Ogłoszenie z dnia 2022-01-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00307247/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy artykułów ogólnospożywczych do Zakładu Karnego w Nowym Wiśniczu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Nowym Wiśniczu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319983
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Leksandrowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Wiśnicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-720
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 662 06 00
1.5.8.) Numer faksu: 14 612 85 69
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_nowy_wisnicz@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy artykułów ogólnospożywczych do Zakładu Karnego w Nowym Wiśniczu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b1ea692-58d1-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00039574
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008151/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Artykuły ogólnospożywcze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00307247/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Produkty ogólnospożywcze 15800000-6 oraz 15300000-11. Cynamon mielony kg 2,5 - opakowanie jednostkowe do 1 kg
2. Kawa zbożowa kg 1 000 - opakowanie jednostkowe do 5 kg
3. Herbata granulowana czarna kg 1 000 - opakowanie jednostkowe do 5 kg
4. Kminek kg 12 - opakowanie jednostkowe do 1 kg
5. Chrzan tarty kg 250 - opakowanie jednostkowe do 1 kg
6. Ziele angielskie całe kg 25 - opakowanie jednostkowe do 1 kg
7. Papryka mielona kg 90 - opakowanie jednostkowe do 1 kg
8. Liść laurowy kg 25 - opakowanie jednostkowe do 1 kg
9. Majeranek kg 25 - opakowanie jednostkowe do 1 kg
10. Ocet spirytusowy 10% l 70 - opakowanie jednostkowe do 1 l
11. Pieprz czarny mielony kg 100 - opakowanie jednostkowe do 1 kg
12. Przyprawy do bigosu kg 15 - opakowanie jednostkowe do 1 kg
13. Przyprawa do gulaszu kg 15 - opakowanie jednostkowe do 1 kg
14. Przyprawa typu VEGETA kg 600 - opakowanie jednostkowe do 1 kg
15. Przyprawa do zupy w płynie l 800 - opakowanie jednostkowe do 1 l 16. Czosnek granulowany kg 60 - opakowanie jednostkowe do 1 kg
17. Koper suszony kg 50 - opakowanie jednostkowe do 1 kg
18. Natka pietruszki suszona kg 25 - opakowanie jednostkowe do 1 kg
19. Por suszony kg 25 - opakowanie jednostkowe do 1 kg
20. Mieszanka warzyw suszonych kg 600 - opakowanie jednostkowe do 5 kg
21. Sos biały w proszku kg 100 - opakowanie jednostkowe do 10 kg
22. Sos boloński w proszku kg 100 - opakowanie jednostkowe do 10 kg
23. Sos grzybowy w proszku kg 100 - opakowanie jednostkowe do 10 kg
24. Sól jodowana warzona kg 2 000 - opakowanie jednostkowe do 1 kg
25. Syrop owocowy l 1 500 - opakowanie jednostkowe do 5 l
26. Zupa jarzynowa w proszku kg 600 - opakowanie jednostkowe do 10 kg
27. Zupa pieczarkowa w proszku kg 150 - opakowanie jednostkowe do 10 kg
28. Zupa selerowa w proszku kg 150 - opakowanie jednostkowe do 10 kg
29. Zupa porowa w proszku kg 150 - opakowanie jednostkowe do 10 kg
30. Barszcz biały w proszku kg 200 - opakowanie jednostkowe do 10 kg
31. Bulion drobiowy w proszku kg 300 - opakowanie jednostkowe do 10 kg
32. Bulion jarzynowy w proszku kg 600 - opakowanie jednostkowe do 10 kg
33. Żurek w proszku kg 180 - opakowanie jednostkowe do 10 kg
Okres przydatności do spożycia min. 90 dni od daty dostarczenia do Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 37398,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Produkty zbożowe i cukry 15600000-4 oraz 15800000-61.Kasza jęczmienna średnia kg 4 200 - opakowanie jednostkowe do 25 kg
2. Kasza manna kg 1 200 - opakowanie jednostkowe do 10 kg
3. Mąka pszenna typ 500 kg 3 000 - opakowanie jednostkowe do 1 kg
4. Mąka ziemniaczana kg 800 - opakowanie jednostkowe do 1 kg
5. Ryż biały kg 4 000 - opakowanie jednostkowe do 1 kg
6. Makaron 2 jajeczny (nitki, świderki) kg 7 500 - opakowanie jednostkowe do 5 kg
7. Cukier kryształ kg 5 000 - opakowanie jednostkowe do 1 kg
Okres przydatności do spożycia min. 90 dni od daty dostarczenia do Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
4.5.5.) Wartość części: 62449,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – Ryby mrożone i świeże 15221000-3 oraz 15241200-11. Kostka rybna mrożona kg 500 - opakowanie jednostkowe do 8 kg (kostka z mintaja lub ryba podobnie smakowo, gatunek I, niezmielona, zawartość glazury -wody do 10%)
2. Filet z mintaja mrożony kg 600 - opakowanie jednostkowe do 8 kg
3. Tusza rybna mrożona kg 900 - opakowanie jednostkowe do 25 kg (tusza z miruny lub ryba podobnie smakowo, bez głowy, wypatroszona, zawartość glazury -wody do 10%, tusza minimum 400 gram/1 sztuka)
4. Śledź osolony (a la Matjas) kg 500 - opakowanie jednostkowe do 5 kg (zawartość ryby w opakowaniu 5 kg minimum 4 kg śledzia)
Okres przydatności do spożycia min. 90 dni od daty dostarczenia do Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15221000-3 - Ryby mrożone
4.5.5.) Wartość części: 40057,50 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV – Tłuszcze roślinne 15400000-21. Olej roślinny l 2 500 - opakowanie jedn. do 5 l.
2. Margaryna do smarowania pieczywa kg 11 000 - opakowanie jedn. od 200-250g
Margaryna do smarowania pieczywa – w skład której wchodzą wyłącznie tłuszcze roślinne (CPV 15412200-1), kostka, opakowania od 200 250g, pakowane w papierze pergaminowym, folii lub innym opakowaniu dopuszczonym do kontaktu z żywnością. Produkt o zawartości tłuszczy wyłącznie roślinnych min. 60 %, nieulegający podczas porcjowania rozpadaniu się, bez sztucznych barwników i konserwantów oraz dodatku tłuszczy roślinnych powodujących zmianę zapachu i smaku (np. tłuszcz kokosowy).
Okres przydatności do spożycia min. 90 dni od daty dostarczenia do Zamawiającego
4.5.3.) Główny kod CPV: 15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
4.5.5.) Wartość części: 114712,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 3
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44101,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60376,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44101,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.GRACJA Jolanta Zdunek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 832-111-05-58
7.3.4) Miejscowość: Siemkowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44101,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W części II postępowania wpłynęła jedna oferta, której wartość przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W części III postępowania nie wpłynęła żadna oferta
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114650,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114650,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114650,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OL-Trade s.c. M.Olek, R.Pająk, D.Gorycki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 945-217-06-91
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114650,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 6 WE WROCŁAWIU
- Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Jedliczu, Samorządowego Przedszkola w Jedliczu i Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Jaszczwi
- Dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sieradzu
- Dostawa produktów do Internatu Zespołu Szkół Rolniczych im. W. Witosa w Ostrożanach na 2025 rok
więcej: Ryby mrożone »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.