składane będą za pomocą poczty elektronicznej (e-mail) lub faksem. Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego potwierdzenia odebrania zlecenia drogą elektroniczną lub faksem. c) Wykonanie usługi, winno odbyć się od poniedziałku do soboty w czasie wynikającym z przedstawionej oferty, nie dłuższym jednak, niż 48 godzin od chwili zgłoszenia zapotrzebowania wywozu odpadów. d) Każdorazowy wywóz winien być odnotowany w rejestrze wywozów prowadzonym przez Zamawiającego i poświadczony przez Wykonawcę. e) Wykonawca winien zabezpieczyć tabor niezbędny do realizacji zamówienia. f) Wykonawca zobowiązany będzie przez cały okres obowiązywania umowy i wykonywania zamówienia do dysponowania stałą dostępną dla Zamawiającego łącznością telefoniczną (co najmniej 2 numery telefoniczne), faksem oraz pocztą elektroniczną do przyjmowania zleceń na usługi. Poczta elektroniczna musi być obsługiwana w programie pozwalającym na potwierdzenie odbioru otrzymanej wiadomości. g) Wykonawca jest zobowiązany do naprawy lub ponoszenia kosztów napraw szkód wyrządzonych podczas lub w związku z wykonywaniem usługi. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność, wobec Zamawiającego i osób trzecich, za szkody na mieniu lub zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas lub w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. h) W przypadku braku możliwości terminowego odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów z uwagi na złe warunki atmosferyczne lub inne uzasadnione okoliczności Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego zawiadomienia Zamawiającego o zaistniałych okolicznościach utrudniających prawidłowe wykonanie usługi. W przypadku zaistniałych utrudnień Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu wzrostu kosztów transportu i amortyzacji pojazdów. Wykonawca ma obowiązek odebrać odpady komunalne niezwłocznie po ustaniu przyczyn uniemożliwiających ich odbiór.i) Wykonawca niezwłocznie dostarczy dodatkowy pojemnik na swój koszt, jeżeli podczas odbierania odpadów dojdzie do uszkodzenia lub zniszczenia pojemnika z winy Wykonawcy. j) Obowiązek utrzymania pojemników w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym, ustawionych na nieruchomościach objętych przedmiotem zamówienia spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do systematycznego czyszczenia, mycia i dezynfekcji pojemników co najmniej jeden raz na dwa miesiące. W przypadku braku możliwości przystąpienia do czyszczenia, mycia i dezynfekcji pojemników z powodu wystąpienia złych warunków atmosferycznych (niskie temperatury), czynności te należy wykonać niezwłocznie po ustąpieniu przyczyn uniemożliwiających ich dokonanie. 4. Prognozowana ilość wywozu kontenerów i pojemników w okresie trwania zamówienia. Szacuje się, że w okresie wykonywania zamówienia Wykonawca dokona wywozu kontenerów i pojemników w następujących ilościach: 4.1 z terenu cmentarza komunalnego przy ul. Kożuchowskiej w Żaganiu: kontener KP-7 – 212 wywozów – pozostałości po sprzątaniu grobów i ich otoczenia, kontener KP-7 – 1 wywóz – odpady ulegające biodegradacji,4.2 z terenu Cmentarza Parafialnego przy ul. Podgórnej w Żaganiu: kontener 6m3 – 23 wywozy – pozostałości po sprzątaniu grobów i ich otoczenia,4.3 z terenu Targowiska Miejskiego przy ul. Rybackiej 39a w Żaganiu: kontener KP-7 – 14 wywozów, – pozostałości po sprzątaniu stoisk handlowych i ich otoczenia i odpadów komunalnych4.4 z terenu bazy zakładu przy ul. Miodowej 23 w Żaganiu: kontener KP-7 – 30 wywozów – odpady komunalne, kontener KP-7 – 4 wywozów – gruz, pojemnik 1100 litrów – 2 wywozy – odpady komunalne, 4.5 z terenu bazy zakładu przy ul. Kolejowej 88 w Żaganiu: pojemnik 240 litrów – 52 wywozy – odpady komunalne, UWAGA! Podane ilości wywozów są wartościami szacunkowymi, w związku z tym Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania odbioru odpadów w każdej (mniejszej lub większej) ilości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269828,06
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269828,06
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269828,06
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania i Robót Drogowych sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 970427227
7.3.3) Ulica: Nowogródzka 2
7.3.4) Miejscowość: Żagań
7.3.5) Kod pocztowy: 68-100
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA I ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 269828,06
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-04-01 do 2022-03-312021-04-23 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z ŻAGANIA
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1056 w km 5+001 do 10+304 - Etap I (odcinek od Suchej Dolnej do Niegosławic w km 8+653 do km 10+304)
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Dzietrzychowice, gmina Żagań
- Remont zabytkowego muru okalającego teren szkoły tj. dawnego zespołu szpitalnego św. Doroty w Żaganiu - od strony ulicy Szprotawskiej
więcej: przetargi w Żaganiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie odpadów komunalno - bytowych odbieranych przez Spółkę Gmin Dolnej Odry sp. z o.o. od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne
- "Wymiana źródeł ciepła w Ośrodku Natura Rerum - etap I"
- Zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków oraz odpadów od firm działających na terenie gmina Fabianki
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów
- Świadczenie usług związanych z letnim utrzymaniem zieleni, obiektów małej architektury, terenów komunalnych, placów zabaw i miejsc rekreacji oraz Otwartych Stref Aktywności w Gminie Ogrodzieniec
- Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską oraz środków transportowych wraz z kierowcami na potrzeby LPGK Sp. z o. o. z podziałem na części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.