Ogłoszenie z dnia 2024-01-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00544088/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Eksploatacja i utrzymanie w stałej sprawności technicznej urządzeń wodno-melioracyjnych na terenie Szczecina i w lasach miejskich
(w podziale na części)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Szczecin - Zakład Usług Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684232
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ku Słońcu 125A
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-080
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klaudia.szuba@zuk.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zuk.szczecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Eksploatacja i utrzymanie w stałej sprawności technicznej urządzeń wodno-melioracyjnych na terenie Szczecina i w lasach miejskich(w podziale na części)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7cc9c31-9819-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00039535
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031986/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Eksploatacja i utrzymanie w stałej sprawności technicznej urządzeń wodno-melioracyjnych na terenie Szczecina i w lasach miejskich (w podziale na części)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00544088
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: C/6/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 945243,91 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Zakres przedmiotu umowy obejmuje:- część I:
1) prace eksploatacyjne, mające na celu utrzymanie w stałej sprawności technicznej krat na urządzeniach wodno-melioracyjnych na terenie Szczecina, określone w załączniku nr 6 do SWZ,
2) awarie oraz pozostałe prace eksploatacyjne, mające na celu utrzymanie w stałej sprawności technicznej urządzeń wodno-melioracyjnych i krat na urządzeniach wodno-melioracyjnych na terenie Szczecina, które zostały wyszczególnione w załączniku nr 7 do SWZ i prac, które nie zostały wyszczególnione w załączniku nr 6 do SWZ,
2. Obiekty objęte przedmiotem zamówienia:
1) część I: kraty na urządzeniach wodno-melioracyjnych wyszczególnionych w załączniku nr 5 do SWZ, a także:
- cieki wodne,
- zbiorniki wodne,
- zbiorniki retencyjne (w tym suche),
- rowy melioracyjne,
- przepusty,
- piaskowniki.
3. Wykonawca zobowiązany będzie być w gotowości i przystępować do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie awarii - przez całą dobę. W przypadku awarii - stawka roboczogodziny za prace wykonywane od godz. 15.00 do godz. 21.00 będzie wynosiła
150 % stawki roboczogodziny brutto wynikającej z zaoferowanej ceny, a od godz. 21.00 do godz. 7.00 będzie wynosiła 200 % stawki roboczogodziny brutto wynikającej z zaoferowanej ceny, zaś w niedziele i święta - 200 % stawki roboczogodziny brutto wynikającej z zaoferowanej ceny.
4.Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z najwyższą starannością wymaganą od podmiotu profesjonalnie świadczącego tego typu usługi, na zasadzie zapewnienia najwyższej jakości prac, zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, w tym m. in. ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1587 ze zmianami) - Wytwórcą odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia jest Wykonawca (podstawa prawna: art. 3 ust. 1 pkt 32 ustawy o odpadach).
5. Wykonawca zapewni, we flocie pojazdów używanych przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, co najmniej 10 % udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym w rozumieniu ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
6. Rękojmia i gwarancja:
1) Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na wykonane umocnienia brzegowe na okres 18 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego tych prac,
2) W ramach gwarancji i rękojmi Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wad na swój koszt, w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia ich na piśmie. W razie nie usunięcia wad w tym terminie, wady zostaną usunięte przez Zamawiającego we własnym zakresie lub przy pomocy osób trzecich, na koszt i ryzyko Wykonawcy, bez potrzeby jakichkolwiek dodatkowych wezwań,
3) Okres gwarancji i rękojmi ulega przedłużeniu o czas liczony od dnia stwierdzenia wady do dnia jej usunięcia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
4.5.5.) Wartość części: 850609,76 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres przedmiotu umowy obejmuje:- część II:
1) prace eksploatacyjne, mające na celu utrzymanie w stałej sprawności technicznej urządzeń wodno-melioracyjnych w lasach miejskich, określone w załączniku nr 9 do SWZ,
2) awarie oraz pozostałe prace eksploatacyjne, mające na celu utrzymanie w stałej sprawności technicznej urządzeń wodno-melioracyjnych w lasach miejskich, które zostały wyszczególnione w załączniku nr 10 do SWZ, a które nie zostały wyszczególnione w załączniku nr 9 do SWZ.
2. Obiekty objęte przedmiotem zamówienia:
1) część II: urządzenia wodno-melioracyjne na terenie lasów miejskich wyszczególnione w załączniku nr 8 do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązany będzie być w gotowości i przystępować do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie awarii - przez całą dobę. W przypadku awarii - stawka roboczogodziny za prace wykonywane od godz. 15.00 do godz. 21.00 będzie wynosiła 150 % stawki roboczogodziny brutto wynikającej z zaoferowanej ceny, a od godz. 21.00 do godz. 7.00 będzie wynosiła 200 % stawki roboczogodziny brutto wynikającej z zaoferowanej ceny, zaś w niedziele i święta - 200 % stawki roboczogodziny brutto wynikającej z zaoferowanej ceny.
4. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z najwyższą starannością wymaganą od podmiotu profesjonalnie świadczącego tego typu usługi, na zasadzie zapewnienia najwyższej jakości prac, zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, w tym m. in. ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1587 ze zmianami) - Wytwórcą odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia jest Wykonawca (podstawa prawna: art. 3 ust. 1 pkt 32 ustawy o odpadach).
5. Wykonawca zapewni, we flocie pojazdów używanych przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, co najmniej 10 % udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym w rozumieniu ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
6. Rękojmia i gwarancja:
1) Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na wykonane umocnienia brzegowe na okres 18 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego tych prac,
2) W ramach gwarancji i rękojmi Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wad na swój koszt, w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia ich na piśmie. W razie nie usunięcia wad w tym terminie, wady zostaną usunięte przez Zamawiającego we własnym zakresie lub przy pomocy osób trzecich, na koszt i ryzyko Wykonawcy, bez potrzeby jakichkolwiek dodatkowych wezwań,
3) Okres gwarancji i rękojmi ulega przedłużeniu o czas liczony od dnia stwierdzenia wady do dnia jej usunięcia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
4.5.5.) Wartość części: 94634,15 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Eksploatacji Urządzeń Komunalnych PEUK Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 852 04 10 458
7.3.3) Ulica: ul. Szwoleżerów 3
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-061
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO EKSPLOATACJI URZĄDZEŃ KOMUNALNYCH "PEUK" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 820000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Eksploatacji Urządzeń Komunalnych PEUK Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 852 04 10 458
7.3.3) Ulica: ul. Szwoleżerów 3
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-061
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO EKSPLOATACJI URZĄDZEŃ KOMUNALNYCH "PEUK" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
I. Wyjaśnienie dot. punktu pn.: Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem:
A. wartość ryczałtowa brutto jednorazowa - 0,01 zł,
B. stawka roboczogodziny brutto - 24,84
C. stawka maszynogodziny koparki brutto - 0,01 zł
D. stawka maszynogodziny samochodu brutto - 0,01 zł
II. Wyjaśnienie dot. punktu pn.: Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem:
A. wartość ryczałtowa brutto jednorazowa - 0,01 zł,
B. stawka roboczogodziny brutto - 25,50 zł
C. stawka maszynogodziny koparki brutto- 0,01 zł
D. stawka maszynogodziny samochodu brutto - 0,01 zł
III. Wyjaśnienie dot. punktu pn.: Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
A. wartość ryczałtowa brutto jednorazowa - 0,01 zł,
B. stawka roboczogodziny brutto - 24,84 zł
C. stawka maszynogodziny koparki brutto - 0,01 zł
D. stawka maszynogodziny samochodu brutto- 0,01 zł
dot. części II:
I. Wyjaśnienie dot. punktu pn.: Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem:
A. wartość ryczałtowa brutto jednorazowa - 4 000,00 zł,
B. stawka roboczogodziny brutto - 24,84
C. stawka maszynogodziny koparki brutto - 0,01 zł
D. stawka maszynogodziny samochodu brutto - 0,01 zł
II. Wyjaśnienie dot. punktu pn.: Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem:
A. wartość ryczałtowa brutto jednorazowa - 4 200,00 zł,
B. stawka roboczogodziny brutto - 25,50 zł
C. stawka maszynogodziny koparki brutto- 0,01 zł
D. stawka maszynogodziny samochodu brutto - 0,01 zł
III. Wyjaśnienie dot. punktu pn.: Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
A. wartość ryczałtowa brutto jednorazowa - 4 000,00 zł,
B. stawka roboczogodziny brutto - 24,84 zł
C. stawka maszynogodziny koparki brutto - 0,01 zł
D. stawka maszynogodziny samochodu brutto- 0,01 zł
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Usługa konserwacji i napraw awaryjnych urządzeń i instalacji myjni pojazdów kołowych i gąsienicowych w kompleksach wojskowych w rejonie działania 15 WOG
- Zakup i dostawa chemicznych źródeł zasilania - baterii
- Wykonanie oraz montaż tabliczek z nazwami ulic i słupków Systemu Informacji Miejskiej w wyznaczonych obszarach miasta.
- Wyposażenie na potrzebę stworzenia nowoczesnego laboratorium analizy i symulacji procesów biznesowych. w ramach programu "Regionalna inicjatywa doskonałości"
- Dostawa i dystrybucja energii elektrycznej na potrzeby RCKiK w Szczecinie
- Dostawa chłodziarek laboratoryjnych i zamrażarek na potrzeby Regionalnego Centrum Medycyny Cyfrowej
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ramp do odśnieżania samochodów ciężarowych na terenie MOP Skoszewy Zachód oraz Wschód przy autostradzie A1 woj. łódzkie
- Budowa budynku Muzeum Kanału Augustowskiego
- Budowa zbiorników otwartych do retencjonowania wód opadowych i roztopowych w miejscowości Pawłów - zadanie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Przebudowa ul. Biskupa Dominika - dokumentacja
- Odbudowa zbiornika wodnego na działce nr ewid. 143, w miejscowości Łozy, gm. Paprotnia
- Modernizacja basenu w Krupskim Młynie
więcej: Różne usługi inżynieryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.