eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowicerozbiórce dwóch obiektów: Zadanie 1 - Budynek ze sceną wraz z widownią ul. Boya Żeleńskiego 98a Katowice, Zadanie 2 - Budynek mieszkalny ul. Owsiana 60 Katowice



Ogłoszenie z dnia 2025-01-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
rozbiórce dwóch obiektów:
Zadanie 1 - Budynek ze sceną wraz z widownią ul. Boya Żeleńskiego 98a Katowice,
Zadanie 2 - Budynek mieszkalny ul. Owsiana 60 Katowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO KATOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272536250

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kijowska 37 B

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-754

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 322525141

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katowice@katowice.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://katowice.katowice.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://josephine.proebiz.com/pl/public-tenders/all

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

rozbiórce dwóch obiektów:
Zadanie 1 - Budynek ze sceną wraz z widownią ul. Boya Żeleńskiego 98a Katowice,
Zadanie 2 - Budynek mieszkalny ul. Owsiana 60 Katowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9da24740-0cc9-414c-af70-f7aa19b32f18

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00039534

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00257478/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 rozbiórka dwóch obiektów: Zadanie 1 - Budynek ze sceną wraz z widownią ul. Boya Żeleńskiego 98a Katowice, Zadanie 2 - Budynek mieszkalny ul. Owsiana 60 Katowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00585994

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: S.270.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 161474,39 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 64000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres robót obejmuje:
1.1. Budynek ze sceną i widownią ul. Boya Żeleńskiego 98a Katowice
a) rozbiórka na podstawie Decyzji nr 46/2024 PINB w Katowicach z dnia 22.03.2024 r. nie wymaga zgłoszenia prac rozbiórkowych (jest to decyzja zmieniająca wcześniej wydane decyzje nr 145/2023 oraz 165/2023).
b) trasa przejazdu przez własny teren leśny o szerokości 4,5 m pomiędzy drzewami. Obiekt nie posiada dostępu do drogi publicznej. UWAGA! Po stronie Wykonawcy spoczywa obowiązek wykonania utwardzenia trasy dojazdu oraz wywozu klińcem dolomitowym o grubości min.15 cm na długości 200 m, szerokość 3,5 m
c) przedmiot rozbiórki stanowi budynek sceny o powierzchni zabudowy 105 m2 , składający się z kondygnacji parterowej (częściowo podziemnej) oraz sceny wykonanej na stropie niniejszej kondygnacji. Brak dokumentacji archiwalnej. Scena z trzech stron obudowana ścianami ceglanymi wzmocnionymi rdzeniami żelbetowymi. Dach sceny przykryty blachą trapezową ułożoną na konstrukcji stalowej składającej się z belek oraz płatwi stalowych. Od czoła sceny konstrukcja dachu wsparta na żelbetowym podciągu o rozpiętości około 13 m. Podłoga sceny (strop części podziemnej) w konstrukcji żelbetowej. Scena wyłożona ślepą podłogą drewnianą na legarach drewnianych.
d) widownia o wymiarach 17 x 27 m składająca się z 13 ułożonych schodkowo podestów. Na podestach znajdują się siedziska z profili PCV montowane do konstrukcji stalowej. Nawierzchnia podestów wykonana z betonu o grubości 30 cm zbrojonego siatką fi6 #10. Podesty układane na podsypce piaskowej. Krawędzie widowni zaoporowane murem oporowym, żelbetowym o grubości 30 cm. UWAGA! Rozbiórce w zakresie widowni podlegają jedynie siedziska PCV wraz z konstrukcją stalową. Nie dopuszcza się pozostawienia elementów kotwiących lub fragmentów elementów stalowych mogących powodować przypadkowe zranienie ludzi lub zwierząt. Nie likwidować poręczy
e) obiekt nie posiada czynnych przyłączy
f) wszystkie elementy pochodzące z rozbiórki wywieźć na przystosowane wysypisko, przestrzegając segregacji odpadów rozbiórkowych na etapie prowadzenia prac. Nie dopuszczać do mieszania elementów bitumicznych z pozostałymi frakcjami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 95210,23 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2:
a) przedmiot rozbiórki stanowi nieużytkowany, wolnostojący budynek mieszkalny, murowany, podpiwniczony, jednokondygnacyjny, zlokalizowany na terenie działki leśnej, teren ogrodzony. Brak dokumentacji archiwalnej. Budynek o powierzchni zabudowy 44 m2, wysokość 4,9 m w konstrukcji murowanej, ceglanej, elewacja obłożona 5 cm styropianu. Dach drewniany, kryty papą. Stolarka okienna oraz drzwiowa częściowo zdemontowana. WAŻNE! Podczas prac rozbiórkowych nie dopuścić do uszkodzenia drzew. Wszystkie elementy pochodzące z rozbiórki wywieźć na przystosowane wysypisko.
b) posiada dostęp do drogi publicznej
2. Szczegółowy zakres robót oraz warunki realizacji robót określają:
opis techniczny oraz przedmiar robót – stanowiące załączniki nr 9a i 9b do SWZ.

Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 66264,16 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 218665,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Developer i Recykling Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6482366960

7.3.3) Ulica: Młodego Górnika 2 D

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Millau Ułanek Sylwia

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6322014347

7.3.3) Ulica: Szczakowska

7.3.4) Miejscowość: Jaworzno

7.3.5) Kod pocztowy: 43-600

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.